تیم بنز: اگر Minkah Fitzpatrick شروع به حرکت در اطراف, که استیلرز حرکت با او ؟

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 7 خرداد 1399

3 دقیقه پیش

Minkah Fitzpatrick ساخته شده است که نظر خود را شناخته شده است. استیلرز ایمنی می خواهم به حرکت در اطراف بر روی دفاع بیشتر.

در این نرم افزار کاسه این سال فیتزپاتریک گفت: او ممکن است می خواهم به انجام کاری علاوه بر این فقط بازی عمیق وسط یا یکی از نیمی از این زمینه است. این Fitzpatrick باور است که گردش مالی شماره آغشته به عنوان فصل رفت چون quarterbacks بودند اجتناب از او. او بخشی از هفت گردش در هفت بازی به عنوان یک Steeler.

سپس سابق دلفین درگیر شد فقط در یک گردش — یک اشتباه recovery — در آخرین هفت بازی.

برخی از داده ها پشتیبانی از آن است. با توجه به ورزشی, فیتزپاتریک هدف قرار داده بود فقط هفت بار بیش از هشت بازی گذشته از 2019.

فیتزپاتریک نیست دقیقا نیکیتا خروشچف در مورد تمایل خود را برای آزمایش ، او نه کوبیدن یک گیره روی میز در خانه اش در حالی که در یک زوم چت با سر مربی مایک Tomlin.

در واقع در یکی از کسانی که آنلاین Q&A جلسات با رسانه های اعضای شنبه, فیتزپاتریک ممکن است حتی تماس های گرفته شده پشت این معنا که مانور موقعیت های بالا در دستور کار خود دارد.

این تنها چیزی است که او فکر می کند ممکن است ارزش بررسی در حال حاضر که او تا به حال 14 بازی به هضم تفاوت های ظریف از استیلرز دفاع.

"در حال حاضر اگر مربیان می خواهند (من) به حرکت در اطراف من به شما حرکت در اطراف" فیتزپاتریک گفت. "اگر آنها نمی, پس از آن من نیاز به. من نمی خواهم بگویم این یک هدف است."

بخشی از دلیل Fitzpatrick اظهارات در نرم افزار کاسه کردم چنین توجه این بود که در حالی که او در میامی ایده تندرست در سراسر این زمینه چیزی بود Fitzpatrick نمی خواهم به انجام است.

به خصوص این ایده را از بازی یک شبه linebacker نقش با دلفین ها. اعطا شده است که تا حدی مجبور به انجام با آسیب های که در آن ایمنی موقعیت برای میامی در سال 2019. اما آن را نمی نشینند و با Fitzpatrick و دیگر اعضای خانواده خود است.

آن را اعتقاد بر این بود بخشی از دلیل که چرا او می خواست از جنوب فلوریدا.

در حال حاضر هر چند فیتزپاتریک به نظر می رسد بیشتر در هیئت مدیره با مفهوم.

"اگر که گوشه یا linebacker هر آن ممکن است این چیزی است که من قصد دارم به انجام" فیتزپاتریک گفت. "این واقعا مهم نیست برای من. من نقل مکان کرد و در اطراف بسیاری در گذشته است. آن را در مورد بیرون رفتن وجود دارد و ساخت بازی می کند. که در آن من باید."

OK. حال سؤال می شود اگر فیتزپاتریک می کند شروع bopping اطراف به نقاط مختلف در این زمینه که چه کسی دیگری است به حرکت با او و چگونه می شود آنها نهفته?

• ترل Edmunds: تنها بازیکن دیگر Fitzpatrick به طور خاص ذکر شده در حالی که بحث خود را بالقوه تغییرات بود همکار شروع ایمنی ترل Edmunds.

"ترل و من شاید می تواند حرکت در اطراف و تغییر نقش ها گاهی" فیتزپاتریک گفت. "اما شماتیک این همه تا به مربیان."

که می تواند هر تعداد از چیزها برای فیتزپاتریک از طرف های مختلف در این زمینه به سطوح مختلف آن است. آن ممکن است به معنی بیشتر موارد که در آن او کمک می کند تا دور وسط سوم از میدان به جای عمیق ، آن می تواند به معنای پیدا کردن خود را در تنگ می رسد و یا در حال اجرا پشت در تصویب الگوهای خارج از backfield. شاید حتی عجیب و غریب حمله رعد اسا و یا تلاش در اجرا پشتیبانی می کند.

برای ادموندز مبادله با فیتزپاتریک از زمان به زمان ممکن است او را به عنوان یک "مرکز fielder" در پوشش. اما آن را نیز ممکن است اجازه می دهد او را به گیر یک توپ یا دو.

به عنوان Fitzpatrick ثابت از موقعیت که در سال گذشته شما می توانید دست خود را در فوتبال از مخالفت با جرم حتی اگر شما در حال هدف قرار دادند. شش نفر از هشت بار Fitzpatrick کمک برای گرفتن توپ به عقب به عنوان یک Steeler های کارفرمایی نیست در آینده او را به شروع و یا او بخشی از یک اشتباه.

ادموندز در نیاز ناامید از ایجاد چند گردش خود را. در مدت دو سال به عنوان یک طرفدار او فقط دو خود را به اعتبار.

• مایک هیلتون: بیشتر تکرار در حافظه گوشه فیتزپاتریک می تواند به معنای کمتر جرقه بزند برای مایک هیلتون. که مگر فیتزپاتریک می شود کسانی که جرقه بزند تنها زمانی که تیم مخالف رفتن با چهار یا پنج گیرنده در شکل گیری آنها.

• Cam Sutton: Cam Sutton همواره یک بازیکن استیلرز به نظر می رسد مانند. در عین حال آنها هرگز کاملا مطمئن شوید که چه چیزی برای انجام با او. او قطعا به نظر می رسد بیشتر cornerback از ایمنی.

اما اگر Fitzpatrick شناور در اطراف برخی از این سال شاید Sutton تصویب پوشش مهارت های سکه در شرایطی به عنوان یک "سوم ایمنی" می تواند اجازه می دهد Sutton به بازی عمیق وسط چند جرقه بزند یک بازی با ادموندز اگر استیلرز احساس خزنده Fitzpatrick نزدیک به توپ به خاطر تنوع.

• Linebacker X: پس از انتشار خوانده شده را علامت بارون ما اغلب گمان در مورد آنچه استیلرز را به جذب 750 جرقه بزند در موقعیت. یک مفهوم است که ادموندز ممکن است برخی از عمل به عنوان یک سکه linebacker. اگر فیتزپاتریک می شود یکی دیگر از ایمنی گزینه برای کاهش این عدم در linebacker در کنار دوین بوش پس از آن تعهد می تواند به سقوط بیشتر در پشت جوان عمق safeties مانند اردن Dangerfield, Marcus آلن و rookie آنتوان بروکس جونیور

گزینه های آن را ایده معاشقه با Fitzpatrick به عنوان یک هیبرید بین موقعیت های متعدد خوش طعم تر. اگر دفاعی هماهنگ کننده Keith Butler می توانید پیدا کردن یک گزینه یا دو که کار بزرگ است.

اما با کوتاه offseason و برخی از نتایج بزرگ با Fitzpatrick به عنوان یک شات بازدارنده در سال گذشته آن را نباید مجبور.

چرا ظروف سرباز یا مسافر با یک چیز خوب است? و نتایج حاصل از فیتزپاتریک در رایگان ایمنی در سال گذشته در میان چیزهای خوب در دفاع برای استیلرز.

تیم بنز یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید در تماس با تیم در tbenz@triblive.com و یا از طریق توییتر. همه توییتهایی می تواند اعلان مجدد. همه ایمیل ها به موضوع انتشار مگر اینکه در غیر این صورت مشخص.

دسته بندی: ورزشی | استیلرز/NFL | صبحانه با بنز



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن