مغلوب ساختن پیشی جستن است بیحس کننده آمریکا به این بیماری همه گیر را نابسامانی

باید آن را ساده به همه در حال حاضر است که امریکا نه تنها از دست کنترل بیماری همه گیر کوروناویروس آن نیز داده م

توسط MASTERNEWSS در 20 تیر 1399

باید آن را ساده به همه در حال حاضر است که امریکا نه تنها از دست کنترل بیماری همه گیر کوروناویروس آن نیز داده می شود تا امکان به دست آوردن دست بالا. روز چهارشنبه بیش از 59,000 مورد جدید گزارش شده تنظیم جدید رکورد ملی برای پنجمین بار در نه روز. قابل پیش بینی مقدار از رشد جدید است که از جنوب که در آن محافظه کار مجلس بود و رئیس جمهور را تحت فشار قرار دادند برای بازگشایی غیر ضروری کسب و کار و بازگشت به حالت عادی رفتار است. تگزاس به تنهایی گزارش نزدیک به 10 ، 000 موارد در روز چهارشنبه; همان روز مقامات در Tulsa, اوکلاهما به مطبوعات گفت که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ژوئن رالی "بیش از احتمال" کمک به یک چشمگیری افزایش عفونت در آن شهر است.

اما در ماه مارس به عمیق تر فاجعه همچنان ادامه دارد. اعلام شد در یک شنبه در کنفرانس مطبوعاتی که مراکز کنترل بیماری خواهد موضوع جدید ملایم, دستورالعمل بازگشایی مدارس—طولانی نیست پس از توییت از مغلوب ساختن پیشی جستن در انتقاد از آژانس و تهدید به قطع بودجه فدرال به مدارس است که بسته ماندن در پاییز. تمام گفته بسیاری از مردم می میرند دلیلی به عنوان سال می پوشد ، اگر ماسک هستند و نه جهانی استفاده می شود به جمع آوری تلفات را به بیش از 200 ، 000 در ماه نوامبر با توجه به یک مدل از دانشگاه واشنگتن است.

این واقعیت است که جذب شده به رئیس جمهور دفاعی انتخاب مجدد استراتژی است. "هدف این است که برای متقاعد کردن آمریکایی ها که آنها می توانند زندگی با ویروس—که مدارس باید بازگشایی, حرفه ای, ورزشی, باید, بازگشت, یک واکسن است که به احتمال زیاد برای رسیدن به پایان سال و اقتصاد ادامه خواهد داد به بهبود" واشنگتن پست's Yasmeen ابوطالب و جاش Dawsey نوشت:, و اضافه کرد که کاخ سفید "امیدواریم که آمریکایی ها رشد خواهد کرد بی حس به افزایش مرگ و میر و یادگیری به پذیرفتن ده ها هزار نفر در روز است."

که امید است هر دو بد و در حال حاضر از عهده حداقل در میان 40 درصد از کشور که در حال حاضر به عنوان, همیشه, سرسختانه از رئيس جمهور. اما حتی در جهان خارج از قرمز امریکا خشم و انزجار بیش از این مقاله به طول انجامید و حدود یک چهارم از یک خبر چرخه. رئیس جمهور انتظار می رود که این کشور را به قبول مرگ که خود را در اقدامات و توصیه ها حتی حاضر به طور فعال در حال افزایش است و دیگر تیتر داستان. اسمی حزب مخالف در کنگره در حال اجرا نیست قبل از اینکه دوربین به فریاد در مورد رئیس جمهور بی تفاوتی. خود را نامزد ریاست جمهوری به عنوان مایل به او می گویند که دولت به شدت سنن و وضعیت و عمل غیر مسئولانه نمی خواهد تماس رئیس جمهور با آنچه در او است: یک قصاب.

به طور طبیعی بایدن نیازی به اعزام این لفاظی—tonally آن چیزی است که اکثر رای دهندگان علاقه مند و یا استفاده می شود برای شنوایی; بایدن احتمالا نمی خواهد که موفق به کسب نامزدی و یا به عنوان به خوبی می چرخاند در برابر تهمت او را به عنوان اگر آن بودند. اما این چیزی است که در نهایت تعیین می کند که آیا نوامبر بازده انتقال قدرت و یا فرآیندی تغییر دهید. دومی را تنها خواهد شد به احتمال زیاد اگر ما اجازه می دهد خودمان را به صحبت می کنند به عنوان صادقانه به عنوان ممکن است در مورد عواقب ناشی از سیاست و سیاست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن