رژیم صهیونیستی. گرگ ابوت خواستار ماسک اما هیچ مراحل جدید به عنوان coronavirus موارد افزایش تگزاس

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 3 تیر 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

آستین — تگزاس صعودی coronavirus اعداد را نمی کند و دولت را بازگشایی به عنوان کالیفرنیا ، گرگ ابوت روز دوشنبه به جای تجویز تاکید بر پوشش صورت و اجتماعی فاصله برای محدود کردن جدی روند از جمله بستری نرخ آن دو برابر شده پس از روز یادبود.

ابوت اعلام نشده است هر گونه اقدامات جدید برای معکوس کردن آنچه که او به نام "غیر قابل قبول" روند به عنوان تگزاس رسیده 11th روز متوالی از رکورد covid-19 بستری شدن در بیمارستان. و در حالی که او نمی رد reimposing مستند سفارشات در تگزاس — توصیف آن به عنوان آخرین چاره — او گفت: این ویروس نیاز نیست انتخاب "بین شغل و سلامت است." او به جای تاکید بر طولانی تاسیس داوطلبانه اقدامات مانند ماندن در خانه اگر است.

پوشیدن ماسک تبدیل به یک بیانیه سیاسی در طول این بیماری همه گیر در سراسر ایالات متحده و ابوت است که نیاز نیست آنها را حتی به عنوان شهرهای بزرگ هفته گذشته شروع مسابقه به اعمال ماسک مقرر در کسب و کار. روز دوشنبه Nueces شهرستان به کورپس کریستی شد آخرین Texas شهرستان به منظور است که کسب و کار نیاز به کارکنان و مشتریان به پوشیدن ماسک. سفارش به اثر را در روز جمعه.

اما ابوت راننده سرشونو تکون دادن به این مقاومت است که هایش به خصوص از درون خود حزب. پیش از ماه آینده جمهوریخواه تگزاس در هوستون رهبران حزب گفته اند که ماسک نمی شود مورد نیاز است.

"من می دانم که برخی از مردم احساس می کنید که با پوشیدن یک ماسک ناخوشایند است و یا که آن را مانند یک نقض آزادی" ابوت گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در خارج از دفتر کار خود در تگزاس کنگره. "اما من نیز می دانم که پوشیدن ماسک به ما کمک خواهد کرد به نگه داشتن تگزاس باز است."

آمریکا به سرعت لعنتی ابوت در واکنش به افزایش موارد به عنوان کافی نیست.

"او مجموعه ای از صحنه به در نهایت بسیار مورد نیاز قوی و قاطع عمل و پس از آن قابل پیش بینی حمایت بدون انجام هر چیزی" دولت دموکراتیک تشکر. کریس ترنر در بیانیه ای گفت.

روز دوشنبه دولت, مقامات بهداشتی گزارش 3,711 بستری شدن در بیمارستان تنظیم یک رکورد برای 11 روز متوالی با یک روز پرش از 302 بیماران جدید.

تگزاس نیز گزارش داد 3,280 موارد جدید پنجم-بالاترین مجموع از آنجا که دولت شروع به نگهداری سوابق و بالاترین و در عین حال گزارش شده در یک شنبه که به طور معمول پایین ترین روز هفته برای گزارش موارد جدید. دولت هفت روز مثبت رای دوباره افزایش یافت به 9.5 درصد آن در بالاترین سطح از آوریل 20.

10 جدید مرگ و میر گزارش روز دوشنبه شد بدترین گزارش در یک هفته.

ابوت اذعان گریم روند که ادامه داد: بیش از آخر هفته گفت: ویروس پخش شد در "غیر قابل قبول رای در تگزاس و باید محصور."

فشرده در چه نقطه ای او را در نظر قرار دادن محدودیت در محل ابوت گفت: یکی دیگر از دو برابر شدن موارد جدید, بستری شدن در بیمارستان و عفونت نرخ بیش از ماه آینده خواهد ایجاد یک "وضعیت اضطراری" که نیاز به عمل نیست ارائه جزئیات.

هوستون شهردار سیلوستر ترنر گفت: او به خصوص بعد از "همه کار خوب ما" در خاموش کردن کسب و کار و کاهش ویروس' گسترش در اوایل این سال است. تعداد covid مثبت بیماران بیمارستان در شهرستان هریس که شامل هوستون تقریبا سه برابر شده پس از مه 31.

"قدرت ما در سطح محلی محروم شد دور و ما شروع به باز شدن" ترنر گفت. "من گفت: دو ماه پیش من فکر کردم که ما به سرعت در حال حرکت با سرعتی بیش از حد و در حال حاضر ما خودمان را پیدا کنید که در آن ما هستند."

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم است که روشن کردن در عرض چند هفته. اما برای دیگران و به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود بسیار مسری ویروس می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه می شود و کشنده است.

دسته بندی: Coronavirus | اخبار



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن