این یک لحظه خوبی به شنیدن جو بایدن افکار و به طور کلی وکیل

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گرفتن در حزب جمهوری خواه است در حال حاضر آنقدر تنگ است که آن را آسان ب

توسط MASTERNEWSS در 16 خرداد 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گرفتن در حزب جمهوری خواه است در حال حاضر آنقدر تنگ است که آن را آسان برای فراموش خبري که با آن بسیاری از تأسیس آن مشاهده او در سال 2015 و 2016. برخی از این فشارهای خود بر خاست از نژادپرستی و تبعیض و استبداد که جمهوری خواه نخبگان می ترسید ممکن است مخاطره روحانی در انتخابات شانس. اما بسیاری از آن بود ایدئولوژیک. مغلوب ساختن پیشی جستن بعد از همه بود نه یک جنبش محافظه کار یا دیرین جمهوری خواه رسمی. قبل از اختراع مجدد به عنوان یک نامزد ریاست جمهوری مغلوب ساختن پیشی جستن به حال سمت چپ تا حد زیادی این تصور که او یک حرفه ای-انتخاب دموکرات آنجا که او در سمت چپ قابل تشخیص ایدئولوژیک نوین در همه.

بخشی از داستان 2016 است چگونه مغلوب ساختن پیشی جستن مغلوب یک بار-افزایش ستاره ها مانند مارکو روبیو و تد کروز با پیروزی در انتخابات مقدماتی حزب تامین امنیت یک نماینده غیر قابل عبور سرب و انرژی خود را در جناح و حزب. بخش دیگر این است که چگونه او ساخته شده صریح و ضمنی چانه زنی با آمریکا محافظهکاری مختلف جناح متعهد به کمک به آنها دستیابی به طولانی خود را-به دنبال اهداف و اگر آنها کمک به هموار کردن راه خود را به قدرت و یا حداقل امتحان کنید نه مانع آن. بیشتر آشکار مقابله زده بود با محافظه کار قانونی جنبش که در حال صرف نیم قرن تلاش برای بازسازی دادگاه فدرال در تصویر خود را دارد.

مغلوب ساختن پیشی جستن دارای ظاهری هیچ علاقه ای به تفسیر قانون اساسی و یا آرایش فدرال قضائیه فراتر از خود و منافع خود. در یک نقطه در مقدماتی گفت خواهر خود را Maryanne تهمت بری یک قاضی فدرال در آن زمان را "فوق العاده" دیوان عدالت پس از آن عقب نشینی و ادعا کرد که او آن را به معنای شوخی. سپتامبر 2016 تهمت منتشر شده بود دو shortlists از محافظه کار و پیامبر او می خواهم انتصاب به دیوان عالی کشور برنده بیش از برخی از مشخصات بالا جمهوریخواهان که اجتناب او.

"برای برخی از زمان من شده است به دنبال بیشتر ویژگی این مسئله و امروز مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین ارائه شده است که انتشار یک لیست قوی از پتانسیل دیوان عالی کشور نامزد—از جمله بهداشت ، مایک لی که فوق العاده عدالت—و صریح تعهد به معرفی تنها از آن لیست" تگزاس سناتور تد کروز گفت: در یک بیانیه اعلام حمایت خود را از مغلوب ساختن پیشی جستن. "این تعهد مهم و آن را فراهم می کند یک دلیل جدی برای رای دهندگان را انتخاب کنید برای حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن