U mad bro? خوانندگان بیهوده گویی در مورد آنتونیو قهوه ای, پنگوئن goalies ممنوع آبی جیز استیلرز O-خط

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 2 مرداد 1399

2 دقیقه پیش

"بازگشت به بازی" باید یک عاطفی واقعی رعد و برق پیچ و مهره. چرا که ما باید مردم عراق و هر سه پیتسبورگ طرفدار تیم های ورزشی.

خوانندگان آماده حمله با چنگال آنتونیو براون "بازنشستگی" دولت توقف Toronto Blue Jays از بازی در پارک PNC مت موری دستکش و بیش از حد اعتیاد به مواد مخدره برای استیلرز خط حمله.

و من برخی از بسیار لمس کردن ایمیل فن.


بیایید شروع با هارون. او لذت می برد کار من و می خواهم به شما می دانید من بهتر است.

"شما (expletive حذف) ادم سفیه و احمق. اگر من می بینم شما آن را بر روی چشم (expletive حذف شده)."

خوب هارون من نقل مکان کرد و با غلیان احساسات خود را از محبت. دو سوال ،

1. شما نمی به من بگویید چرا شما با ارسال این قلبی ایمیل. شما در پاسخ به یک ستون خاص از من ؟ و یا شما فقط به طور کلی لذت بردن از من گرم و فازی شخصیت است ؟

و ...

2. ما همه کار از خانه در این روز است. می تواند ما را در دیدار با یکدیگر "در نزد" عملا به جای ؟ چه روش مورد نظر خود از تعامل? تیم? Google Hangouts? RingCentral?

عزیم! چگونه در مورد یک زوم ساعت خوشحال ؟ من را مارتینی شاکر.


Kenneth ارسال Facebook پست در پاسخ به این داستان در مورد چگونگی قانونگذاران ایالتی پنسیلوانیا در این راه از Toronto Blue Jays با استفاده از PNC پارک به عنوان یک بالفعل صفحه اصلی میدان در این فصل است.

"من نمی تواند این تصمیم. چگونه می توانید آن را OK برای دزدان دریایی به بازدید کنندگان اما نه آبی جیز?"

من با شما هستم. خط در این داستان که تا به حال من با صدای بلند خندیدن بود که از دولت و وزیر بهداشت دکتر راشل لوین "ما می دانیم که این ویروس تبعیض قائل نیست و حتی ورزشکاران حرفه ای بسیار بیمار است."

در واقع Doc, تبعیض آمیز است که دقیقا آنچه شما انجام می دهند در اینجا. شما در حال تبعیض بین ورزشکاران در شرق آل را بدست آورد و NL مرکزی را بدست آورد.

یا شاید شما در حال تبعیض آمیز بین آمریکا لیگ میزبان تیم و لیگ ملی میزبان تیم.

Dr. Levine هرگز به من زده به عنوان کسی که تا به حال قطع در مورد جهانی تعیین شده hitter. اما شاید من از دست رفته است.

نگاه کنت من و شما هر دو می دانیم که چه چیزی اتفاق می افتد در اینجا. این تصمیم نیست در مورد بازیکن ایمنی و بهداشت عمومی و یا تلاش برای سازگار باشد.

مانند بسیاری از coronavirus-امور مربوط به آینده از رژیم صهیونیستی است. تام گرگ منشی — و کسانی که از پیتسبورگ شهردار و Allegheny County اجرایی آنها اهمیتی نمی دهند در مورد شفافیت و یا قوام.

در تئوری اگر جیز آبی-Red Sox بازی های ناامن هستند, بنابراین در حال دزدان دریایی-سرخپوستان بازی.

اما در ذهن خود آن را خطر پاداش. این تحلیل هزینه منفعت. اما آنها نمی توانند چرا که اگر آنها, سپس آنها با اذعان به وجود "خطر" وجود دارد و می تواند اضافی "هزینه" است.

مانند مسئولیت — یا از نظر قانونی و یا سیاسی.

بنابراین در چشم دولت آن را به ارزش در معرض خطر به دزدان دریایی اجازه بازی بازی های خود را در پارک PNC به تیم محلی و طرفداران مبارک. آن را به ارزش آن را به دعوت Blue Jays اینجا و نزدیک به دو برابر فرصت ها برای قرار گرفتن در معرض.

اگر آنها فقط می گفت که من می خواهم به درک.

اما آنها نمی. آنها بحث در مورد ویروس "نه تبعیض آمیز" در حالی که تصمیم گیری است که تبعیض بر مبنای درک خود را از ضرورت است.

نه پزشکی. مانند در طول چند ماه گذشته ...

• محدود کردن اندازه از تجمعات در هر نقطه بین 25 تا 250 نفر — اما اجازه می دهد تظاهرات هزاران نفر از مردم ،

• تشویق اجتماعی فاصله گرفته فعالیت در فضای باز — اما قفل تا زمین تنیس.

• خاموش کردن mom-and-pop مغازه باغ — اما خروج از باز کردن جعبه بزرگ-فروشگاه باغ بخش است.

• اجازه می دهد مردم را به نشستن و سفارش سه نوشیدنی های خارج — اما تنها در صورتی وجود دارد که مواد غذایی است که در مقابل از شما.

و بی حد و حصر دیگر "چه تفاوت است?" تناقضات و تضادها دیده ایم پس از تعطیل در مارس آغاز شد.

ما نمی دانیم که به اندازه کافی در مورد covid-19. اما آنچه ما میدانیم این است که ظاهرا آن را به یک وجدان اجتماعی حریص اشتها و امثال جاش بل راه بیش از ولادیمیر Guerrero جونیور


رابرت درک نمی ما "اولین تماس" پست های در مورد آخرین "بازنشستگی" سابق استیلرز سوپراستار آنتونیو قهوه ای است.

"چرا پوشش این حرکت تند و سریع. هیچ کس مراقبت."

رابرت پس از چهارم جولای آخر هفته دو از پنج داستان ورزشی در TribLive شامل کلمات "آنتونیو" و "قهوه ای" در تیتر.

یکی از کسانی که داستان ترین-دفعات بازدید: داستان ورزشی از ماه.

دو تا از سه ترین-دفعات بازدید: داستان های ورزشی پس از همه گیر مستند همچنین شامل قهوه ای است.

شما ممکن است مراقبت. اما بسیاری از مردم انجام دهد. و من شرط می بندم شما مراقبت فقط یک ریزه های کوچک کمی بیش از شما می خواهید به اعتراف.


این توییت برای من فرستاده شده بود در مورد من شنبه پادکست با برایان Metzer در مورد پنگوئن goaltending بحث بین تریستان و جری مت موری.

من می خواهم یک کمی آسان در "جری ندارد یک ضعف" چیز. او بدون حذفی را تجربه کنند. او کمی کوچکتر از موری. و جری بود فقط 7-7-1 پس از Jan. 1. اهداف خود برابر متوسط بود 3.06 در آن کشش و صرفه جویی در صد بود 90.1.

بنابراین او رو به ضعف در جایی.

بعلاوه "موری دستکش دست" چیزی است ؟ که نیمه تبدیل هاکی نسخه از "بن Roethlisberger پرت بیش از حد بسیاری از interceptions در ترافیک"!

خوب آره. بدون شوخی. اما او به اتمام بسیاری از آنها بیش از حد. به لحن دو سوپر باول غنائم.

به طور مشابه با وجود موری ظاهرا تنها با داشتن یک دست او هنوز هم موفق به بالا بردن جام استنلی دو بار.

این یک far cry بین موری دستکش دست بودن یک عیب در خود بازی و موری داشتن نیست در همه.


آلن ارسال شده در Facebook دیدگاهها برای: هفته گذشته "U mad bro?"

او فکر استیلرز linemen توهین آمیز — دیوید DeCastro و Maurkice Pouncey — بودند مبالغه در اخیر ESPN.com نظرسنجی.

"دو از ده خط از 30 رتبه جرم هستند استیلرز? آیا کسی که رتبه آنها را از یک سال و یا 2 ؟ برخی از املاک تنبل گزارش وجود دارد. Pouncey حتی نمی تواند توپ را به qb و خود را 3rd/4th و یک حیاط نفرت انگیز بود. اوه مناسب است که در آن همه چیز (رامون) فاستر گسل."

آلن به عنوان شما را به خوبی می دانم که هیچ چیز آسان تر از سرزنش یک مرد است که می روم. اما اگر استیلرز واقعا احساس کردند که راه آنها باید ایفا کرده B. J. Finney بیشتر از سال گذشته و یا ساخته شده حرکت مت Feiler به گارد زودتر.

اما آنها نیست و حق با شماست. شیب در خط حمله بازی نبود همه در او. این نظرسنجی بود در مورد داخلی خط حمله بازی تنها. بنابراین Pouncey است که از مطالعه حذف شدند مدرج بودن در برابر Pro Bowl-سطح پردازد.

بله تفنگ ساچمهای خود را جرقه بزند شد گاهی اوقات یک مشکل سال گذشته است. و شاید او نمی باید بالا 10 فصل به عنوان ESPN.com صفوف. اما او هنوز هم بسیار بهتر از بسیاری از مراکز رفتن به سال یازدهم.


یکی از آخرین مطلب در مورد آقای بزرگ قفسه سینه. برخی اشاره کرده اند که براون "بازنشستگی" همزمان با انتشار خود رپ جدید آلبوم. شاید این فقط یک شیرین کاری تبلیغاتی برای ترویج آن ،

"کنوانسیون ژنو" دارای یک حلقه زیبا به آن به صورت یک عنوان آلبوم.

اما ظاهرا رکورد جدید در جریان است به نام "Himothy" یا "Himmothy," بسته A. B. ترجیح املا و خوی در زمان خود را صدای جیر جیر.

قهوه ای باید شکل که.

تیم بنز یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید در تماس با تیم در tbenz@triblive.com و یا از طریق توییتر. همه توییتهایی می تواند اعلان مجدد. همه ایمیل ها به موضوع انتشار مگر اینکه در غیر این صورت مشخص.

دسته بندی: پنگوئن/NHL | دزدان دریایی/MLB | ورزشی | استیلرز/NFL | صبحانه با بنز



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن