خواندن ادبیات و اندوه در طول یک بیماری همه گیر

عقربتوسط ناتالی Bakopoulosخرید در کتابفروشیقلع خانه کتاب, 256,,, صفحات, $16.96هر دو شخصیت در برخورد با از دست

توسط MASTERNEWSS در 19 تیر 1399

عقرب

توسط ناتالی Bakopoulos

خرید در کتابفروشی

قلع خانه کتاب, 256,,, صفحات, $16.96

هر دو شخصیت در برخورد با از دست دادن. میرا پدر و مادر به تازگی درگذشت و دوست پسر قدیمی خود را ترک کرده است او را برای زن دیگری. کاپیتان جدا شدن از همسرش و نگرانی است که پدر خود را ممکن است در حال مرگ است. این نوظهور غیبت در حال تکرار در پس زمینه از آتن خود را رنج می برند از طریق زیان های اقتصادی و اقدامات ریاضتی. "من متوجه شدم که همه سوار کردن ساختمان" میرا فکر می کند "بسته کسب و کار." شهر کتاب قهرمانان احساس خالی از سکنه است.

در آپارتمان پدر و مادر او پشت میرا طول می کشد سهام از اموال خود را. "Excavating این باقی مانده از گذشته احساس کردم نه دلتنگی و نه یک اتصال خاص," او می گوید. "من احساس تازگی خالی است." لحن این کتاب هم خالی از نثر خراشیده پاک از آرایش. میرا هیچ وجه شبیه خاردار سمی scorpionfish عنوان; صدای او نهفته است, تخت, اگر به عنوان تلاش برای جلوگیری از تشخیص. در سراسر رمان صفات ثانویه اغلب ترک آتن, به طوری که تمام باقی مانده است که در حال لاغر صدای دو شخصیت.

این خواهرخوانده روایت تا حد زیادی توابع بیشتر به کتاب را دو برابر موضوع: دو شخصیت با روابط دو کشور (هر دو صرف زمان قابل توجهی در آمریکا و یونان) در دو بالکن صحبت به دو زبان در جهان زندگی می کنند شکاف به واقعی و سایه.

راه رفتن در اطراف آتن میرا اشاره می کند که "نور shimmered درختان زیتون مانند یک دعوت نامه به یکی دیگر از جهان است." این تشبیه می شود به طور فزاینده تحت اللفظی به عنوان داستان پیشرفت می کند. این رمان ضخیم با حافظه از دست رفته مردم است که باعث ایجاد یک نوع روح در کنار چشم انداز فیزیکی زمین از شهرستان. زمانی که میرا در دیدار کاپیتان بر روی سقف خود را در آپارتمان او را با هزینههای یک صحنه از گذشته: "مادر من است که سقف ما که لباس زرد: مست و آواز."

به عنوان میرا خم را به بیرون تف خمیر دندان او می تواند "فقط در مورد احساس" را در پشت گردن او. وقتی که او برمی گرداند به ساحل پس از شنا کردن یک زن از او می پرسد که آیا فرد دیگری در خارج وجود دارد ، هیچ میرا رفته بود به تنهایی. شاید زن بینایی مانع شد از راه دور. یا شاید شبح نقشه و فیزیکی آن همتای تا به حال ادغام طور خیلی خلاصه.

حتی به عنوان میرا تصادفا در اطراف در یک فوگ از غم و اندوه از دیدن مادرش که در آن او نمی تواند رمان هنوز هم اجازه می دهد تا برای آرام لحظات شادی و ارتباط انسانی ، در آتن او بیرون "که ملتهب رهایی بخش, شادی, احساس کردم هیچ جای دیگری در جهان است." او صرف شب صحبت کردن به کاپیتان خود را در بالکن, داستان های خود را—و زندگی—در هم پیچیده "مانند یک مارپیچ دوگانه است." این کتاب ارائه می دهد این دو راه حل به عنوان راه حل در برابر سوگ و تنهایی: مردم و شهر آنها را تشکیل می دهند.


در حالی که Scorpionfish نشان می دهد که چگونه غم و اندوه موضوعات خود را از طریق زندگی روزانه ویکتوریا چانگ Obit نشان می دهد که چگونه غم چلچله همه چیز را در زمان و زبان خاص است.

این کتاب مجموعه ای از نثر و شعر پس از مدل باریک اعلامیه روزنامه هر چند آنها نیز استناد مستطیل استحکام سنگ قبر. برخی از وقایع مرگ و میر ناشی از مفاهیم مانند جاه طلبی و دوستی اما بیشتر حول مرگ چانگ و بیماری پدرش که مغز به علت زوال عقل "درگذشت قبل از او."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب