پنگوئن در حال آماده شده برای بد یخ در تورنتو

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 6 مرداد 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

هاکی بازیکنان و مربیان به ندرت مردد می گویند اگر یخ آنها در حال بازی در ترد و یا درهم و برهم است.

در همان زمان آنها معمولا سریع به دنبال هر گونه بازخورد منفی در مورد این موضوع با استاندارد مقدماتی از "هر دو تیم بازی در آن است."

اما آنچه در مورد زمانی که ده تیم در حال بازی در آن است ؟

در ماه اوت.

یکی از بزرگترین لجستیکی نگرانی برای NHL آن را به عنوان عازم آن postseason مسابقات آغاز ماه آینده کیفیت بازی سطوح در تورنتو Scotiabank عرصه در ادمونتون و ادمونتون را راجرز محل.

با 12 تیم تقسیم بین این دو شهر تا سه بازی در روز برگزار خواهد شد در هر بازی.

برای پیتسبورگ پنگوئن پتانسیل بازی در slushy یخ خواهد شد بیش از به احتمال زیاد به عنوان آنها به چاک دار بود در بازی سوم تمام پنج روز آنها برنامه ریزی شده به صورت Montreal Canadiens در دور مقدماتی. در رویداد دیگر سری نتیجه گیری قبل از ایشان پنگوئن می تواند دوم یا تنها بازی که بعد.

این چیزی است که آنها آماده شده است برای بیش از دو هفته گذشته در طول آموزش های خود را در اردوگاه قره قاط.

"ما اولین تمرین ما در اینجا آن بود شروع به گرفتن کمی chippy و نه به خوبی" defenseman کریس Letang گفت: از طریق ویدئو کنفرانس در هفته گذشته. "و مربیان خواسته ما اگر ما می خواستیم به سوئیچ را به طرف دیگر (کمکی پیست). همه ما گفت که ما احتمالا به صورت شرایط سخت به ویژه در (8 p. m.) بنابراین ما در حال تلاش برای رسیدن به آن استفاده می شود در حال حاضر. اگر خوب است آن را حتی بهتر است. اما ما در حال تلاش برای تمرین نه چندان خوب یخ در حال حاضر."

"خب این قطعا چیزی است که ما باید مورد بحث با بچه های ما" مربی مایک سالیوان گفت. "حس مشترک نشان می دهد شما سه بازی NHL در همان ورقه از یخ هنگامی که ما در حال بازی سوم در وسط تابستان آن را به یک کل خیلی بیشتر به چالش کشیدن برای حفظ کیفیت بالا از یخ است. که فقط ممکن است یک واقعیت است که ما هنگامی که ما وجود دارد."

چالش برای NHL هاکی عملیات پرسنل آمار و ارقام به بیشتر دلهره آور در تورنتو از ادمونتون. Scotiabank عرصه های قدیمی تر از دو سالن با داشتن ساخته شده در اواخر 1990s. و حال که ساختمان نشسته سه بلوک دور از ساحل شمالی دریاچه انتاریو رطوبت خواهد رقم به یک نگرانی به خصوص در گرمای مرداد ماه و در ارتفاع صرف 251 بالاتر از سطح دریا.

در مقایسه راجرز محل افتتاح شد در سال 2016. و با بیش از یک مایل از شمال ساسکاچوان رودخانه و همچنین ارتفاع 2,116 پا رطوبت نیست به عنوان بزرگ مانع.

کسانی که تفاوت ها یکی از دلایل بسیاری از NHL برنامه ریزی شده در این کنفرانس نهایی و نهایی جام استنلی در ادمونتون.

بدون در نظر گرفتن NHL است استادانی سطوح نمی تواند یک موضوع به خصوص با طرفداران در هر محل.

"چالش ما در گذشته با یخ به خصوص (در حالت عادی حذفی بار از اواخر بهار) شده اند و مشکل واقعی زمانی است که درهای باز در هر مرکز و طرفداران در ساختمان است." NHL اجرایی ارشد و معاون رئیس جمهور از هاکی عملیات کالین کمپبل گفت:. "و اساسا همچنین حرارت بدن از طرفداران. ما مسائل را بدون نگرانی در مورد شرایط یخ و ما صحبت کردیم با ما یخ در عمق در مورد این."

هنوز این سالن خواهد شد بسیاری از بازیکنان و مربیان, مربیان و تیم دیگر کارکنان و همچنین تجهیزات خود را در حال حرکت در داخل و خارج در طول روز حداقل در اوایل دور. این بدان معناست که بسیاری از بارگیری رمپ دائما در حال باز اجازه خارج.

"من مطمئن هستم که در لیگ به فکر که" رو به جلو Jason Zucker گفت. "آنها در حال رفتن به انجام بهترین خود را به نگه داشتن آن تا پر در رقابت با لیگ استانداردهای. اما من نمی توانم تصور کنید که آن را برای رفتن به فوق العاده است. و من فکر می کنم بسیاری از آن است که فقط رفتن به خارج از کنترل خود و سخت برای کنترل گرما در تورنتو است. من مطمئن هستم که آنچه دمای هوا خواهد بود اما زمانی که شما در ماه اوت آن را می شود گرم است."

پنگوئن چالش می تواند قابل توجه فقط بر حریف خود در دور مقدماتی.

محدود Canadiens باید بدون بهره در حال اجرا و گانینگ با استعداد پنگوئن. مونترال مربی کلود ژولین به طور معمول هدایت تیم با دفاع تنومند و نا امید پنگوئن توهین آمیز ستاره ها در سال های گذشته به خصوص به عنوان مربی بوستون برونز تیم که جاروب پنگوئن در سال 2013 کنفرانس شرق نهایی.

بد یخ است که نمی تواند به اندازه کافی از یک عامل برای کمک به Canadiens جلو و بعید است ناراحت اما احتمالا ایدز آنها را بیش از آن می کند پنگوئن است.

"همانطور که گفتم ما بچه ها هر دو تیم باید به بازی در همان سطح یخ" سالیوان گفت. "این تنها چیزی است که ما فقط در حال رفتن به باید آگاه و اذعان دارند. اگر ما به ساده بازی ما از طریق این فرآیند پس از آن که چیزی که ما در حال رفتن به انجام."

در نهایت بزرگترین عامل در یخ با کیفیت خواهد بود و چه مقدار از آن استفاده می شود. در حالی که صبح اسکیت برگزار خواهد شد در عمل تسهیلات در اوایل دور هنوز هم وجود دارد خواهد بود تا به سه بازی شدید هاکی postseason در هر سطح و هر روز در اوایل دور. و چشم انداز های متعدد-اضافه کاری ها همیشه بافندگی در هر postseason سناریو.

"با دیگر بازی ها در حال بازی در آن را ... از من گذشته تجربه داشتن یک زن و شوهر بازی در آن را احتمالا تاثیر آن گفت:" کاپیتان سیدنی کرازبی که بازی های برگزار شده است مشابه فرمت در مسابقات بین المللی است. "این همان برای هر دو تیم. این تنها چیزی است که شما باید بازی را از طریق."

برای دو هفته گذشته پنگوئن باید تمرین از طریق آن.

"من فکر نمی کنم این یک چیز بد است که بچه های ما تا به حال به اسکیت بازی کردن در برخی از یخ در طول این دوره از این (آموزش در اردوگاه) که کمتر از ایده آل" سالیوان گفت. "اگر ما کار بر روی یک بازی قدرت برای مثال در پایان تمرین به عنوان مخالف به آغاز تمرین های با کیفیت از یخ نیست و معمولا به عنوان خوب. بنابراین شما باید به آن بسیار بیشتر تمرکز هنگامی که شما در حال عبور از جن. شما ممکن است برای ساده کردن آنچه شما انجام دهد وجود دارد و بیشتر pucks در شبکه و ایجاد جرم خود را به روش های مختلف. که قطعا چیزی است که ما آگاه هستیم.

"خواهیم دید چه اتفاقی می افتد هنگامی که ما وجود دارد. اما آن چیزی است که ما پیش بینی است."

دنبال پنگوئن تمام فصل طولانی است.

# Steelersilluminati یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید با ست طریق ایمیل در srorabaugh@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: پنگوئن/NHL | ورزشی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب