او حتی احمقتر از ما فکر

یک واشنگتن پست–ABC اخبار نظرسنجی صورت گرفته در هفته آخر ماه مه سال 2020 خواسته آمریکایی "آیا شما فکر می کنم بر

توسط MASTERNEWSS در 19 خرداد 1399

یک واشنگتن پست–ABC اخبار نظرسنجی صورت گرفته در هفته آخر ماه مه سال 2020 خواسته آمریکایی "آیا شما فکر می کنم برگ برنده این هشیاری ذهنی در آن طول می کشد برای خدمت موثر به عنوان رئيس جمهور؟" پنجاه و دو درصد از پاسخ دهندگان گفت: نه تنها با 46 درصد گفت: بله.

یکی ممکن است دیدن این جامد اکثریت پاسخ به خسته کردن کاف قضاوت یک ایرانی در آمریکا فرسوده با مغلوب ساختن پیشی جستن رگبار عجیب و غریب ادعا می کند در مورد کوروناویروس درمان و یا رویا پردازی حساب سپاه از خشونت antifa رهبران نیز در حال حاضر در سراسر کشور تظاهرات بیش از پلیس قتل جورج فلوید. (در واقع از آنجا که نظرسنجی را انتشار آن گزارش شد که مغلوب ساختن پیشی جستن به اشتباه سعی در به ثبت نام برای رای دادن در او به تازگی به تصویب رسید و در ایالت فلوریدا با استفاده از خارج از کشور آدرس.) اما در حقیقت این بود که به دور از اول نظرسنجی پیدا کردن که تعداد قابل توجهی از آمریکایی ها دیدن مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان روشن نیست. یک اقتصاددان/YouGov نظرسنجی در سال 2019 پرسید: "در مقایسه با دیگر روسای جمهور پس از جنگ جهانی دوم خواهد به شما می گویند که مغلوب ساختن پیشی جستن است بیشتر یا کمتر هوشمند؟" چهل و هفت درصد گفت که او کمتر هوشمند 22 درصد گفت: او در مورد همان هوش و فقط 21 درصد فکر او باهوش تر است.

به نظر می رسد که تهمت عملکرد در منفي در اثر برداشت از حدت ذهنی. به کشورهای مشترک المنافع ویرجینیا نظرسنجی ردیابی برداشت از مغلوب ساختن پیشی جستن هشیاری ذهنی از 2016 از طریق 2018, درخواست, "خواهد به شما می گویند که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن هوشمند است یا نه؟" زمانی که برای اولین بار می خواست در نوامبر سال 2016 74 درصد از مردم گفت: بله و تنها 21 درصد گفت: هیچ. یک سال بعد اما کسانی که پاسخ مثبت بود کاهش یافته و به 55 درصد در حالی که کسانی که در منفی اردوگاه افزایش یافت و به 41 درصد است. پس از آن نظرسنجی در بر داشت تقریبا به همان نسبت.

نزدیک به شک و تردید در مورد تهمت هوش است سوال که آیا او بیش از حد نادان به انجام کار خود را. در سال 2016 و 2017, روباه اخبار نظرسنجی از مردم می خواست که "آیا شما فکر می کنم مغلوب ساختن پیشی جستن دانش به خدمت به طور موثر به عنوان رئيس جمهور؟" در پنج بار این سوال پرسیده شد که 60 درصد از مردم گفت: هیچ و فقط 40 درصد و یا کمتر و گفت: بله.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب