Vaughn پالمر: لایحه 22 عملیات امداد و نجات لازم نیست اگر قبل از میلاد جلالی به حال مشورت در وهله اول

محتوای مقاله در ادامه"ما تا به حال برخی از پوش بک در برخی از عناصر این لایحه" او اعتراف کرد به خبرنگاران در مو

توسط MASTERNEWSS در 8 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"ما تا به حال برخی از پوش بک در برخی از عناصر این لایحه" او اعتراف کرد به خبرنگاران در مورد 9:30. "ما نمی باید حمایت قوه مقننه در این زمان و بنابراین ما در حال رفتن به گرفتن یک مکث."

تایید که NDP ندارد رای به تصویب لایحه 22 به صورت قانون در آمد به زودی پس از حسن نیت ارائه میدهد از دولت شریک در قدرت های سبز.

"در حال حاضر به عنوان پیش نویس ما احساس قادر به پشتیبانی از تصویب این قانون گفت:" سبز MLA سونیا Furstenau به احتمال زیاد رهبر بعدی حزب.

"بازداشت چیزی است که اکثریت قریب به اتفاق نیاز به منظور بهبود و التیام" او ادامه داد. بلکه آن را "جوان پسند" سم زدایی و درمان در دسترس به صورت داوطلبانه است.

"در حالی که ما می دانیم تثبیت مراقبت می تواند لازم و مناسب گزینه در برخی موارد گفت:" آدم اولسن موقت, رهبر سبزها, "ما عمیقا نگران نامتناسب آسیب سیاست می تواند در بومی جوانان است."

Furstenau, در حال حاضر, خانه, رهبر سبزها گفت حزب او پیشنهاد "توقف روند قانونگذاری ... بنابراین وزارت می تواند انجام مشاوره دقیق با ذینفعان و رسیدگی به نگرانی های اساسی که مطرح شده است."

مبادا در آنجا بود هیچ شکی نیست که این نگرانی بزرگتر بودند دارسی اجازه دهید در این سبزی' انتشار اخبار شامل لینک های آنلاین به عمده ایرادات به لایحه 22 بوده که در گردش برای هفته ها.

"من می خواهم به ابراز نگرانی در مورد عدم تعادل است که دولت استانی گرفته است در رویکرد خود به مشکل مضر مصرف مواد توسط جوانان با معرفی لایحه 22," اعلام جنیفر Charlesworth مستقل نماینده برای کودکان و جوانان هنگامی که دارسی مطرح لایحه ژوئن 23. "من نا امید شده توسط حرکت دولت برای ایجاد غیر ارادی تثبیت واحد برای جوانان در فقدان یک مجموعه کامل از داوطلبانه خدمات مبتنی بر جامعه برای رسیدگی به سوء مصرف مواد است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن