UPMC به 1 میلیارد دلار در فدرال این کشور پس از یک ضربه سخت از بیماری همه گیر کوروناویروس

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 9 خرداد 1399

UPMC است که میله میله به دریافت بیش از 1 میلیارد دلار کمک از دولت فدرال به عنوان پنسیلوانیا بزرگترین سیستم بیمارستان مواجه حجم ياوه توسط 70 ٪ در طول همه گیر-موجب خاموش شدن است.

در دو هفته گذشته از ماه مارس پس از گرگ دولت دولت shutdown آغاز شد و هزاران روش انتخابی بودند متوقف UPMC از دست داد $150 میلیون, مالی, افشای اسناد و مدارک جمعه منتشر شد نشان می دهد.

UPMC پایان سه ماه اول سال جاری با یک دلار و 41 میلیون مجموع عامل از دست دادن — در مقایسه با 44 میلیون دلاری عامل به دست آوردن با همین زمان در سال گذشته است.

منطقه دیگر سیستم مراقبت های بهداشتی را گزارش کرده اند شارپ ضرر و زیان به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

Excela مقامات بهداشت هفته گذشته گزارش داد که نزدیک به 3 میلیون دلار سود برای سال تبدیل شده به حدود 36 میلیون در ضرر و زیان به دلیل همه گیر است که آن را محدود سه Westmoreland County بیمارستان ها به ارائه تنها اضطراری مراقبت و درمان برای covid-19 بيمار حدود دو ماه. عامل ضرر و زیان بیش از 9 میلیون دلار با اضافی $28.3 میلیون از دست رفته از طریق سرمایه گذاری.

مقامات در Allegheny شبکه بهداشت و درمان که در عمل 12 بيمارستان در منطقه هفته گذشته اعلام کرد که AHN و دو وابسته هستند تخمگذار کردن حدود 380 کارکنان عمدتا به عنوان نتیجه همه گیر.

UPMC Chief Financial Officer اد Karlovich گفت که او انتظار دارد ضرر و زیان بیشتر در طول سه ماهه دوم خواهد شد که منعکس کننده درآمد از دست رفته به دلیل nonurgent روش های لغو شده در آوریل و مه.

با بیمار حجم ramping تا بازگشت به رژیم صهیونیستی است. تام گرگ برطرف محدودیت Karlovich انتظار ضرر و زیان به کنترل شود.

"ما به خوبی می چرخاند به حرکت این سازمان به جلو به عنوان ما همیشه و حمایت از جوامع ما" Karlovich خبرنگاران در مجازی کنفرانس خبری. "ما را در حرکت رو به جلو هنگامی که این چیزی که abates, تمام سرعت پیش رو است."

سیستم دریافت $255 میلیون طریق Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل می کنند و یا مراقبت عمل می کنند. این پول استفاده خواهد شد "برای درمان بیماران ما و سرمایه گذاری در سرمایه ما" Karlovich گفت.

UPMC ارائه دهندگان امن یکی دیگر از 800 میلیون دلار در پیشبرد مدیکر پرداخت در دسترس ساخته شده توسط وزارت بهداشت و خدمات انسانی. کسانی که بودجه باید بازپرداخت مارس سال آینده.

علاوه بر این UPMC درو بر 700 میلیون دلار از خطوط موجود از اعتبار و صدها میلیون نفر بیشتر در بانک صادر وام به اطمینان حاصل شود که سیستم به اندازه کافی پول نقد برای دریافت از طریق این بیماری همه گیر. کسانی که وام را بازپرداخت خواهد شد تا پایان سال Karlovich گفت.

لسلی دیویس افسر ارشد عامل از UPMC خدمات بهداشتی و درمانی بخش گفت که تا پایان فروردین مشخص شد "این covid caseload نیست رسیدن به سطوح بالا که ما آماده کرده بود خوشبختانه."

فقط 2% از UPMC را 5,500 مجموع تخت های بیمارستانی — 110 — مورد استفاده قرار گرفت برای درمان covid-19 بيمار دیویس گفت:.

"اما ما در دوره آینده است و این آینده را به سرعت," دیویس گفت:. "ما دفاتر پزشکان در حال تغییر زمان این روش و اطمینان بیماران که در بیمارستان های ما امن هستند در حالی که تاکید بر خطرات ناشی از قرار دادن مراقبت است که برنامه ریزی شده است."

همانطور که از دو هفته پیش هر بیمار در UPMC اجازه داده شده به آوردن یک حمایت فرد را به اتاق خود را با گسترده تر ملاقات هنوز هم محدود است.

بیمارستان باقی می ماند آماده با تجهیزات کافی و منابع ممکن است برای دوم یا سوم امواج.

"ما باید آن را (همه گیر است اثرات) بسیار نزدیک در سه ماهه دوم و سه ماهه سوم" Karlovich گفت. "من فکر نمی کنم هیچ یک از ما می دانیم آنچه که در آینده نگه می دارد و با پتانسیل تجدید حیات."

غیر انتفاعی نظام سلامت که کنترل هر دو ارائه دهنده و شرکت بیمه آغوش گرفت و در $20.6 میلیارد دلار درآمد در سال 2019 — $1.8 میلیارد دلار بیشتر از سال گذشته تا پایان سال در صورتهای مالی نشان می دهد.

بسیار از سال گذشته دستاوردهای بودند نسبت به 13 درصد بازده در سیستم $6.6 میلیارد دلار سرمایه گذاری نمونه کارها.

در سه ماه اول سال 2020 نمونه کارها در زمان $799 میلیون از دست دادن.

با بیش از 91,000 کارکنان و دفتر مرکزی آن در مرکز شهر پیتسبورگ آمریکا جراحی برج UPMC بزرگترین کارفرما در پنسیلوانیا در خارج از دولت است.

"ما برنامه ریزی برای انجام هر covid مربوط furloughs یا اخراج," دیویس گفت:.

UPMC ارائه دهنده شبکه دهانه بیش از 4,900 پزشکان 40 بیمارستان و 700 پزشکان و سرپایی دفاتر.

پزشکی از راه دور بازدید کرده اند مشخصی در ماه های اخیر و ادامه خواهد داد به ارائه شده است. مجازی سلامت بازديد شروع به پریدن کرد از حدود 250 در روز در ماه مارس به 9,500 هر روز تا پایان ماه آوریل است.

UPMC پزشکی بیمه عضویت در رشد به 3.8 میلیون نفر است.

ناتاشا Lindstrom یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با ناتاشا در 412-380-8514, nlindstrom@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: سلامت | محلی | Allegheny



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن