COVID-19: ماسک رایگان برای کسب و کار

محتوای مقالهدر حالی که برخی از مردم در حال کنار گذاشتن این بیانیه کیف دستی برای, بیانیه, ماسک, بسیاری از کسب و

توسط MASTERNEWSS در 22 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

در حالی که برخی از مردم در حال کنار گذاشتن این بیانیه کیف دستی برای, بیانیه, ماسک, بسیاری از کسب و کارهای در حال انجام همان تولید ماسک که می گویند چیزی به غیر از "در اینجا امید من نمی سرفه بر شما."

ونکوور چاپگر تی شرت ساحلی Reign می خواهد برای کمک به کسب و کارهای کوچک به عنوان آنها به بازگشایی با تولید و اهدای رایگان چاپ سفارشی ماسک به حداقل 100 کسب و کارهای کوچک.

بنیانگذار Eddison Ng که #VancouverStrong جمع آوری کمک اخیرا مطرح شده 3000 $برای B. C. مرکز کنترل بیماری و یک قایق mom-and-pop مغازه ها گفت: این یک راه برای ادامه به حمایت از کسب و کارهای کوچک ضربه سخت COVID-19.

"این (مرکز کنترل بیماری ها) به هدف خود رسیده. ما یک بخش کوچک از که و که احساس خوب است."

گفت: او احساس می کند مانند شرکت های کوچک تعریف ونکوور و او می خواهد به دیگران کمک کند به عقب بر گردیم روی پای خود را با سبک. "کسب و کار کوچک باعث می شود ستون فقرات ونکوور چه تعریف ونکوور هستند شرکت های کوچکتر. مغازه ها باز هستند و ما می خواستیم به همه ماسک صورت است."

Ng گفت که پس از آزمون و خطا آنها آمد تا با یک غیر پزشکی درجه ماسک است که می تواند سفارشی چاپ شده است دو لایه با یک سنگین پلی پارچه جناغی در نمای خارجی و پوشش پنبه طبیعی است که او فکر می کند راحت خواهد بود. ساحلی Reign با نام تجاری خواهد شد ماسک با آرم شرکت.

"ماسک در حال رفتن به مانند یک تی شرت, جوراب, لباس زیر. شما باید یک کشو برای کسانی که, و شما باید یک کشو برای ماسک در حال حاضر گفت:" Ng. "ماسک برای کارکنان خود را, ماسک صورت رسمی تنظیمات ماسک برای ساحل."

dryan@postmedia.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن