'ما ندارد و قانون و نظم": سیاه و لاتین صاحبان کسب و کار در صورت تخریب در مینیاپولیس

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 9 خرداد 1399

2 دقیقه پیش

مینیاپولیس — Abdishakur علمی در وحشت نگاه به عنوان شعله های آتش خروشان و دود billowed از سقف ساختمان آجر بعدی برای رستوران خود را.

یک کامیون و یک چند آتش نشانان در شیلی است که در حال حاضر مصرف چند همسایه کسب و کار یک شبه در یک gentrified بخش شرقی دریاچه خیابان. ایستگاه پلیس تنظیم شده بود شعله ور پایین خیابان و معترضان که تا به حال تاخت و تاز آن را آرد با کنجکاو در اسموکی نور صبح.

محله تحت محاصره است. فروغ تهدید Hamdi رستوران که علمی تاسیس پس از مهاجرت از سومالی به شهرهای دوقلو در سال 1996 یک نقطه عطفی برای تبدیل شدن به بزرگترین سومالی جامعه آمریکا در این کشور است. فرماندار اعزام گارد ملی یک شبه اما نیروهای ظاهر شده بود در رستوران.

"من نمی بینیم دولت است. من نمی بینم قدرت" گفت: علمی, 55, به عنوان او نشسته در ماشین خود را در تلاش برای جلوگیری از تند خو هوا.

شرق دریاچه خیابانی در این شهر سمت جنوب تا به حال تبدیل به یک پناهگاه برای اقلیت متعلق به کسب و کار به خصوص آفریقایی و لاتین کارآفرینان مهاجر که موفق به رشد در این مترقی شهرستان میانه. در سراسر خیابان را از علمی رستوران طبقه اول تاریخی Midtown ارز ساخته شده در سال 1928 تبدیل شد بیش از دهه گذشته به Midtown بازار جهانی و مدرن بازار دارای آلی بازار تولید و صنعت آبجوسازی در کنار هنر آفریقایی و اسکاندیناوی شیرینی.

خیابان تکرار با لهجه. اما هیچ کس می تواند احساس آن—چگونه زندگی تا به حال به طور ناگهانی تغییر در یک بد بخت فوری. همه می دانستند اما آن را سخت برای قرار دادن به کلمات. علمی گفت که او و بسیاری از همسایگان خود ناراحت بودند با تصویری از یک افسر پلیس زانو در جورج فلوید گردن قبل از او درگذشت. علمی حتی نمی تواند پایان آن را به تماشای.

که تصویری که مانند بسیاری قبل از آن رفت و ویروسی ارسال لرز پایین شرق دریاچه خیابان. تظاهر کنندگان در راهپیمایی و swarmed; شهردار و رئیس پلیس التماس کرد برای آرام است. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی نشان می دهد معترضان می تواند ضربه. اما خشم گسترده تر شد و برخی از مغازه داران—مشاهده غارتگران جمع آوری—عقب نشینی در ناامیدی به عنوان پلیس از بین رفت از این 3 حوزه و هرج و مرج در زمان نگه دارید.

برخی از تلاش برای محافظت از کسب و کار خود را در برابر غارت و چپاول با ارسال پیام های همبستگی خود ویندوز از جمله "آفریقا متعلق به کسب و کار" و "ما حمایت از ما کوچک متنوع و اقلیت های کسب و کار است." اما کسانی که ویندوز شکسته شد یک شبه بیش از حد ترک ماموران امنیتی جارو کردن شیشه شکسته جمعه.

"ما هرگز انتظار می رود این" علمی گفت.

علمی و رستوران خود را تامین Mohammoud عبدی گفت: آسیب به آنها یادآوری از جوانان خود را در سومالی که در آن آنها را تماشا نظامیان پرسه زدن و دولت از دست دادن کنترل کشور است.

"ما نمی باید نظم و قانون" گفت: عبدی 47. "این است که مفید به جورج خانواده است."

Liban "لی" Alin بررسی آسیب های با ترس. Alin, 30, که با این نسخهها کار در یک پناهگاه بی خانمان محلی رشد در منطقه قبل از حل و فصل وجود دارد با همسر خود. به عنوان یک کودک او دعا و مطالعه قرآن در موقت مسجد علمی ایجاد شده در پشت Hamdi رستوران. اما به عنوان یک فرد بالغ او نیز شده بود با نژاد برفلد با افسران پلیس که در حومه زندگی می کنند.

"من موافقم که چرا مردم ناراحت هستند" Alin گفت: "اما آیا نابود کردن جامعه است. چه کسی می داند که اگر کسب و کار در حال رفتن به می خواهید به بازگشت؟"

همسایه David Allen, 42 بود در میان معترضان برای راهپیمایی به ایستگاه پلیس روز شنبه به تقاضا افسران پلیس به اتهام در ارتباط با فلوید مرگ است. او گفت: غارت حال تبدیل شدن به یک حواس پرتی. میخانه که در آن او کار می کند بسته بود و سوار تا جمعه.

"پیام گرفتن از دست," آلن گفت که او فیلم برداری آتش نشانان با نامزدش که صاحب یک لباس سفارشی سازی کسب و کار.

آلن گفت که او تا به حال از دست رفته اعتماد به نفس در پلیس و بسیاری از رهبران سیاسی. او پیش بینی کرد کشورهای همسایه خواهد گروه با هم در کوتاه مدت برای بازسازی کسب و کار و پلیس خود را.

"به اندازه کافی به اندازه کافی است," او گفت:.

دسته بندی: اخبار | سیم داستان | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب