COVID-19: پرستاران اتحادیه برای تلفن های موبایل زنگ هشدار بیش مورد استفاده مجدد قرار ماسک PPE سطح

محتوای مقالهاین اتحادیه به نمایندگی از B. C. پرستاران است کوبیدن سلامت استان که مقامات می گویند به اندازه کافی

توسط MASTERNEWSS در 16 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

این اتحادیه به نمایندگی از B. C. پرستاران است کوبیدن سلامت استان که مقامات می گویند به اندازه کافی وجود دارد تجهیزات حفاظتی برای رفتن در اطراف در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

بیش از 1700 شکایات واصل شده اند با B. C. پرستاران اتحادیه (BCNU) پس مارس 20 از پرستاران که می گویند وجود ندارد به اندازه کافی لباس و دستکش و در صورت سپر و N95 ماسک ماسک برای محافظت از آنها را در حالی که کار در گیر با توجه به این اتحادیه است.

"ماسک ماسک و دیگر (personal protective equipment) به معنای آخرین خط دفاعی برای ارائه دهندگان مراقبت های پس از دیگر اقدامات کنترل در محل هستند" گفت: BCNU جمهور کریستین Sorensen. "این واقعیت که برخی از اورژانس بیمارستان اتاق هنوز تریاژ میز بدون پلکسی گلاس موانع مانند آنهایی که در حال حاضر در حال حاضر در فروشگاه های مواد غذایی و مواد غذایی فرآوری گیاهان کاملا به سادگی فراتر از من است."

Sorenson گفت: این هم نگران کننده به شنیدن در مورد درخواست قرار داده به جلو توسط کارفرمایان از جمله پرستاران داده می شود فقط یک ماسک در هر شیفت و یا در حال ترک گفته خود را با استفاده از ماسک بر روی یک تکه کاغذ حوله زمانی که آنها در شکستن در تلاش برای حفظ و یا کشش PPE لوازم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن