این اساسا شامل موسیقی Ornette Coleman

توصیف راه Ornette Coleman موسیقی برای تلفن های موبایل خود یک چالش است و Golia دور تا برخی از لذت تلاش منتقدان

توسط MASTERNEWSS در 16 خرداد 1399

توصیف راه Ornette Coleman موسیقی برای تلفن های موبایل خود یک چالش است و Golia دور تا برخی از لذت تلاش منتقدان موسیقی گذشته است. "Eldritch wrongness" عبارت از برایان morton's اگهی از کلمن برای سیمتوصیف شوم برای تلفن های موبایل مورتون فکر نتیجه کلمن را misapprehensions در مورد تئوری موسیقی به عنوان یک کودک. فرانسیس دیویس نوشت: در ماهنامه آتلانتیک در سال 1972 است که "شاید این ترفند از گوش دادن به عملکرد خود نهفته است در توانایی شنیدن ریتم, ملودی, راه او به نظر می رسد به انجام و راه اوایل موسیقی جاز بود" که واقعا راهنمایی های مفید. در یادداشت ها با عجله نوشته شده در حالی که "تحت طلسم از اول کشف" از شکل جاز آمدهمارتین ویلیامز نوشت که "اگر شما قرار داده متعارف وتر زیر توجه داشته باشید من به شما محدود کردن تعداد انتخاب های من برای بعدی من توجه داشته باشید: اگر شما نمی من ملودی ممکن است حرکت آزادانه در یک دور بیشتر انتخاب جهت است." برای ویلیامز این نوآوری دریچه فرار برای یک فرم موسیقی در حالت سکون: "کسی که تا به حال به از طریق شکستن دیوار که کسانی که هارمونی ساخته شده اند و بازگرداندن ملودی."

منتقدان به عنوان های زیادی را در جستجوی یک زبان برای آوانگارد به عنوان یک خلاصه ای از یک رکورد است. کلمن مقاومت مهم زبان Golia یادداشت به نقل از تحقیر خود را برای افرادی که "اعتماد ندارند واکنش های خود را به هنر و یا موسیقی از مواردی است که کلامی توضیح برای آن است." کلمن به حال gnomic راه را با کلمات خود ، "چگونه می توانم به شما به نوبه خود احساسات به علم و دانش ، این چیزی است که من سعی به انجام این کار با من شاخ" او یک بار نوشت. در یادداشت بوش برای تغییر قرن (1960) او به ما یادآوری می کند که "تنها چیزی که مهم است این است که آیا شما آن را احساس می کنید یا نه. شما نمی توانید عقلانی موسیقی; برای کاهش آن تحلیلی است که اغلب برای کاهش آن را به چیزی بسیار مهم است."


یک بخش طولانی از خاک و ماجراجویی در مورد یک هنر محل در فورت ورث به نام کاروان از رویاهای کامل با آرمانی متشکل از سطوح هندسی گنبد و یک میلیونر منابع و مدارک. کلمن بازی وجود دارد چند بار در زندگی بعد وقتی فورت ورث دیر به رسمیت شناخته شده او به عنوان یک قهرمان زادگاه. Golia معلوم شد اغلب این فرد در درب گرفتن بلیط: او در آنجا کار می کرد از سال 1985 تا 1992.

بنابراین ما به پایان برسد که در آن ما شروع به در یک کلوپ جاز. آن را غم انگیز به فکر می کنم طولانی از دست رفته سالن مانند پنج نقطه که در آن تمام انواع مختلف از مردم چندپاره و فاقد تأثیرگذاری با هم. منتقد ویتنی نفوذ به یاد آن به عنوان "پیچیده مماس با موسیقی و عکس العمل و واکنش و موسیقی است." حتی کاروان از رویاهای یک مرکز کنفرانس ، آن را نیز غمگین به تامل کمی باقی مانده است که آوانگارد نیویورک صحنه موسیقی که شکوفا زیر جهت سیاه ماجراجویان مانند کلمن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن