بولیوی Covid-19 انتخابات کابوس یک هشدار

90-صفحه گزارش با عنوان "آنها گلوله ما مانند حیوانات"—Black آذر و بولیوی دولت موقتمنتشر شده در جولای 27 توسط دا

توسط MASTERNEWSS در 9 مرداد 1399

90-صفحه گزارش با عنوان "آنها گلوله ما مانند حیوانات"—Black آذر و بولیوی دولت موقتمنتشر شده در جولای 27 توسط دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد بین المللی حقوق بشر درمانگاه و شبکه دانشگاه برای حقوق بشر خلاصه تا وقایع پس از مورالس ایران سرد جزئیات. "حمایت دولت خشونت اعمال محدودیت بر آزادی بیان و بازداشت خودسرانه کمک کرده به آب و هوا از ترس و اطلاعات غلط است که تضعیف حاکمیت قانون و همچنین چشم انداز عادلانه و باز در انتخابات" نویسندگان نوشت: اشاره به موارد متعدد از دولت و نیروهای آتش باز بر خشونت پرهیزی بومی معترضان "para-خارجه گروه" ضرب و شتم و بازداشت مردم در محله های نزدیک به اعتراضات و یک مورد که در آن پلیس شکنجه کودکان در زندان خود را. پلیس حتی شارژ یک هنرمند با فتنه برای حمل آگهی با پیام مانند "گل برای الیگارشی و گلوله برای مردم" و "ما مردم هستند."

این گزارش بارها و بارها ادعا میکند دولت موقت را به همدستی از جمله Añez خودش در جریان شبه نظامی خشونت در برابر مخالفان. بسیاری از قربانیان بومی جزئیات مهم با توجه به سابقه طولانی سیاسی و اجتماعی محرومیت برای کشور مادری اکثریت قبل از مورالس' انتخابات در سال 2005.

این کشور ذخایر لیتیوم یکی دیگر از عوامل پیچیده. به عنوان انسان شناس نانسی Postero نوشته شده در مورالس' زمان در دفتر MAS به دنبال متحد کردن "سه خطوط مختلف از مبارزه برای حقوق محیط زیست, عدالت اقتصادی و محبوب دموکراسی است." 2009 ملی طبیعی-صنعت گاز و بخش ارتباطات راه دور شد و به صراحت به عنوان توجیه حضور در این مبارزات که مورالس اصرار بودند نه تنها مرتبط, اما در واقع جنبه های مختلف از همان واحد مبارزه است. با این گفتمان Postero اشاره کرد که این جنبش رهبری مورالس "موفق به گرد هم آوردن آن ناهمگن حوزه در اطراف یک هسته در دستور کار است که ممکن است به نام" بومی گرایی.'"

که ناسیونالیسم را به طور فزاینده در تنش با این واقعیت است که بولیوی دارای ملاحظه تکه از جهان ذخایر لیتیوم—منابع طبیعی که اهمیت تنها رشد خواهد کرد به عنوان جهان به دنبال انتقال به انرژی های تجدید پذیر. "ما می دانیم که بولیوی می تواند تبدیل به عربستان سعودی از لیتیوم" یک بولیوی کشاورز و فعال گفته نیویورک تایمز بیش از یک دهه پیش. "ما فقیر هستند اما ما احمق نیستند دهقانان" او اضافه شده است. "لیتیوم ممکن است بولیوی را, اما آن را نیز اموال ما." مالکیت دقیقا این مسئله است. وجود دارد سوء ظن آزار دهنده در آمریکای لاتین و جاهای دیگر که مورالس ایران طراحی شده بود در بخشی به دیدار با خواسته های قدرتمند شرکت های بین المللی مشتاق به گرفتن دست خود را بر ارزش بولیوی فلزات. این نگرانی طنین انداز در یک قاره که در آن چنین سوء ظن را متحمل شده اند بارها و بارها در گذشته است. زمانی که مدیر عامل شرکت تسلا Elon Musk شد needled هفته گذشته در توییتر در مورد پتانسیل نظامی ایالات متحده در مورالس ایران—تسلا مانند تمام وسیله نقلیه الکتریکی تولید کنندگان بستگی به یک منبع ثابت از باتری های لیتیوم—پاسخ "ما کودتا هر کس که ما می خواهیم! مقابله با آن است." به طور گسترده ای پوشش داده شده در مطبوعات آمریکا دوباره قانونی سوء ظن است.

دانشگاه هاروارد در گزارش حقوق بشر شامل شش پاک کردن مطالبات برای دولت بولیوی و دو برای جامعه بین المللی است. در میان چیزهای دیگر آن استدلال Añez دولت باید تایید تحقیقات بی طرفانه به نقض حقوق بشر توسط دولت نیروهای قطع روابط با para-گروه دولت و برگزاری انتخابات آزاد و عادلانه. جامعه بین المللی را باید با زور و اجبار محکوم کردن نقض حقوق بشر و اصرار بر کسانی که انتخابات آزاد و عادلانه. بعید است Añez دولت را توجه به این نوع از خواسته های خود را در آن. پس از همه, آن را می بیند خود را به عنوان ضروری سدی در برابر اجتماعی و سیاسی و اقتصادی که MAS نشان دهنده. در جریان مبارزه سیاسی با پیامدهای گسترده واگذاری زمین در حال حاضر تنها تشویق نیروهای که دولت می بیند به عنوان یک تهدید وجودی. Añez همچنین در حال حاضر فاقد هر گونه خارجی انگیزه ای برای تغییر دولت او رفتار. با وجود مخاطرات بولیوی سرنوشت بعید است که به شکل برجسته در این سال ایالات متحده در انتخابات ریاست جمهوری است. بیشترین ترقی خواهان می تواند برای امید به انتخاب جو بایدن و فشار خود را در سیاست خارجی تیم به حساب با Añez دولت را نقض حقوق بشر.

از زمان همه گیر بدون شک پیچیده اجرای انتخابات است. اما مقامات دولتی نمی تواند اجازه داده می شود به سادگی پرتاب کردن دست خود و ماندن در دفتر به طور نامحدود. یک راه حل مورد بحث در برزیل ، بولیوی همسایه که همچنین انتخابات تعیین شده برای این سقوط است که حرکت تاریخ انتخابات اگر لازم است اما نه گسترش شرایط کنونی برای انتخاب سیاستمداران است. ماشین آلات از دولت ادامه خواهد داد به کار گیرند اما کسانی که بیشترین سرمایه گذاری در گردآوری قدرت شخصی را بهانه ای برای قرار دادن یک رای کشور. آن را به یک گزینه ارزش کاوش اگر عفونت نرخ نمی تواند موجود باشد, پس از رای گیری از طریق پست خطرات به جز توده های فقیر رای دهندگان در مکان هایی مانند بولیوی و برزیل. جایگزین—سیاستمداران با فقیر و پیگیری پرونده های باقی مانده در قدرت تا زمانی که از لحاظ سیاسی مناسب برای آنها را به صورت رای دهندگان—چیزی است که دموکراسی در سراسر جهان باید بپذیرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن