پلیس به دنبال شاهدان در میپل ریج برخورد که منجر به کشته شدن دوچرخه سوار

محتوای مقالهریج مراتع RCMP به دنبال شاهدان بیشتر و داشبورد فیلم دوربین در یک تصادف بین یک دوچرخه سوار و یک کام

توسط MASTERNEWSS در 2 مرداد 1399

محتوای مقاله

ریج مراتع RCMP به دنبال شاهدان بیشتر و داشبورد فیلم دوربین در یک تصادف بین یک دوچرخه سوار و یک کامیون در اوایل این هفته.

روز دوشنبه حدود 5:45 بعد از ظهر دوچرخه سوار شد و رفت و آمد رو به مشرق هنگامی که او در برخورد با یک خاکستری فورد وانت در 26000-بلوک Lougheed بزرگراه.

این دوچرخه سوار 23 سال درگذشت و در صحنه است. راننده کامیون است که 37 سال از ماموریت و او در حال همکاری با پلیس است. RCMP گفت: مواد مخدر و الکل هستند که به عنوان عوامل.

"عشق خود را برای دوچرخه سواری الهام بخش من برای خرید خود را برای ما برای رفتن در سفر اگر شما شب در شهر. من قلاب کردم و شروع به 5 مایل رفت و آمد هر روز به و از کار. آن را باز کرد تا در شهر نیویورک و من تا به حال زمان از زندگی من است و هرگز با استفاده از مترو دوباره" را بخوانید ادای احترام ارسال به Facebook توسط لوئیس کارپی.

"من احساس می کنم مثل من مدیون شما خیلی از چیزهای خوب در زندگی من و من بسیار غم انگیز است که من هرگز به نفع بازگشت. و من می خواهم همه را به خواندن این, به طوری که آنها درک کنند که چگونه شما واقعا هستند."

مونترال-بر اساس سازمان همچنین یک ادای احترام به زبان فرانسه نوشته شده به چاشنی دوچرخه سوار در Facebook, تماس او را "یک زن فمینیست و فعال محیط زیست در کلمه و عمل است."

"او می توانست دنیا را تغییر داد" خواندن یک نوشته ها ترجمه شده. "در واقع او در حال حاضر دنیا را تغییر داد و او ادامه خواهد داد که در نقش یک مدل است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن