رویای ماندگار همبستگی در لسبیین, مارس

نانسی در رشد دانش آموز سازماندهی و همدردی با معترضان مشکوک از متحدان که به نظر می رسد به این جنبش طرفدار الغای

توسط MASTERNEWSS در 4 تیر 1399

نانسی در رشد دانش آموز سازماندهی و همدردی با معترضان مشکوک از متحدان که به نظر می رسد به این جنبش طرفدار الغای برده داری یک شبه: "این یک انتقادی, سیاسی, گفت و آن یکی نیست که یک فرد لزوما می آید به آرامی." ممکن است وجود توان بالقوه در این شکننده ائتلاف های جدید اما آیا مردم در حال ارتکاب به جاده های طولانی از یک طرفدار الغای برده داری سیاسی و یا فقط یک شعار باقی می ماند یک سوال باز در این روز های اولیه. در مصاحبه با ان بی سی نیوز در ماه آوریل برگزار مربی و سرپرست Mariame کابا اصرار داشت که تاریخ شامل درس های ما نیاز به یادگیری است. نگاهی به جنبش های اطراف "خشونت خانگی و خشونت جنسی به طور خاص ،" او گفت: شما ببینید چگونه "فمینیست از 1960s و 70s که فشار برای جدی تر از پرداختن به خشونت جنسیتی به خصوص racialized جنسیتی, خشونت, درخواست شد برای این سیستم را که به طور جدی تر. اما راه حل های خود بودند قطعا غیر carceral."

حتی در آن زمان, از تولد توضیح داد: "این رقابت شد. بیشتر من می گویند رادیکال لزبین عنوان به خوبی به عنوان سیاه و سفید و قهوه ای زنان شد و گفت: "ما نباید شروع به مصرف وجوه حاصل از اجرای قانون برای پرداختن به این مسائل از آنجا که ما میخوایم سپس در رحمت اجرای قانون و به عنوان سیاه و سفید زنان ما در حال تماس با پلیس در راه همان است که زنان سفید پوست هستند چرا که پلیس در نهایت آسیب رساندن به ما و عزیزان ما که ما نمی خواهید به اتفاق می افتد.'" لغو است و نه در مورد از بین بردن پاسخگویی نانسی اشاره کرد اما در مورد ارتکاب به تحول عدالت است. "که تحول و کار نسبت به آن صادقانه باشد." این است عاطفی و استراتژیک کار او تاکید کرد.

برخی از این سابقه متراکم جدید فعالان جوان هستند و همه موانع ورود استراتژیک هستند ضرر و زیان برای این جنبش است. "ما نمی باید اعداد است که ما در حال حاضر نیاز به در دولت ایالات متحده و سفید برتری" نانسی گفت: بیش از تلفن. "ما در حال رفتن به نیاز به مقدار زیادی بیشتر مردم اگر ما در واقع رفتن را به نفع خود. و برخی از این افراد در حال رفتن به انجام آسیب برساند." شاید من سوء ظن از یک شبه-فعالان ممکن است بیشتر ضد انقلابی از این همه احساسات مخلوط

سازمان هایی مانند Decrim نیویورک, مارس, برای, سیاه, ترانس زندگی در اوایل این ماه و دیگر تلاش مردمی در حال حاضر مجبور سیاه و قهوه ای و عجیب و غریب طرفدار الغای برده داری و liberatory فریم به جریان اصلی برای دیدار با الزامات مورد نیاز توضیح داده شده توسط دیرین فعالان مانند Kaba, Andrea Ritchie و دیگران. وجود دارد مقدار زیادی از کار انجام شود بدون توجه به وجد و سرور, سفید, لسبیین ممکن است اجازه دهید خودش احساس می کنید در یک شب ماه ژوئن در خارج از منزل. من گاهی اوقات مبارزه با تصور مقیاس خود ما خواسته پس از جنبش برای زندگی در یک سرگیجه و لحظه در معرض خطر گسترش با سردرگمی مؤثر بر ما تمام است. نام ما شعار در خیابان—Breonna تیلور جورج فلوید تونی McDade—بیرون کشیدن ويژگی های فردی چهره و فردی زندگی می کند اما در اخلاقی و سیاسی زمینه—حق در مقابل باطل پلیس در مقابل هیچ پلیس—گیج کننده عمق و ابعاد. اما رو به پیچیدگی نقطه از ورزش است. این LGBTQIA وکالت-چتر نیاز به پیکربندی مجدد اولویت های خود را در اطراف عدالت از داخل مصرف سرب از زنان که همواره در آن پیشتاز به آدرس مشکل از خود فراموشی در اطراف نژاد و سپس به گفتگو در مورد لغو در آمادگی کامل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب