Vaughn پالمر: BCTF عذاب NDP چالش های دکتر هنری در مدرسه بازگشایی طرح

محتوای مقاله در ادامهاین BCTF زمان تضمین باز سوال برای فلمینگ نمی خواهد در مورد یک خبر خوب وجود دارد که یک طرح

توسط MASTERNEWSS در 10 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

این BCTF زمان تضمین باز سوال برای فلمینگ نمی خواهد در مورد یک خبر خوب وجود دارد که یک طرح اما خبر بد اتحادیه نقد.

"آیا شما نمی توانید فروش خود در این پرسید:" راب شاو از ونکوور خورشید.

فلمینگ سعی کرده بود برای دریافت BCTF برای خرید به این طرح است. دولت شامل اتحادیه در مشاوره و اعتقاد بر این است که به طور کلی بر طرف.

NDP منابع irked با آنچه که آنها به عنوان یک تاریخ و زمان آخرین دقیقه دو صلیب به خبرنگاران گفت: پیش نویس برای انتشار اعلام کرده بود شامل یک گواهی نامه از پهلوگیری خودش. آن برداشته شد پس از این اتحادیه خودداری کردند.

بدینسان فلمینگ کشف چیزی جدید دیگر دموکرات ها آموخته در 1990s: این BCTF است NDP دوست و متحد زمانی که این حزب در دولت است.

وزیر آموزش و پرورش نیست در مورد به اعتراف هر که در روز چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی. به جای فلمینگ قرار داده و مهارت های دیپلماتیک خود را به آزمون در glossing بیش از این اتحادیه خودداری از پشتیبانی.

"من ارزش BCTF آن رئیس جمهور Teri پهلوگیری برای همه کار سخت آنها انجام داده ایم در همکاری با ما, وزارت" وزیر آموزش و پرورش به خبرنگاران گفت:. "آنها در واقع بخش مهمی از آموزش و پرورش ما راه اندازی مجدد کمیته راهبری."

در حدود دو دوجین معلمان نشسته بودند در گروه های کاری مختلف است که به کمک خود را به راه اندازی مجدد برنامه ریزی با توجه به این وزیر.

"این خوب است که نه همه آنها کاملا وجود دارد و در عین حال گفت:" فلمینگ. "آنها یک نقش حیاتی در جدول و ورودی خود را با ارزش است. من انتظار دارم که ادامه خواهد داد به چیزی است که به طور مستقیم رله به من و به همه ما آموزش و پرورش را تایید کرد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن