تام بردی حرکت به Tampa Bay مطرح دیر چالش های شبکه های

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 19 اردیبهشت 1399

11 دقیقه پیش

تام بردی حرکت به Tampa Bay نیست فقط ایجاد موج با طرفداران. آن را ناشی از شبکه های به شدت rework خود را در آخرین لحظه درخواست را با NFL برنامه ریزی دفتر را به مطمئن شوید که Buccaneers رو به عنوان بسیاری از مشخصات بالا در تاریخ به عنوان امکان پذیر است.

وقتی NFL را به طور منظم-برنامه فصل اعلام شد پنج شنبه شب تمام لیگ های تلویزیونی همکاران راضی بودند چگونه خلیج تمپا بازی ها توزیع شد. این Bucs میله میله به پنج نخست-زمان حضور (یک شنبه دو شنبه دو شنبه شب) با همه آنها قرار است بین هفته 5-12. که بسیار بزرگ قابل شنیدن برای یک تیم بود که انتظار می رود که شاید در بهترین حالت قبل از امضای بردی.

در انتظار تحولات در coronavirus همه گیر خلیج تمپا بازکن در نیواورلئان خواهد بود روباه ویژه "آمریکا بازی از هفته" عنوان خواهد شد Oct. 18 بازی در برابر Green Bay. CBS نمایش خواهد Bucs در 4:25 بعد از ظهر پنجره Nov. 29 زمانی که آنها میزبان دفاع از قهرمان سوپر باول کانزاس سیتی است. Fox — که دارای NFC و پنج شنبه شب بسته — اتحاد خلیج تمپا نه بار در در حالی که, CBS, ESPN و NBC هر یک از آنها را دو بار. هفته 16 بازی در دیترویت خواهد بود و یا فاکس و یا NFL شبکه که تعیین خواهد شد بعد از آن در این فصل است.

فردا پنج از خلیج تمپا اول شش بازی از جمله اول آن در زمان نخست بازی در روز پنج شنبه, اکتبر. 8 در شیکاگو است.

"من نمی توانم فکر می کنم از یک بازیکن حرکت می کند که تا کنون تنظیم درخواست و تبدیل روند صعودی به پایین تا آنجا که این" Fox Sports معاون ارشد مایکل Mulvihill گفت: در مورد بردی امضای قرارداد با خلیج تمپا. "من فکر می کنم لیگ درمان همه به خوبی با Tampa Bay زیرا آنها می دانستند که چگونه بزرگ همه علاقه بود. آن را معنادار curveball."

بردی سابق تیم نیست حذف کردن رادار. انگلستان دارای پنج برنامه ریزی شده نخست در زمان حضور (یک شنبه دو شنبه دو شنبه شب) و به ویژه CBS در اواخر بعد از ظهر نقطه در کانزاس سیتی (Oct. 4) و در مقابل سان فرانسیسکو (Oct. 25).

"آنها هنوز هم برای رفتن به یک داستان بزرگ برای ما است. به علاوه من هرگز فروش بیل Belichick کوتاه" CBS Sports رئیس McManus گفت. "آنها هنوز هم یک سنت و میراث."

در اینجا دیگر takeaways از شبکه های خود را در مورد بسته های:

Grand دهانه

لس آنجلس SoFi ورزشگاه و لاس وگاس' Allegiant ورزشگاه خود را نور افکن در طول دو هفته اول ، استادیوم جدید به طور سنتی دریافت کرده اند یکشنبه شب بازی در هفته 2 اما این اولین بار است که از سال 2002 شده اند وجود دارد چند دهانه.

قوچ بازکن برابر دالاس NBC یکشنبه شب بازی در هفته باز, در حالی که اظهارات' بازی برای اولین بار در لاس وگاس خواهد بود شنبه شب در هفته 2 برابر نیواورلئان. در سپتامبر. 21 بازی نیز نشانه 50 سال پس از اولین دوشنبه شب بازی و آن را پخش می در ABC و ESPN.

"ما ابراز علاقه داشتن یا بازی" ESPN معاون اجرایی رئیس جمهور از برنامه نویسی برک Magnus گفت. "ما به احتمال زیاد خواهد شد اضافه کردن یک زن و شوهر بیشتر عناصر به دلیل آن است که یک رویداد بزرگ نه تنها در طول تاریخ بلکه با این اظهارات در حال حرکت به خانه جدید خود را."

ESPN افتتاحیه هفته doubleheader است پیتسبورگ استیلرز در New York Giants, به مناسبت چهارمین بار در پنج سال گذشته یک interconference بازی لگد کردن آن برنامه. اواخر بازی دنور میزبانی تنسی است.

رفتن غرب

شش نفر از هفت بازی در "یکشنبه شب فوتبال" خواهد بود از سواحل غرب از جمله سانفرانسیسکو و سیاتل به میزبان دو در اوایل بازی هر کدام در NBC. تهیه کننده اجرایی فرد Gaudelli گفت: این اولین بار است که او می تواند به یاد داشته باشید داشتن یک غالب غربی کج به اوایل برنامه.

از آن شش matchups تنها یک بخش matchup — قوچ در 49ers در Oct. 18. سیاتل میزبان جدید انگلستان (Sept. 20) و مینه سوتا (Oct. 11) در حالی که Niners باید جذاب matchup در Oct. 4 برابر فیلادلفیا. Gaudelli نیز شیفته با داشتن سن فرانسیسکو را در اواخر فصل بازی در دالاس در دسامبر. 20.

K. C. شاهکارهای

McManus بسیار خوشحال بود که فردا قادر به حفظ بسیاری از روسای متحرک matchups. علاوه بر این هفته 4 بازی برابر انگلستان جدید CBS نیز Nov. 29 مسابقه در خلیج تمپا و دسامبر. 20 در نیواورلئان. روسای خواهد شد که پنج بازی در اواخر بعد از ظهر از نقطه در طول CBS doubleheaders.

کانزاس سیتی خواهد لگد کردن آن به عنوان دفاع در بازی افتتاحیه در سپتامبر. 10 برابر هوستون خواهد شد که در ان بی سی. تنها آن دوشنبه شب ظاهر خواهد شد در بالتیمور در سپتامبر. 28.

جلو!

اگر تجدید نظر گلف رشته برنامه باقی می ماند و فردا و فردا باید در شکل و خوب است. فاکس دارای یک هدر در هفته 2 زمانی که ایالات متحده باز است که میله میله را با شش تن از هفت بازی آغاز در 1 p. m. تنها دورافتاده است که واشنگتن در آریزونا در 4:05 بعد از ظهر, که بدان معنی است که بینندگان در منطقه کلمبیا و محفل ققنوس به احتمال زیاد نتیجه دور نهایی باز در FS1.

فردا را دور نهایی کارشناسی ارشد در Nov. 15 (هفته 10) اما آن سه بازی را تمام خواهد شد و پس از 4 p. m. در سال گذشته دور نهایی شروع اولیه با توجه به این تهدید از آب و هوای نامساعد و پیچیده شده بود تا 3 بعد از ظهر

عرضه و تقاضا

CBS این فصل سوپر باول که باید به شبکه یک مزیت در آگهی خرید و فروش. McManus هر چند فکر می کند هر کس می خواهد سود به دلیل افزایش تقاضا برای برنامه های زنده.

"من فکر می کنم وجود دارد رفتن به یک مقدار زیادی از مقید کردن تقاضا. ما یک برنامه فوق العاده است که بسیار جذاب به, تبلیغ," او گفت:.

Gaudelli وجود دارد گفت: بسیاری از عوامل ناشناخته با بقیه تقویم ورزشی بازی خواهد کرد با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر.

"به طور معمول ما در برابر برنامه سری جهانی در میانه تا اواخر اکتبر اما ما نمی دانیم که بیس بال برگشتی می گیرد ممکن است. امیدوارم همه چیز خواهد شد در بیشتر آشنا دولت هنگامی که ما به سقوط" او گفت:.

دسته بندی: NFL | ورزشی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب