TransLink به نظر می رسد راه هایی برای صرفه جویی در پول نقد, بهبود زمان سفر برای اتوبوس کاربران

محتوای مقاله در ادامهTransLink دارای پرچم 20 دالان که باعث بیشترین مسافر تاخیر در شبکه حمل و نقل از جمله پادشا

توسط MASTERNEWSS در 9 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

TransLink دارای پرچم 20 دالان که باعث بیشترین مسافر تاخیر در شبکه حمل و نقل از جمله پادشاه جورج بلوار در ساری بزرگراه 99 طریق دلتا و ریچموند و 41 خیابان در ونکوور.

اتوبوس اولویت خطوط حساب بین 12 و 22 درصد از شبکه حمل و نقل کیلومتر (50 تا 90 متر) در بدترین دالان بسته به زمان از روز است. تخمین زده می شود که گسترش اولویت خطوط برای پوشش بیشتر از top-20 دالان خواهد حذف 10 تا 15 درصد از تمام منطقه گسترده ای مسافر تاخیر و نجات $7 میلیون نفر به 10 میلیون دلار در سال در هزینه های عملیاتی. هزینه سرمایه برای اجرای تخمین زده می شود که 13 میلیون دلار به 20 میلیون دلار است.

اما چون قرار است که در بسیاری از خطوط را به زمان و برنامه ریزی, کارکنان, پیشنهاد یک سری از کوچکتر اقدامات است که می تواند اجرا شود هر چه زودتر.

آنها شامل 30 متر از اتوبوس اولویت خطوط در مناطق خارج از خرده فروشی مناطق و با سه سفر, خطوط, 17, اتوبوس, لامپ, در محل در تمام طول روز و محدود کردن پارکینگ, 34 کیلومتر از جاده با تبدیل محدودیت به نوبه خود از جیب حمل و نقل با رویکرد خطوط سیگنال ترافیک تنظیمات و دیگر "تاکتیکی" تغییرات و از بین بردن اتوبوس متوقف می شود در چهار دالان با غلظت فاصله نزدیک متوقف می شود.

تخمین زده می شود که این پروژه ها هزینه خواهد شد $2 میلیون اما صرفه جویی در $2 میلیون نفر در سال در هزینه های عملیاتی. مترو شهرداری ها در حال حاضر رو به جلو بیش از 20 اتوبوس اولویت ایده هایی که باید دریافت کمک های مالی از TransLink و می تواند اجرا شود در بعضی از فرم این سال است. شهرداری و استانی حمل و نقل وزارت کنترل جاده فضا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب