هرج و مرج ترافیک قریب به اتفاق جمعیت منجر به بسته شدن صلح طاق استانی پارک

محتوای مقالهصلح طاق پارک استانی که سابقه حضور در کانادا-مرز ایالات متحده و باز به شهروندان از هر دو کشور بسته

توسط MASTERNEWSS در 30 خرداد 1399

محتوای مقاله

صلح طاق پارک استانی که سابقه حضور در کانادا-مرز ایالات متحده و باز به شهروندان از هر دو کشور بسته است امشب تا اطلاع ثانوی.

پارک است که بسیاری از مرزی هويدا و حتی برخی از ازدواج ها پس از بازگشایی آن در مارس 14. B. C. پارک در اصل بسته پارک همراه با تمام استانی پارک در مارس 3 به آدرس گسترش COVID-19.

پس از بازگشایی, B. C. پارک می گوید پارکینگ در اطراف صلح طاق استانی پارک و جاده دسترسی در ساری که منجر به آن غرق شده اند با نزدیک به دو برابر تعداد وسایل نقلیه دیده می شود در اوج روزهای تابستان و در نتیجه در پارکینگ های غیر قانونی.

"حضور و غیاب دارای دو برابر بیش از مدت مشابه در مقایسه با سال گذشته منجر به افزایش عبور و مرور در امتداد جاده," B. C. پارک گفت: در یک نسخه.

B. C. پارک می گوید: اقداماتی که در محل قرار داده شد برای مدیریت رشد بازدید کنندگان — بیشتر علامت افزایش اجرای گشت ها کاهش می یابد ساعت و علاوه بر این از یک دروازه ورودی — نه خطاب به خطرات مرتبط با افزایش قابل توجه بازدید کنندگان از هر دو طرف مرز.

پارک خواهد شد در 8 p. m. و نمی خواهد دوباره تا زمانی که آن را امن تلقی به انجام این کار.

"B. C. پارک درک اهمیت وحدت برای خانواده و دوستان است. از طریق معافیت به قرنطینه فدرال قانون دولت فدرال در حال حاضر اجازه می دهد فوری اعضای خانواده از شهروندان کانادا و دارندگان اقامت دائم وارد کانادا می شود با یک عضو خانواده برای یک دوره حداقل 15 روز به عنوان طولانی به عنوان آنها بدون علامت از COVID-19 و خود منزوی برای 14 روز در هنگام ورود" B. C. پارک گفت.

بیشتر به آمده



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن