شهروندان دانشکده پرستاری فارغ التحصیلان آماده به کار در طول covid-19 همه گیر

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 26 اردیبهشت 1399

حدود یک دقیقه پیش

فارغ التحصیلی از دانشکده پرستاری در طول covid-19 همه گیر ساخته میشل DeBernardin بیشتر برخی از تصمیم خود برای تبدیل شدن به یک پرستار است.

"من نمی ترسم برای رسیدن به محل کار. این چیزی است که ما آماده برای," او گفت:. "این قطعا وضعیت ایده آل برای راه رفتن به عنوان یک پرستار جدید, اما ما باید آموزش و پرورش پشت ما برای کمک به آن رسیدگی و آن تغییر نمی کند شور و شوق خود را."

DeBernardin, 35, از Allegheny Township بود در میان 73 دانش آموزانی که فارغ التحصیل این بهار از Allegheny شبکه بهداشت و درمان شهروندان دانشکده پرستاری.

این مدرسه واقع شده در ایرانیان در Pittsburgh Mills در فریزر از ژانویه 2019 بسته به دلیل همه گیر در 20 مارس. مجازی مراسم فارغ التحصیلی برگزار شد چهارشنبه.

این کلاس شامل 62 زن و 11 مرد گفت: Lynne کس تپل, مدرسه, مدیر برای 30 سال است. تحصیلات خود را در ماه اوت آغاز شد 2018 زمانی که مدرسه بود و هنوز هم در سابق شهروندان بیمارستان عمومی در نیو کنسینگتون.

"آنها بازماندگان" عمیق گفت: از کلاس. "من فکر نمی کنم هر فارغ التحصیلی کلاس در تاریخ ما تا به حال تغییرات و عدم اطمینان است که این افراد داشته اند."

هنگامی که دانش آموزان ارسال شد صفحه اصلی, عمیق گفت: آنها فکر می کردند که می خواهم فقط برای دو هفته و به سرعت به عقب. این اتفاق نمی افتد.

"ما یک مدرسه است که تا کنون در شرکت از راه دور, یادگیری," او گفت:. "ما تا به حال به یاد بگیرند که چگونه به راه اندازی یک زوم جلسه و انجام کلاس که در راه است. دانش آموزان ما تا به حال برای رفتن به خانه و استاد تمام تکنولوژی مورد نیاز آنها برای شرکت در یک زوم کلاس درس."

در حالی که ممکن است برخی از آنها "covid کلاس" مارسیا کوک, AHN مدیر دانشکده پرستاری و پرستاری گفت: او ترجیح میدهد به آنها تماس بگیرید "class شجاعت" تعریف شده توسط خود تاب آوری شجاعت و انعطاف پذیری.

از 73 فارغ التحصیلان 57 را ارائه می دهد کار, عمیق گفت.

"هدف ما این بود که ما تا به حال به این سالمندان از طریق آخرین بخش از آموزش و پرورش خود را به فارغ التحصیلی به طوری که آنها می تواند دولت خود را امتحان بورد تبدیل به مجوز و پیوستن به نیروی کار" کوک گفت. "ما نیاز به آنها را در خط مقدم. ما باید آنها را به شغل آنها استخدام شده است.

"آنها آماده برای رفتن و گرفتن آن را در با وجود این واقعیت آن می تواند خطرناک باشد."

لورن Westcoat, 21, یک سال 2017 Kiski منطقه فارغ التحصیل از Washington Township پذیرفته است در قلب تله متری واحد در فوربس بیمارستان منطقه ای که در آن او کار می کرد به عنوان یک دستیار پرستاری پس از از دست دادن شغل خود به عنوان یک پیشخدمت از آنجا که از virus.

"من ترس از قرار گرفتن در معرض. من وجود دارد برای کمک به مردم. اگر آن اتفاق می افتد, اتفاق می افتد," او گفت:. "ما همه در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی. من در ترس زندگی می کنند."

برای Westcoat اتمام مطالعات خود را در خانه دشوار بود. "زمانی که شما رفتن به مدرسه هر روز شما در حال انتظار برای یادگیری است. هنگامی که شما در خانه هستید شما انتظار نداریم که به کلاس. آن را دشوار است به حرکت است که" او گفت:.

به عنوان بخشی از مطالعات Westcoat زمان صرف شده در کار و تحویل طبقه در غرب پن بیمارستان که در آن او در شرکت نزدیک به یک دوجین تولد.

"انجام می دهند که واقعا کمک کرد, برای دیدن تمام امید و زندگی جدید که از آمدن به این دنیا در میان این همه گیر" او گفت:.

کتی Moretti, 38, از, Arnold گرفته شده هرگز یک کلاس آنلاین — و سپس همه چیز آنلاین.

"من باید به معلمان اعتبار برای اینکه قادر به سوئیچ که سریع" او گفت:. "آنها هنوز هم وجود دارد برای پاسخ به سوالات و حمایت از ما بدون توجه به آنچه."

Moretti می خواهد برای رفتن به سرطان پس از کمک به مراقبت از پدر پیتر Moretti که فوت ناشی از سرطان در سال 2012. او او بالینی زمان در فوربس و Allegheny دره بیمارستان. هیچ یک از دانش آموزان به مناطق با covid موارد که مدرسه را برای حفاظت از آنها.

"شما باید برای دریافت استفاده می شود به شما در اطراف آنفولانزا در همه زمان ها و چیزهای دیگر که شما می توانید دریافت کنید," او گفت:. "شما نوع از رفتن 'اجازه دهید آن را انجام داده و آن را انجام دهد.' آن را تقویت عزم ما برای کمک به, برای همه ما است."

DeBernardin که فارغ التحصیل از ارتفاعات در سال 2003 می خواهد به اتاق اورژانس تروما و زمان صرف شده در اتاق اورژانس در Allegheny بیمارستان عمومی. در حال حاضر او گرفته شده قلبی تله متری واحد در فوربس.

"به عنوان یک پرستار جدید من فقط هیجان زده برای دریافت بر روی زمین و کار با بیماران," او گفت:. "این چیزی است که من می خواستم تمام زندگی من. من می خواستم برای کمک به افراد بیمار. اگر آنها covid و یا اگر آنها نیاز به یک گروه کمک من می خواهم به فرد است که کمک به آنها را."

Brian C. Rittmeyer یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس برایان در 724-226-4701, brittmeyer@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | اخبار دره اعزام



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن