تغییر آب و هوا در حال رفتن به ضربه فلسطین به خصوص سخت

اسرائیل فقط آن را از طریق یک, وحشیانه, شکستن رکورد موج گرما. درجه حرارت آمار 105 درجه فارنهایت در تل آویو 98 د

توسط MASTERNEWSS در 14 خرداد 1399

اسرائیل فقط آن را از طریق یک, وحشیانه, شکستن رکورد موج گرما. درجه حرارت آمار 105 درجه فارنهایت در تل آویو 98 درجه در اورشلیم و 113 درجه در جریچو. دولت تا به حال به بلند کردن نیاز به ماسک و تعلیق بسیاری از مدارس و در عین حال دوباره پس از coronavirus دوباره دهانه. سوزان درجه حرارت باعث
رکورد مصرف برق. آتش سوزی را در جنوب این کشور است. افراد مسن دچار گرمازدگي و سه نفر کشته شدند. این همه اتفاق افتاده در مه: پنجم-گرمترین ماه سال در اسرائیل است.

بحران آب و هوا در حال آمدن است سخت و سریع برای کل خاورمیانه است. اسرائیل را در تابستان تمدید دو ماه و روز در تابستان خواهد رسید 122 درجه فارنهایت است. آسمانی را کاهش می دهد به میزان 25 درصد وحشتناک پرش در آب-کمبود برای در حال حاضر خشک منطقه است. و در حالی که وجود خواهد داشت کمتر آسمانی به طور کلی زمانی که آن را سقوط آن خواهد آمد در طوفان باعث سیل و طوفان موج و سنگین زیربنایی آسیب. اما در یک الگوی به احتمال زیاد به بازی در سراسر جهان این حوادث را نمی خواهد احساس به همان اندازه, در همه بخش های جامعه است. به جای بزرگ و فلسطینی ها روبرو خواهد شد بدتر از این منطقه بسیاری از آینده آب و هوا حوادث.

"ما بسیار خوب دانش چگونه آب و هوا را تکامل در منطقه" Assaf Hochman یک آب و هوا محقق در موسسه کارلسروهه فناوری به من گفت. در سال های آینده اسرائیل را ببینید جریان رفتن خشک و تر آتش سوزی جنگل ها بیشتر گونه های مهاجم و افزایش خطر ابتلا به بیماری شیوع هر دو عفونی و vector-borne. هزینه های کشاورزی افزایش می یابد با توجه به محصول وخامت افزایش آفات و صدمات ناشی از طوفان ، سیل و خشکسالی. "این اغراق است که آن را نا امن خواهد بود برای رفتن به خارج در تابستان. و سیاسی در منطقه است و آن را دشوار است به وفق دهند."

تحقیقات توسط مایکل ماسون, مدیر خاورمیانه مرکز در مدرسه اقتصاد لندن نشان می دهد که اسرائیل و فلسطینی گزارش در تغییر آب و هوا را تقریبا به طور کامل نادیده گرفته و تغییر آب و هوا نقش به عنوان یک تهدید در برابر اسرائیل-فلسطینی—و تعارض نقش به عنوان یک تهدید در برابر بحران آب و هوا. اما با وجود تحقیقات فراوان نشان می دهد که اسرائیلی-فلسطینی را به اثرات بحران آب و هوا شدید تر است. به طور خاص اسرائیل اشغال نظامی است که در حال حاضر تشدید مربوط به آب و هوا کمبود منابع فلسطینی در کرانه غزه و بلندی های جولان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب