7 مدارس فایل PIAA تجدید نظر رقابت رقابتی تعادل-قانون ارتقاء

توسط: کریس هارلن پنج شنبه, آوریل 9 سال 2020 | 2:18 AM کریستوفر هورنر | Tribune-Review لینکل

توسط MASTERNEWSS در 20 اردیبهشت 1399

توسط:
پنج شنبه, آوریل 9 سال 2020 | 2:18 AM


هفت مدارس ایالت از جمله سه نفر از WPIAL در زمینه تجدید نظر در این هفته با PIAA تمام امید خود را به تیم های بسکتبال می تواند به جلوگیری از مجازات تحت رقابتی-تعادل حکومت.

مهلت به فایل ظهر بود جمعه.

لینکلن پارک پسران Chartiers دره دختران و شمال کاتولیک بودند در میان 15 مدرسه که PIAA در نظر دارد به زور به بالاتر طبقه بندی به صورت دو بعدی فصل مگر اینکه آنها برنده یک تجدید نظر شود. رقابتی تعادل-قانون اهداف تیم بسکتبال که با موفقیت در دولت برگشتی و افزود: حداقل یک انتقال.

کمپ هیل تثلیث پسر Bellwood Antis دختران دونمر دختران و Delone کاتولیک نیز در زمینه تجدید نظر PIAA مدیر اجرایی باب لومباردی گفت.

این PIAA اجرایی کارکنان را بررسی ارائه اطلاعات و پاسخگویی به مدارس در اوایل هفته آینده لومباردی گفت. اگر کمیته اجرایی رد درخواست تجدید نظر که مدرسه می تواند درخواست تجدید نظر به تمام PIAA هیئت مدیره در اواخر این ماه.

مدیران ورزشی در Chartiers دره و شمال کاتولیک گفت: در این هفته که PIAA اعداد نادرست هستند و خود را به تیم اضافه شده هیچ نقل و انتقالات در دو سال گذشته.

اگر آنها را نمی توان مجبور به حرکت به بالا.

نه تشکیل پرونده تجدید نظر شد اسقف اعظم چوب پسران Imhotep منشور پسر بونر-Prendergast پسران, ریاضی, تعلیمات مدنی و علوم منشور پسران اسقف Guilfoyle پسر Sankofa آزادی آکادمی پسران اسقف اعظم کارول دختران و بیت لحم کاتولیک ،

از 15 مدارس شش از منطقه 12 که شامل فیلادلفیا کاتولیک لیگ و تیم های مدرسه.

لینکلن پارک مدیر ورزشی مایک Bariski می خواهد PIAA به نادیده گرفتن قانون به طور کامل از دولت بسکتبال مسابقات لغو شد به دلیل covid-19 بیماری همه گیر. اگر این مسابقات بودند مجاز به ادامه دیگر تیم خواهد پیوست لیست او گفت: ساخت این سال روند ناعادلانه است.

اگر مجبور به حرکت می کند تا لینکلن پارک پیوستن به کلاس 4A شمالی کاتولیک 5A و Chartiers دره 6A.

رقابتی تعادل-قانون تصویب شده توسط PIAA هیئت مدیره دو سال پیش در بخشی به آرام تماس از مدیران مدارس خواستار جداگانه postseason مسابقات مدارس خصوصی. سال تحصیلی آینده — 2020-21 — خواهد بود که اولین بار تیم مجبور به حرکت به بالا.

حکومت اثرات تنها در فوتبال و بسکتبال.

این PIAA فرمول جوایز موفقیت چهار امتیاز برای تیم است که شرکت در دولت نهایی سه تا semifinalists دو به quarterfinalists یا یکی برای دور اول شرکت کنندگان است.

نقاط شمارش بیش از دو فصل است. این PIAA سپس به بررسی فهرست اسامی تیم های که جمع آوری شش و یا بیشتر امتیاز را به ببینید که آیا آنها همچنین افزود: هر گونه نقل و انتقال. تیم باید هر دو شش یا موفقیت بیشتر نقاط و حداقل یک انتقال به حرکت می کند.

کریس هارلن یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با کریس از طریق ایمیل در charlan@tribweb.com و یا از طریق توییتر .

برچسب ها: Chartiers دره پارک لینکلن شمال کاتولیک



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب