TSB گزارش: خلبان مرگبار Gabriola جزیره سقوط هواپیما ممکن است گیجی

محتوای مقاله در ادامهاین هواپیما که تا به حال گرفته شده در کالیفرنیا است که صبح و در تلاش بود به زمین در Nanai

توسط MASTERNEWSS در 7 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

این هواپیما که تا به حال گرفته شده در کالیفرنیا است که صبح و در تلاش بود به زمین در Nanaimo سقوط در 6:05 بعد از ظهر, کشتن سه نفر در هیئت مدیره. شاهدان توصیف هواپیما مارپیچی خارج از کنترل و توفنده خیلی سخت است که خانه را تکان داد.

The wreckage of a Piper Aerostar that crashed on Gabriola Island on Dec. 10, 2019.
خرابه یک پیپر Aerostar که سقوط کرد در Gabriola جزیره on Dec. 10, 2019. پائولو Gastaldello/کانادا مطبوعات

صاحب هواپیما الکس Bahlsen بود وارث یک کوکی ثروت بود و در خانه آسیاب خلیج در آلبرتا و در مکزیک است. دو نفر دیگر از قربانیان, Allan و Katheryn Boudreau شد دوستان از Bahlsen. این سه نفر در بازگشت به جزیره ونکوور از تعطیلات در مکزیک در دو روز پرواز.

این تحقیقات نبود قادر به تعیین که خلبان در زمان سقوط. الان Boudreau شد در سمت چپ کنترل, که در آن خلبان معمولا نشسته و Bahlsen در سمت راست صندلی که همچنین دارای کنترل.

Boudreau تا به حال یک خلبان معتبر است مجوز به کار تک موتور هواپیما و seaplanes و برای انجام شب و بصری پرواز اما تا به حال هیچ تجربه قبلی پرواز با دو موتور هواپیما در این گزارش اشاره کرد اما Bahlsen بود یک مربی پرواز و از آن می شده اند که دیگر مرد آموزش کلارک گفت.

هر کس خلبانی هواپیما گفته بود کنترل ترافیک هوایی یک دقیقه و 23 ثانیه قبل از هواپیمای ناپدید شده از رادار که پرواز فرمان شاخص است که صفحه نمایش پیچ و رول شکست خورده بود. همچنین این هواپیما را در وضعیت افقی شاخص شکست خورده بود در پروازهای قبلی و برنامه ریزی شده بود به نگاه در روز بعد.

TSB گزارش توصیف دلخراش نهایی 83 ثانیه از پرواز:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن