Whiners که درآمد $200,000 و شکایت آنها را شکست

این پدیده از افراد ثروتمند که کمبود نقدینگی و در نتیجه اساسا زندگی می کنند دست به دهان است در حال حاضر آنقدر ش

توسط MASTERNEWSS در 30 تیر 1399

این پدیده از افراد ثروتمند که کمبود نقدینگی و در نتیجه اساسا زندگی می کنند دست به دهان است در حال حاضر آنقدر شایع است که اقتصاددانان در حال مطالعه آن در اقتصاد کلان اثرات. از لحاظ تاریخی اقتصاددانان فرض کرده اند که غنی مردم صرف خواهد شد بسیار کمی از هر درآمد افزایش می دهد چرا که آنها در حال حاضر می توانیم هر آنچه که آنها می خواهند. اما اگر ثروتمند محدود هستند عدم جریان نقدی آنها ممکن است صرف بخش قابل توجهی از درآمد هر افزایش, که افزایش کوتاهمدت رشد. در واقع گزارش وجود دارد که کاهش شدید در هزینه های غنی است که یک عامل کلیدی در اخیر رکود اقتصادی.

نظرسنجی دوره ای از مردم که در مورد آنها فکر می کنم متعلق مختلف طبقات اجتماعی بر اساس درآمد است. به گفته گالوپ تنها 2 درصد از آمریکایی ها در طول تاریخ باید خود قرار داده و در طبقه فوقانی با 16 درصد در بالای طبقه متوسط 43 درصد در طبقه متوسط 30 درصد در طبقه کارگر و فقط 9 درصد تماس خود ضعیف است. گالوپ داده ها همچنین نشان می دهد که درک مردم از آنچه درآمد مردم نهاد را در چه کلاس بسیار متفاوت است. به عنوان اولین نمودار نشان می دهد عملا هر درآمد گروه شامل افرادی که نظر خود را متعلق به هر طبقه اجتماعی. این گالوپ یافته ها تایید توسط YouGov داده است.


وجود دارد بسیاری از دلایل که چرا کسی که به نظر می رسد فقیر یا طبقه متوسط عینی ممکن است با این وجود خود قرار داده و در یک طبقه اجتماعی بالاتر. آنها می تواند کودکان را به خوبی به انجام است که به طور موقت در حال ساخت درآمد کم یا انتظار ارث به کشیدن آنها را در برخی از نقطه. آنها ممکن است افراد با مدارک تحصیلی از مدارس خوب که درک خود را از طبقه اجتماعی است که بر اساس چشم انداز خود را به جای خود را در شرایط فعلی. و یا آنها ممکن است نگه دارید بالا-وضعیت شغل در زمینه های مانند روزنامه نگاری و یا چاپ و نشر کتاب که لزوما پرداخت بسیار است. آنها همچنین ممکن است بازنشستگان که درآمد نسبتا کم است اما دارای ثروت قابل توجهی به آنها می تواند پس از قرعه کشی. در واقع بازنشستگان به طور کلی بهتر است از نظر مالی از nonretirees سالمندان مالکان تمایل به های قابل توجهی عدالت خانه و در حدود نیمی حتی نمی باید یک وام مسکن.

موضوع ثروت در مقابل درآمد مهم است به درک از طبقه اجتماعی و رفاه عمومی. یک 2019 مطالعه توسط چارلز شواب در بر داشت که در آن زمان حداقل 2.3 میلیون دالر ثروت در نظر گرفته شود منطقی غنی است. برداشت از ثروت نیز خود سوخت به هیچ درجه ای از مردم ثروتمند تبدیل شدن به بیشتر ثروت آنها فکر می کنم آنها نیاز به غنی در نظر گرفته شود. 2011 نظرسنجی از میلیونرهای توسط Fidelity Investments یافت که آنها فکر می کردند که مورد نیاز حداقل $7.5 میلیون به احساس غنی است. هنوز وجود دارد کسانی که با, بسیار قابل توجهی بیشتر ثروت از آن خواهد شد که با این وجود اصرار دارند که آنها در حال عادی طبقه متوسط مردم است.

در سال 2012 انتخابات ریاست جمهوری نامزد میت رامنی همسر ان گفت: او نظر خودش را به ثروتمند با وجود ارزش خالص از $250 میلیون و 22 میلیون از درآمد سال قبل است. در 2015, New Jersey فرماندار کریس کریستی پس از آن در حال اجرا برای ایران با نامزدی ریاست جمهوری نیز تکذیب کرد ثروتمند بودن و حتی خود سرمایه گذاری بانک ساخته شده است بیش از $700,000 در بالا از حقوق و دستمزد خود را به عنوان فرماندار.

به شدت وجود دارد و حتی میلیاردرهای که حاضر به اعتراف است که آنها ثروتمند هستند. تام Steyer یکی است. البته او در حال اجرا بود برای حزب دموکرات نامزدی ریاست جمهوری و احتمالا احساس است که آن را از نظر سیاسی به مصلحت تطهیر ثروت خود را. اما حزب جمهوری خواه میلیاردرهای همچنین فشار در برابر هر گونه پیشنهاد که آنها ممکن است تلقی ultrawealthy. میلیاردر فلوریدا فروشنده خودرو نورمن Braman یک حامی بزرگ از سناتور مارکو روبیو اصرار داشت در یک 2015 مصاحبه است که او به خصوص ثروتمند و یا مهم است. "من اصلا خودم گربه چربی," او گفت:. "آیا من به یک گربه چربی."

سوال از کسی که ثروتمند است و چه کسی نیست و دارای پیامدهای سیاسی است که فراتر از سیاست های انتخاباتی; مهم این است که سیاست های مالیاتی, در میان چیزهای دیگر. جمهوری خواهان همیشه مشتاق به کشش تعریف "طبقه متوسط" که شامل به عنوان بسیاری از مردم ثروتمند که ممکن است دلیل آن را آسان تر به فروش کاهش مالیات برای طبقه متوسط نسبت به ثروتمند. دموکرات از سوی دیگر همواره به دنبال کاهش آستانه برای غنی بودن که پیشنهاد افزایش مالیات—پس برعکس آن را آسان تر به تصویب افزایش مالیات بر ثروتمندان از در واقع موجود طبقه متوسط است. اگر درآمد قطع در پایان پایین تر از well-to-do پله بیش از حد بالا تنظیم وجود دارد که درآمد کمتر در دسترس است.

دانشمندان علوم اجتماعی نیز بررسی آنچه که ممکن است به نام وجودی جنبه از ثروت است. یک محقق است که راشل شرمن از مدرسه جدید تحقیقات اجتماعی است که در یک کتاب نوشته شده است در مورد این موضوع ناراحت خیابان: نگرانی از فراوانی و وفور نعمت. او انجام مصاحبه ویژه با 50 بسیار ثروتمند نیویورکی برای دیدن چگونه ثروت خود را تحت تاثیر قرار زندگی خود را فراتر از آشکار توانایی خود را به بسیاری از مسائل است. بسیاری از آنها بسیار نگران تصویر از آنها به عنوان نالایق از ثروت خود را به مناقشه ای است که مفهوم آنها تمایل به تاکید بر چگونه آنها سخت کار می کرد برای آن است. و بیشترین رفت و به طول های بزرگ برای نگه داشتن کودکان خود را دارند و نه خود را به عنوان بیش از حد ممتاز. به عنوان شرمن می نویسد:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب