تهمت ادعای معترضان در پایتخت در معرض خطر مواجهه با 'سگ باطل'

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 10 خرداد 1399

8 دقیقه پیش

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز شنبه ادعا کرد که بسیاری از عوامل سرویس مخفی شد "فقط در حال انتظار برای عمل" و آماده به از بند باز کردن "خطرناک ترین سگ و شوم ترین سلاح های من تا کنون دیده اند" اگر معترضان خشمگین پاسخ به جورج فلوید مرگ عبور کرده و کاخ سفید را حصار امنیتی.

در یک سری از توییت ساعت پس از صدها نفر از تظاهرکنندگان به حال فراوان در خارج از کاخ سفید و خراشیده با ماموران ضد شورش تهمت خوار آنها شک وفاداری خود را به Floyd حافظه گفت: آنها فقط از "به علت مشکل" و "حرفه ای مدیریت." او ارائه هیچ مدرکی به پشت خود اظهارات و رئیس جمهور حتی به نظر می رسید به دعوت از هواداران برای حضور خود را احساس کرد: "امشب من درک می کنم این است MAGA شب در کاخ سفید???"

مغلوب ساختن پیشی جستن کرد و گفت: "تماشای هر حرکت" از داخل اجرایی عمارت و "نمی توانست احساس امن تر" به عنوان سرویس مخفی اجازه معترضان ادامه می دهند "اما هر زمان که کسی ... بیش از حد شاد و خرم و یا خارج از خط آنها را به سرعت پایین می آیند در آن سخت — نمی دانم چه ضربه آنها را." رئیس جمهور همچنین کارگردانی رسانه های اجتماعی انتقاد شهرداران از واشنگتن و مینیاپولیس.

این سرویس مخفی در بیانیه ای گفت شنبه که شش معترضان دستگیر شدند و "متعدد" ماموران مجروح شدند. وجود دارد هیچ جزئیات بیشتر در مورد اتهامات و یا طبیعت آسیب است.

فلوید مرد سیاه و سفید که برگزار می شد در دستبند هنگامی که او درگذشت دوشنبه در مینیاپولیس پس از یک افسر پلیس فشرده زانو خود را به گردن خود برای چند دقیقه حتی پس از فلوید حرکت را متوقف و شفاعت برای هوا. اعتراضات پیاپی در شهرهای ایالات متحده در روزهای پس از.

مغلوب ساختن پیشی جستن اشاره به "سگ باطل" به طور بالقوه بودن sicced معترضان revisits تصاویر از جنبش حقوق مدنی هنگامی که راهپیمایان مواجه snarling سگ پلیس و فشار بالا شلنگ آتش.

در مقایسه با رئیس جمهور توييتها راز خدمات آن گفت: "احترام به حق جمع آوری و خواست ما این است که افراد انجام مسالمت آمیز برای ایمنی از همه است."

مغلوب ساختن پیشی جستن توييتها آمد ساعت قبل از برنامه ریزی او برای ترک به مرکز فضایی کندی در فلوریدا را یکی دیگر از نرم افزار در شاهد راه اندازی اولین بار در خاک آمریکا در نزدیک به یک دهه از فضانوردان به فضا است. او در بازدید از کیپ کاناورال در چهار شنبه اما راه اندازی تا به حال به لغو و به دلیل آب و هوا ،

موریل Bowser شهردار پایتخت کشور در پاسخ به رئیس جمهور گفت که "در حالی که او پنهان خود را پشت حصار ترس/تنهایی من ایستاده w/ مردم مسالمت آمیز ورزش اول خود را اصلاح و درست پس از قتل #GeorgeFloyd & صدها سال از نژادپرستی نهادی." او همچنین درخواست کرد برای مردم در منطقه کلمبیا و در سراسر کشور "به ورزش بزرگ داری حتی در حالی که این رئیس جمهور همچنان به تلاش برای تقسیم ما است."

در تظاهرات کشیده است که نیمه شب گذشته مردم پرتاب تکه های آجر و بطری و اشیاء دیگر در سرویس مخفی ایالات متحده پارک افسران پلیس بودند که در شورش دنده پشت سنگر در اطراف کاخ سفید است. معترضان در برابر لگد و مشت افسران و کشتی بیش از موانع.

جمعیت صدها شعار "نه عدالت بدون صلح" و "می گویند نام خود را: جورج فلوید."

به عنوان برخی در میان جمعیت رشد تهاجمی تر پلیس مستقر اسپری فلفل به آنها را نگه دارید و حفظ محیط افسران در اطراف کاخ سفید است. همکار تظاهرکنندگان به کمک معترضان بودند که اسپری را با چشمان قرمز و پف ارائه بطری های شیر و آب چلپ چلوپ بر روی چهره خود.

در پایان شب معترضان به سرقت رفته بود در حدود 15 موانع و چپ پلیس به شکل یک خط از افسران برگزاری شورش سپر عقب نگه داشتن تورم جمعیت. در یک نقطه معترضان قادر به دست آوردن کنترل یک افسر سپر و تنظیم آن را به آتش کشیده قبل از تلاش برای بازی شیر یا خط آن را به عقب در خط افسران. پلیس با استفاده از یک دستگاه دود به سرعت آنها را متوقف کند.

اعتراض رفت برای ساعت قبل از پلیس اعلام کرد این تجمع "غیر قانونی" و دستور داد هر کس به ترک لافایت میدان هفت هکتار پارک عمومی واقع به طور مستقیم در شمال کاخ سفید است. ده ها تن از افسران تحت فشار قرار دادند به جلو و سپر و اخراج کردن جریان اسپری فلفل در تظاهرات.

"خارج از پارک و یا شما خواهد شد اسپری" یک افسر فریاد زد در جمعیت است.

به عنوان ماموران در ادامه به فشار رو به جلو را از طریق پارک برخی از معترضان را شکست آجر از پیاده رو و پرتاب تکه های در افسران.

در روز پنج شنبه به عنوان خشونت را در مینیاپولیس مغلوب ساختن پیشی جستن در توئیتر خود نوشت: "هنگامی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود." مغلوب ساختن پیشی جستن بعد گفت: نظرات خود را به حال شده است غلط. "رک و پوست کنده به این معنی که وجود دارد را غارت مردم شات و آنها می میرند" او گفت:.

دسته بندی: اخبار | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب