Trib Total Media استخدام های کلاس اول از جیم Borden یادبود دانشمندان

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 5 مرداد 1399

حدود یک دقیقه پیش

Trib Total Media اول کلاس جیم Borden یادبود برندگان کمک هزینه تحصیلی را آغاز کرده است کار در تریبون-نقد و بررسی در میان coronavirus همه گیر و گیج کننده اخبار محیط زیست است.

بورس تحصیلی به نام Tribune-Review اواخر مدیریت ویرایشگر ارائه می دهد کمک های مالی تا $30 ، 000 — پرداخت 7500 دلار سالانه اقساط — برای دانشجویان و همچنین سالانه تابستان کارآموزی و کار تضمین شده ارائه پس از فارغ التحصیلی. این برنامه اعلام کرد در ماه اکتبر 2019 به جنوب غربی پنسیلوانیا دانشجویان رشته های روزنامه نگاری, زبان انگلیسی و یا حرفه ای نوشتن.

جولیا Felton, 21, از سیسیل در شهرستان واشنگتن و مگان سویفت, 19, از Murrysville شروع نه هفته کارآموزی در ماه ژوئن.

"جیم اعتقاد بر این است که قدرت از کلمه نوشته شده است می تواند به تغییر جهان اطراف ما و است که اغلب مورد با کاری که او انجام داد در اینجا" Trib Total Media سردبیر اجرایی Susan K. شهربابک گفت. "جیم می خواستم خبرنگاران جوان به احساس همان شور و شوق برای این کسب و کار است که او احساس هر روز. من مطمئن هستم او خواهد بود فروتنی و احساس خشنودی برای دیدن جولیا و مگان حمل بر روی همان نوع از خود گذشتگی با کمک این برنامه تحمل نام او."

هشت فینالیست شد در مصاحبه با یک پانل ساخته شده از مدیران در Trib Total Media و Borden ، مکفارلاند گفت: Felton و سریع ایستاده بود در مصاحبه های خود — انجام بیش از Microsoft تیم — های خود را برای شور تمرکز و "عزم آن را در این کسب و کار و انجام کار است که واقعا مهم است."

جنیفر Bertetto, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت Trib Total Media گفت: این شرکت مفتخر است برای انجام Borden میراث از طریق بورس.

"جولیا و مگان نمایندگی از بهترین روزنامه نگاران جوان امروز ما مفتخریم به دیدن آنها شروع حرفه خود را با ما" Bertetto گفت. "ما می دانیم که آینده نگاری روشن است و ما هیجان زده برای کمک به این دو جوان شگفت انگیز زنان راه اندازی چه ما امیدواریم که طولانی خواهد بود و انجام مشاغل در این کسب و کار است."

هر دو کارورزان گفت: این یک "سورئال" تجربه به گزارش حرفه ای در یک اقدام بی سابقه اخبار چرخه مرور موضوعات پیچیده مانند covid-19 نژادی ناآرامی و نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری. Felton و سریع قادر به کار در فرد در تریبون نقد را Tarentum و گرینزبورگ اتاق های خبر بود قبل از کارکنان بازگشت به کار از راه دور.

سویفت, افزایش دانشجوی سال دوم در پن استیت در رشته چاپ/دیجیتال روزنامه نگاری با افراد زیر سن قانونی در نوشتن خلاق و کارآفرینی و نوآوری گفت: دریافت بورس تحصیلی شده است یک کمک مالی. او گفت که او هیجان زده می شود بخشی از یک منطقه برجسته ترین سازمان های خبری.

"من حتی نمی تواند به کلمات قرار داده چگونه باور نکردنی یک فرصت است" Swift گفت. "این تنها من اول تابستان در اینجا, و من در حال حاضر بسیار آموختم."

پس از درخواست برای کمک هزینه تحصیلی برنامه در ماه ژانویه, سریع, شروع به فکر می کنم هیچ چیز خواهد آمد از نرم افزار است. مانند بسیاری از برنامه ها در سازمان در سراسر کشور انتخاب شد و به تعویق افتاد در میان هرج و مرج و عدم قطعیت در اطراف همه گیر.

سریع گفت: او قدردانی شده است برای کمک به خوانندگان ارتباط با کارشناسان و به دست آوردن عمیق تر درک درستی از این گیج کننده لحظه ای در تاریخ است.

Felton, افزایش, ارشد, تحصیل در رشته روزنامه نگاری و نوشتن حرفه ای در La Roche دانشگاه موافقت تابستان شده است جذاب فرصتی برای "نوشتن تاریخ در زمان واقعی است."

با افراد زیر سن قانونی در تاریخ و علوم سیاسی Felton گفت که او در نهایت امید به پوشش سیاست های محلی. در حال حاضر این تابستان او را پوشش داده است از معاون رئیس جمهور مایک پنس اعتراض بیش از مدرسه پلیس در پیتسبورگ و جنبه های مختلف اقتصادی منطقه بازگشایی.

"این است که اخبار واقعی در راه است که من هرگز به تجربه در کالج" Felton گفت. "این واقعا هیجان انگیز برای من است که من نوشتن چیزی که مهم است که حامل برخی از وزن."

Teghan Simonton یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس Teghan در 724-226-4680, tsimonton@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: انتخاب سردبیر | محلی | Murrysville ستاره | منطقه ای



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن