معرفی هپی چیر

ست کند و زیبایی نمای محیط را چندین برابر نماید. وزن این محصول برابر با 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

ست کند و زیبایی نمای محیط را چندین برابر نماید. وزن این محصول برابر با 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و در محیط های خانگی و یا کاری به راحتی قابل جا به جایی است . فروش انواع مبل هپی چیر یا شنی با انواع پارچه مازراتی , پارچه مخمل , چرم مصنوعی و پارچه پلی استر در تولیدی مبل هپی چیر و تولیدی مبل شنی با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت در سایت شاپ اینتکس عرضه می گردد . با همکاران ما در نمایندگی فروش مبل هپی چیر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید . اما اگر تحت هر شرایط و زمانی برای این محصول مشکلی پیش آمد و یا در بدنه آن پارگی ایجاد شد به هیچ وجه نگران نباشید زیرا این محصول دارای دو سال ضمانت پس از فروش بوده و شما می توانید خود آن را با برچسب تعمیرات ، تعمیر کنید و یا به نمایندگی تهران اینتکس آورده و ما آن را همانند روز اول تحویلتان دهیم. شارژ مبل شنی و هپی چیر و مبل بین بگ با دانه یونولیتی خرد شده نرم و گرانول فومی شکل انجام میشود و مبل را به شکل اولیه باز میگرداند ، یک یا دوبار شارژ مبل با مواد یونولیتی باعث میشود که حجم این مبلمان ها به صورت ثابت باقی بماند و دیگر افت نکند ، شکل ظاهری مبل های راحتی شنی بستگی به دانه های خرد شده و نرم یونولیت دارد که اگر بخواهید سرپا و به صورت ایستاده تر باشد میتوانید شارژ مبل شنی را با مواد گرانولی یونولیت خرد شده انجام دهید و چنانچه بلعکس بخواهید به صورت افتاده تر و خوابیده تر باشد از مواد داخلی کم میکنید .  Article was cre at​ed by GSA C on᠎tent  G enerat​or D emov er si​on.

بارها تا کنون ذکر شد که در مواد و متریال مقاوم ساخته شده، که به راحتی میتواند هر وزنی را تحمل کند و طول عمر بالایی داشته باشد؛ ولی هر چیزی که طراحی و تولید میشود، اگر به صورت درست و با شرایط مطلوب از آنها نگهداری نشود، ممکن است زودتر از زمان موعود آسیب ببیند. با صرف هزینه بسیار کمی قادر هستید این مبل را خریداری کنید و تا سالها بدون هیچ مشکلی از آن لذت ببرید. این محصولات دارای ظاهری بسیار زیبا می باشند که با توجه به سلیقه تولیدی های داخلی و خارجی هپی چیر امروزه در تنوع های گسترده ای به اشکال مختلف به بازار عرضه می شوند . هپی چیر خوابیده یک نفره محصولی بسیار با دوام می باشد که از طراحی و زیبایی چشمگیری برخوردار است. این نوع مبل بسیار پرطرفدار است و برای استفاده راحتی و گیمینگ موقع بازی کاربردی است. برای خرید مبل با این خصوصیات و زیبایی لازم نیست خیلی هزینه بالایی متقبل شوید و آن را میتوانید با قیمت بسیار مناسب از سایت اینتکس شو نمایندگی محصولات این برند در ایران خریداری نمایید. مبل شنی اینتکس با طراحی و تولید جدید با رنگ قرمز، یکی از بهترین و با کیفیت ترین مبل های هپی چیر می باشد که با مقاوم ترین جنس بدنه تولید شده است که از دوام مناسب و قابل قبولی برخوردار می باشد.

این هپی چیر دارای رویه ای از جنس پلی استر بوده که از استحکام بالایی برخوردار بوده و در برابر ساییدگی و پوسیدگی مقاوم می باشد . نرمی و انعطاف پذیری این هپی چیر اینتکس استاندارد می باشد و باعث می شود تا پس از ساعت ها نشستن بر روی آن احساس خستگی نکنید و به خوبی بتوانید بر روی آن به استراحت بپردازید . یکی دیگر از مزیت های تولیدی مبل هپی چیر اینتکس تهران که شاید فقط مختص این فروشگاه است امکان تولید مبل هپی چیر اختصاصی به درخواست مشتری می باشد که به راحتی می توانید با توجه به کاتالوگ رنگی که در اختیار شما قرار داده می شود از طیف بزرگ رنگی موجود در فروشگاه رنگ و ابعاد هپی چیر خود را انتخاب کرده و پس از تولید در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید . البته با این وزن اندک قادر است تا وزن 150 کیلو گرم را تحمل نماید.با توجه به این ابعاد و طراحی می توان دریافت که این محصول مطابق با استاندارد های موجود تهیه شده است. البته لازم به ذکر است که یک زیپ در قسمت زیرین مبل تعبیه شده است که مقدار یونولیت را میتواند کم و زیاد کرد. Conte nt has been gen er᠎at​ed ​by GSA Conte nt G​enerator DE​MO​!

لازم به ذکر است که به دو حالت مبل پشتیدار و مبل شیبدار تغییر حالت میدهد. لازم به ذکر است که تمامی محصولات در صورت آماده بودن در سریع ترین زمان ممکن ارسال می شوند اما در صورتی که محصول در کارگاه آماده نباشد و نیاز به تولید داشته باشد ، با توجه به رنگ ، نوع محصول و ابعادی که دارد بین 3 تا 8 روز کاری زمان نیاز است تا تولید آن انجام شده و سپس ارسال گردد. علاوه بر این، این رویه منعطف بوده و به راحتی با بدن شما شکل می گیرد. این محصول علاوه بر استحکام، از انعطاف مطلوبی برخوردار بوده که به راحتی با بدن شما شکل خواهد گرفت. ویژگی بارز مبل هپی چیر اینتکس طراحی ارگونومی و جال آن است به صورتی که فرد با نشستن بر روی آن در طولانی مدت هیچگاه احساس خستگی و کمر درد نخواهد کرد و همین خصیصه آن را برای تماشای تلویزیون و بازی نیز به یک گزینه مطلوب تبدیل کرده است. در مورد امکانات انواع هپی چیر نیز با شما صحبت کردیم ، حال قصد داریم تا شما را در مورد چند نمونه از رایج ترین جنس های این محصولات آشنا کنیم تا کیفیت این هپی چیر ها را بتوانید با یکدیگر مقایسه نمایید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن