TransLink انتظار دارد به کار کرد جزئیات COVID-19 نجات سپتامبر

محتوای مقاله در ادامهاین TransLink درک که فدرال کمک های اولیه شامل $540 میلیون دلار به صورت مستقیم عامل کمک بر

توسط MASTERNEWSS در 10 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

این TransLink درک که فدرال کمک های اولیه شامل $540 میلیون دلار به صورت مستقیم عامل کمک برای استان سازمان های حمل و نقل — TransLink و B. C. حمل و نقل. این استان برنامه ای برای در نظر گرفتن این سهم با این حال آن نشده است روشن چه مقدار خواهد شد به هر سازمان و این که آیا وجود خواهد داشت هر گونه شرایط متصل شده است.

دزموند گفت, اخبار "در آینده طولانی اما قطعا خبر بسیار خوبی است."

"ما درک می کنیم که این استان و دولت فدرال هنوز هم به کار بسیاری از جزئیات بنابراین ما لازم نیست که بسیاری از جزئیات هنوز," او گفت:.

اواخر ماه گذشته TransLink و این استان اعدام یک یادداشت تفاهم (MOU) فراهم می کند که یک دو جانبه چارچوب برای توافق در مورد کمک های مالی از جمله ایجاد "تیم های کاری" و نظارت کمیته راهبری به کار را از طریق کمک های مالی معامله است.

"در این تفاهمنامه ما انتظار داریم برای رسیدن به یک درک شرکت با استان سپتامبر چه کوانتومی خواهد بود و چه شرایط و ضوابط که عامل کمک خواهد بود به طوری که TransLink پس از آن می تواند حرکت رو به جلو و توسعه معقول 2021 بودجه تا پایان سال," او گفت:.

او گفت: با این حال طبیعت آژانس کسری بودجه نامشخص است و "ما هنوز هم کمی در آن عدم قطعیت فاز."

آخرین برآوردهای) TransLink (با ضرر و زیان مالی برای سال 2020 و '21 در بین $544 میلیون و 1.4 میلیارد دلار بسته به اینکه چگونه این بیماری همه گیر پیشرفت عمق رکود اقتصادی و یا افسردگی و چقدر ridership بازیابی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن