شهرهای ما نیست مجهز به رسیدگی به آب و هوا و شرایط اضطراری

از لحاظ تئوری نصب شده باید قادر به انجام آن چهار هسته توابع بدون توجه به جایی که در آن قرار دارد. اما کسانی که

توسط MASTERNEWSS در 30 تیر 1399

از لحاظ تئوری نصب شده باید قادر به انجام آن چهار هسته توابع بدون توجه به جایی که در آن قرار دارد. اما کسانی که در اولین پاسخ و یا ایمنی عمومی دفاتر آماندا Savitt مدیر اجرایی مرکز برای انطباق آب و هوا تحقیقات به من گفت که می تواند تمایل به تاکید بر آمادگی و واکنش بیش از بهبودی و کاهش. در حالی که هنوز به مطالعات جامع انجام شده به عنوان به که در آن oem ها قرار دارد, Savitt تخمین می زند که به عنوان بسیاری از نیمی از آنها سازمان های مستقل که گزارش به مقامات منتخب محلی—راه اندازی مدیریت اضطراری کارشناسان توصیه می کنند. تعداد نسبتا کمی از oem ها قرار دارد در برنامه ریزی و توسعه دفاتر. بسیاری از oem ها در حال حاضر واقع در کلانتر یا بخش آتش و ایمنی عمومی دفاتر اغلب یک نتیجه از بودجه فشارهای; general سردرگمی در مورد آنچه در آن است که اورژانس مدیران انجام می دهند; و این واقعیت است که بسیاری از هماهنگ کنندگان خود سابق پلیس و آتش نشان و یا پرسنل نظامی است. "احساس من این است که آن پایین می آید به منابع: دولت شهری و شهرستان با بودجه های بزرگتر هستند بیشتر احتمال دارد که مستقل اضطراری مدیریت دفاتر از دولت شهری و شهرستان با کوچکتر بودجه" Savitt می گوید. "آن را قطع و خشک ، بخشی از محاسبات برای که در آن برای قرار دادن یک نصب شده است فرهنگی و یا تاریخی و برخی از حوزه های قضایی ممکن است احساس وجود دارد مشروع است و دلیل قانع کننده برای ترکیب دفاتر." Savitt مظنون بیشتر خواهد بود حوصلگی به امنیت عمومی ادارات به شهرستانها به دنبال مکان به قطع گوشه و کنار.

تا کنون شواهد برای چه پتانسیل کاهش را شکل محلی oem ها باقی می ماند و حدیثی. شورای شهر روزنبرگ—شهر کمتر از 40 ، 000 نفر در نزدیکی هوستون—رای به اتفاق آرا در اوایل این ماه به قراضه خود را مدیریت اضطراری هماهنگ کننده موقعیت در آغاز از بودجه سالانه خود را بحث. پلیس, در ضمن, درخواست خودرو ارتقاء و جدید تیم SWAT کلاه.

فلوریدا ساحلی Brevard County شروع به بحث در مورد که در آن برای قرار دادن آن 19-فرد مستقل از مدیریت اضطراری در زمانی که خود را مدیر اجرایی استعفا داد و به کار در بخش خصوصی است. که باز برای کلانتر Wayne Ivey که برای دو سال با توجه به محلی رسانه ها شده بود که پیشنهاد خود را در دفتر اجرای بخش اورژانس بخش مدیریت. Ivey خواهد مدیریت وزارت برنامه و پرسنل با امور مالی خود را باقی مانده تحت کنترل کمیسیون شهرستان ها است. امکان سنجی گزارش با این حال نگرانی در مورد صلاحیت و مسئولیت و مقامات شهرستان با احتیاط از ساخت سوئیچ در وسط فصل طوفان. "من هیچ سوال که کلانتر Ivey به طور کامل قادر به نظارت بر مسئولیت بیشتری عملیات اضطراری مستلزم" شهرستان کمیسیون صندلی Bryan Lober گفت فلوریدا امروز. "هنوز وجود دارد بنابراین بسیاری از متغیرها به نظر من نیاز به زمان بیشتری قبل از من احتمالا می تواند متعهد به حمایت از هر گونه تغییر. این یک تصمیم است که باید تکانه یا به نظر من در این برهه از جهانی همه گیر." شهرستان گزارش کمیسیون ارزیابی Ivey پیشنهاد داشت که 55 از فلوریدا 67 شهرستان oem ها گزارش به طور مستقیم به کمیسیون های شهرستان ها. در باقی مانده 12 اضطراری مدیریت هماهنگ یا گزارش به کلانتر یا کلانتر.

کلانتر میشیگان Gratiot شهرستان—که به تازگی حاضر به اجرای ایالت ماسک سفارشات—پیشنهاد افزایش پاره وقت اضطراری مدیر هماهنگ کننده موقعیت خود را در دفتر به صورت تمام وقت پست. او امیدوار است برای پر کردن موقعیت جدید با گواهی افسر پلیس است که شما صرف یک چهارم از وقت خود را کار بر روی کلانتر کسب و کار از جمله حمل و نقل زندانیان و خدمت به عنوان یک ضابط دادگاه. در سمت تلنگر, سیاتل اعلام کرد در روز دوشنبه که در آن به دنبال reallocate $3.3 میلیون نفر به آن دفتر مدیریت اضطراری از فعالیت های پلیس به عنوان بخشی از یک تلاش گسترده برای محدود کردن دامنه SPD در واکنش به ادامه اعتراضات و پال خواستار قطع بودجه دولت آن را به لحن $76 میلیون دلار در بودجه سال آینده است.

چه همه بیش از حد آشکار به محققان است که دفاتر مدیریت اضطراری شد عامل بخشید و قبل از همه گیر در مجموعه. لس آنجلس مستقل اورژانس بخش مدیریت برای مثال در حال حاضر یکی از آن ترین شهر استان تامین می شود بدن دریافت فقط $3.3 میلیون دلار در سال 2021 بودجه -- در مورد $1 میلیون کمتر از شهر گروه شاهدانه قوانین و مقررات. وضعیت بدتر است برای شهرهای کوچکتر که در آن بسیاری از شهرستان در سطح اضطراری مدیران کار به صورت پاره وقت و یا داوطلب اساس با محدود (در صورت وجود) پرداخت کارکنان. این نهاد در حال حاضر بسته های پول در شهرستانها در یک نقطه ضعف در برخورد با شرایط اضطراری. به عنوان با دیگر خدمات عمومی آن را نیز بدان معنی است که بیشتر از وظایف است که ممکن است معمولا تحت صلاحیت این دادگاه ها از یک OEM سقوط به مراتب بهتر بودجه ادارات پلیس.

این نوع تقارن آینه در سطح ملی است. پس از آن تشکیل شد در پارانوئید ماه پس از 9/11, وزارت امنیت داخلی اتحاد قرار دارد FEMA در کنار مهاجرت و گمرک و مرز گشت. "ما در سراسر هیئت مدیره نفرت که FEMA گنجانده شده است در DHS" Slavitt گفت: اورژانس کارشناسان مدیریت در دانشگاه ها. "DHS به عنوان یک سازمان باید برچیده شود. این معنا ندارد به FEMA و گارد ساحلی و سرویس مخفی همه بخشی از همان آژانس فدرال."

سامانتا Montano استادیار مدیریت اضطراری در ماساچوست دریایی آکادمی اجرا می شود که این وبلاگ Disasterology قرار داده و آن را با صراحت بیشتری: "تنها راه برای FEMA برای همیشه موثر باشد به عنوان یک نقطه شروع آن را از DHS."

چقدر از بودجه فدرال در دسترس ساخته شده به محلی oem ها از طریق DHS است که هنوز هم به طور خاص در راستای ضد تروریسم یک اولویت مشکوک اهمیت برای Gratiot County, Michigan یا روزنبرگ ، در بسیاری از موارد فقدان نسبی خاص بودجه برای oem ها به هماهنگی دراز مدت کاهش و بهبود آب و هوا برنامه ریزی—چیزهایی مانند نگه داشتن جدید توسعه سیل دشت یا تنظیم ساخت کد به صورت مکرر امواج گرما—به معنی آن به سادگی اتفاق نمی افتد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب