Timothy L. اوبراین: ویلیام Barr تنها ادعای احترام به حاکمیت قانون

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 9 مرداد 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

دادستان کل ویلیام Barr است معروف خون سرد حقوقی تکنسین و زرنگ و دانا واشنگتن خودی unswayed کمتر ذهن یا ضعیف تر بخواهد. اما در روز سه شنبه طی یک خانه قضائیه جلسه کمیته بررسی گذشته 19 ماه از تصدی خود بر افسانه ای خونسردی حل شده چندین بار. خشم خود را هایش در لحظات زمانی که مخاطبان خود به اشتراک بگذارند خود تزلزل ایمان به خود.

"آنچه من در تلاش برای انجام بازگرداندن حاکمیت قانون" Barr گفت: در اوایل شهادت او ارائه یک انیمیشن اصل برای رهبری خود را از وزارت دادگستری. "حکومت قانون است و در اصل, است که ما باید یک قانون برای همه است."

نماینده تد داچ فلوریدا از حزب دموکرات به حال شک و تردید در مورد آن — و ارائه یک کلاس کارشناسی ارشد در سنجاق کردن یک تمایلی شاهد کشتی با یک حقیقت ناراحت کننده زمانی که از او پرسید: اگر بر او رفته بود آسان بر راجر سنگ دیرین مشاور و تبر انسان برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

در اوایل این سال و سنگ یافت می شد به جرم چندین جنایات ناشی از سابق مشاور ویژه رابرت مولر روسیه پروب و دادستان فدرال توصیه می شود از یک زندان از هفت تا نه سال. صبح روز بعد از مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی انزجار خود را در مورد آن توصیه وزارت دادگستری تحت فشار قرار دادند برای کاهش حکم. مغلوب ساختن پیشی جستن ستایش Barr برای گرفتن شارژ از ماده و سنگ در نهایت با دریافت 40 سال. در اوایل ماه جولای تهمت تبدیل سنگ جمله را به طور کامل.

با توجه به این که سنگ شده اند ممکن است قادر به تهمت تهمت در روسیه بررسی چیزی غیر از حکومت قانون به نظر می رسید در محل کار. داچ فشرده Barr در مورد چه مقدار از سنگ جنایات او نادیده گرفته شده زمانی که او در حمایت از حکم سبک تر.

"شما می توانید فکر می کنم از دیگر مواردی که متهم تهدید به کشتن یک شاهد, تهدید یک قاضی به دروغ یک قاضی که در آن وزارت دادگستری ادعا کرد که کسانی که فنی صرف?" داچ پرسید. "شما می توانید از فکر می کنم حتی یک؟"

"قاضی موافقت با تجزیه و تحلیل ما" بار ارائه شده است.

"من نمی خواهم در مورد آن قضاوت کرد. من از آنچه شما انجام به کاهش حکم راجر سنگ" داچ پاسخ داد. "همانطور که شما گفت ... جوهر از این قانون این است که ما باید یک قانون برای همه است. و ما اصلا در این مورد به این دلیل که او یک دوست از رئیس جمهور."

شمار نمونه های ارائه شده توسط دیگر قانونگذاران بودند یادآور چقدر از قانون بر تلاش برای شکستن و یا دوباره نویسی از جمله مسائل مربوط به رای گیری, حقوق مدنی, حقوق, مهاجرت, دادستانی, استقلال, امنیت ملی, جدایی فدرال قدرت و ریاست جمهوری ایمنی. دیوان عالی کشور به تازگی دیدم مناسب به وزن در کاخ سفید را پادشاهی مشاهده از ریاست جمهوری تصمیم گیری در نقطه عطفی حاکم است که مغلوب ساختن پیشی جستن به حال به نوبه خود بیش از اظهارنامه مالیاتی خود را به نیویورک دادستان زیرا هیچ کس حتی رئیس جمهور وجود دارد و بالاتر از قانون است.

این دیدگاه هرگز به خوبی نشسته با Barr که یک دیرین طرفدار عضلانی اجرایی untethered برای بسیاری از محدودیتهای قانونی. او از شغل فعلی پس از تحت تاثیر قرار دادن با یک یادداشت excoriating این Mueller تحقیقات برای متخلف در انتخابات ریاست جمهوری قدرت. وقتی مولر بعد از ثبت یک گزارش دقیق ترسیم مغلوب ساختن پیشی جستن تجاوزات بر mischaracterized آن را به عنوان ارائه هیچ مدرکی که مغلوب ساختن پیشی جستن در نظر گرفته شده برای مانع عدالت حتی اگر این گزارش پر از نمونه هایی از انسداد.

بر آمد به شنیدن لود شده برای خرس و یک بیانیه او منتشر شد دوشنبه شب ترسیم آنچه که او برنامه ریزی شده می گویند مجموعه ای از صحنه است. "در بخش تصمیم گیری باید با توجه به فشار سیاسی — فشار از دو انتهای خیابان پنسیلوانیا و یا از رسانه ها و یا اوباش," او نوشت. "از زمانی که من روشن ساخته است که من می خواهم به انجام همه چیز من می تواند برای رسیدن به پایین از قبر نقض درگیر در ساختگی 'Russiagate' رسوایی بسیاری از دموکرات ها در این کمیته باید تلاش برای بی اعتبار کردن من توسط برآمده تا یک روایت است که من به سادگی رئیس جمهور factotum که disposes از پرونده های جنایی با توجه به دستورالعمل های خود را."

هنگامی که بار خواندن باز کردن نظرات خود را در روز سه شنبه او کاهش یافته است که همه زبان — شاید به این دلیل که یک وکیل به طور کلی هنوز هم carping در مورد "ساختگی " Russiagate' رسوایی" صدا نمی مانند رسول حکومت قانون است که باعث می شود تصمیم گیری "با توجه به فشار سیاسی است."

Barr همچنین ممکن است کشیده پنجه های خود را در آنجا که او می داند او را به دست آورد. او پاره شده از طریق قانون اساسی و دموکرات شده اند قادر به انجام این کار بسیار برای مهار او در یک وضعیت ناراضی است که رای دهندگان ممکن است درمان آمده نوامبر. است که می گویند دموکرات نیست و نشان شجاعت و اخلاقی هسته ای در مبارزه علیه همه این است که هم به وفور مشهود در دادرسی. بر ظاهر شد دوزی با دو حزبی نمایشهایش مانند حضور همیشه هستند. اما دموکرات ها برگزار شد بر پا و به آتش دوزخ بر خلاف جمهوری خواهان که فرار دخالت برای او. و آن اهمیت.

در نظر گرفتن لحظه ای که Rep. دیوید Cicilline یک رود آیلند دموکرات خواسته Barr اگر آن را تا کنون مناسب برای یک رئیس جمهور به درخواست یا قبول کمک های خارجی در انتخابات — و بار طفره رفت و تردید در نهایت قبل از گفتن "نه." در حالی که تعمق Barr تردید به یاد بیاورید که این تهمت اردوگاه درگیری با روس ها در طول سال 2016 انتخابات که منجر به مولر تحقیقات و مغلوب ساختن پیشی جستن قوی-پشتیبانی از اوکراین رهبر در سال 2019 به حفاری تا خاک بر جو بایدن که منجر به مغلوب ساختن پیشی جستن استیضاح. آن است که به وضوح یک "هیچ" هر زمان که یک رئیس جمهور می پرسد برای کمک های خارجی در انتخابات اما به دلیل تهمت است معمولا احساس نامحدود توسط قوانین شاید بر این است که کمتر مطلق در مورد حاکمیت قانون خود است.

یکی دیگر از برجسته درگیر Rep. Pramila Jayapal یک واشنگتن دموکرات که فشار بر خود را در مورد رویکرد انتخابی به اجرای قانون است. او اشاره کرد که چگونه به سرعت او ترک خورده به اعتراضات مربوط به مردم رنگ در حالی که کمتر علاقه مند به یادگیری در مورد و یا حتی به دنبال اسلحه toting سفید معترضان احتمالا انگیزه تهمت توييتها. بر پاسخ داد که "بسیاری از تظاهرات در سراسر ایالات متحده" و قدرت خود را تنها به بسط و حفاظت از اموال فدرال. اما Jayapal سوالات آشفته او را به اندازه کافی است که او به نظر می رسید نزدیک به شکستن قلم twirling در اطراف انگشتان دست خود را.

Barr ارز با تشکر. اریک Swalwell حزب دموکرات کالیفرنیا نیز گفتن.

"آمریکایی ها از هر دو طرف نگران هستند که در دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن امریکا وجود دو سیستم دادگستری — یکی برای آقای مغلوب ساختن پیشی جستن و همدستان او و دیگری برای بقیه از ما," Swalwell گفت: دادستان کل. "اما این فقط اتفاق می افتد اگر شما آن را فعال کنید."

Swalwell یادآوری Barr که او شهادت خود را در طول تایید شنوایی که آن جرم خواهد اگر یک رئیس جمهور عفو کسی که در ازای دریافت کننده وعده به تهمت زدن به او. بر اذعان نقطه.

"آقای Barr شما در حال بررسی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برای رفت و آمد به زندان دیرین خود را دوست و مشاور سیاسی راجر سنگ؟" Swalwell پرسید.

"هیچ." بر پاسخ داد.

"چرا نه؟"

"چرا من؟"

Swalwell یادآوری Barr که سنگ در میان چیزهای دیگر, bragged که او به دروغ دادستان "برای صرفه جویی در مغلوب ساختن پیشی جستن،" و او با اشاره به مغلوب ساختن پیشی جستن جیر delighting در این واقعیت است که سنگ تصمیم گرفت به شهادت علیه او. بر گفت او آشنا نبود با صدای جیر جیر.

"شما به عنوان خوانده شده نیست رئیس جمهور توييتها?"

"هیچ."

که عجیب و غریب است. به تازگی به عنوان روز دنیا در طول نبرد در اطراف سنگ را از صدور Barr گفت: در مصاحبه با ABC News که تهمت توييتها "آن را غیر ممکن است برای من به انجام کار است." شاید شخص دیگری می خواند تهمت توييتها به دادستان کل به او یدکی بار.

بار تأکید کرد که هیچ چیز در واقع الگوی Swalwell گذاشته تحت تأثیر او بود. "ما نیاز به, شما می دانید, قابل گزاره قبل از باز کردن یک پرونده جنایی," او گفت:.

"و من فقط به شما آقا ..." Swalwell پاسخ داد.

"به نظر من این بسیار Rube Goldberg نظریه است که شما را" Barr گفت: ایجاد وقفه در او.

و پس از آن رفت و درست تا پایان پنج ساعت جلسه به وضوح طاقت فرسا هر دو بار و قانونگذاران ادامه داد که تلاش برای سوراخ کردن زره پوش خود را.

"وجود دارد هیچ چیز خطرناک تر به جمهوری ما از دادستان کل است که حاضر به رعایت سوگند خود را حاضر به حمایت و دفاع از قانون اساسی و سوگند وفاداری به فقط یک نفر — دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن" اشاره کرد ورونیکا اسکوبار تگزاس از حزب دموکرات. "متاسفانه که در آن ما هستند."

"من وفاداری به قانون اساسی" بر پاسخ داد. "به همین دلیل من به دولت است."

Timothy L. اوبراین یک مقاله نویس ارشد برای بلومبرگ ،

دسته بندی: برجسته تفسیر | نظر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن