Nassar مورد مربوط به اخراج برابر سابق دانشگاه رئیس

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 24 اردیبهشت 1399

5 دقیقه پیش

دیترویت — یک قاضی رد اتهامات جنایی شنبه برابر سابق ایالت میشیگان جمهور لو آنا سیمون بود که متهم به دروغ گفتن به محققان در سال 2018 به عنوان آنها سعی در یادگیری آنچه که او می دانست که سال قبل مورد تجاوز جنسی شکایت مربوط لری Nassar.

سیمون در سال گذشته به دستور دادگاه در یتن شهرستان در نزدیکی لنسینگ. اما مدار قاضی جان Maurer پرتاب این مورد گفت: کاهش قاضی دادگاه تا به حال سوء استفاده از اختیار در پیدا کردن شواهد کافی برای نگه داشتن مورد رفتن.

Nassar بود که پردیس, دکتر, است, خدمت, دهه در زندان است. صدها نفر از زنان و دختران عمدتا ژیمناستیک گفت: او تعرض آنها در طول بازدیدکننده داشته است برای لگن کمر و پا آسیب.

از اتهامات عنوان شده علیه سیمون محور در یک سال 2018 مصاحبه با محققان که گفت: آنها می خواستند بدانند که چه مقامات در شرق و لانسینگ, مدرسه دانست و در مورد Nassar.

مقامات ادعا سیمون می دانست که در سال 2014 است که Nassar شده بود متهم به تعرض یک بیمار در پردیس درمانگاه و که او می دانست که ماهیت شکایت.

اما سیمون اصرار او آگاه بود که تنها یک شکایت شده بود در برابر ورزشی ، او گفت که او نمی یاد چیزی خاص در مورد Nassar تا سال 2016.

Maurer بررسی رونوشت از هفت روز دادرسی در دادگاه منطقه در نظر گرفته و استدلال از سیمون دفاع تیم و همچنین دادستان از دفتر دادستان کل است.

"شهادت و شواهد مستند نشان می دهد ... که هیچ کس به یاد برقراری ارتباط با دکتر سیمون در مورد دکتر Nassar در سال 2014" قاضی گفت.

"نه یک فرد قادر به اداي شهادت است که در سال 2014 آنها با ابلاغ دکتر سیمون و یا به یاد داشتن دانش از کسی دیگری در برقراری ارتباط با دکتر سیمون در مورد دکتر Nassar یا طبیعت از شکایت علیه او" Maurer گفت.

محققان او اشاره کرد: "مصاحبه با صدها نفر از مردم و جستجو از طریق هزاران صفحه از اسناد و مدارک."

در 24 صفحه به نظر قاضی انتقاد کهنه کارآگاهان که مصاحبه سیمون گفت: آنها بارها و بارها فرصت های از دست رفته برای روشن شدن پرسش در طول جلسه خود را که رخ داده است سه ماه پس از او تا به حال به طور ناگهانی استعفا داد و به عنوان ایالتی میشیگان رئیس جمهور.

کارآگاهان شهادت آنها مطلع سیمون در مورد تحقیقات جنایی اگر چه Maurer یافت "هیچ شواهدی وجود دارد" که در ضبط این مصاحبه.

دفتر دادستان کل گفت: آن را به Maurer تصمیم به میشیگان دادگاه تجدید نظر کنید و سعی کنید برای به دست آوردن اتهامات ابقاء. سیمون وکلا در ضمن گفت که آنها بسیار خوشحال با نتیجه.

در مورد "ساخته شده بر روی چیزی بیش از حدس و گمان و حدس. ... ما امیدواریم که امروز اخراج خواهد بازگرداندن تمرکز و منابع بر روی معنادار و حمایت مداوم خود را از بازماندگان و دیگر قربانیان تجاوز جنسی" وکیل لی نقره گفت.

سیمون ترک به عنوان رئیس جمهور در ژانویه 2018 ساعت پس از Nassar محکوم شد و به زندان پس روز غم انگیز شهادت از قربانیان خود را.

راشل Denhollander برای اولین بار به عموم متهم Nassar گفت: او نا امید شده بود که سیمون اتهامات را رد کرد.

"ما در حال حاضر می دانستند که بسیاری از این اشتباه نمی شد برای رفتن به تحت پیگرد قانونی قرار و است که چرا ما نیاز به پاسخ از یک شخص ثالث," او گفت: با اشاره به تماس خود را به صورت مستقل کاوشگر در ایالت میشیگان است.

علاوه بر کار در میشیگان دولت Nassar شد پزشک تیم در ایالات متحده آمریکا, ژیمناستیک مستقر در ایندیاناپولیس که قطار المپیک. کسانی که ورزشکاران نخبه بیش از حد گفت: آنها قربانیان خود را.

رسوایی یک فاجعه بود برای ایالت میشیگان است. این توافق به پرداخت 500 میلیون دلار به قربانیان. به طور جداگانه ایالات متحده وزارت آموزش و پرورش دستور داد مدرسه به تغییرات گسترده و پرداخت 4.5 میلیون دلار جریمه.

وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos پاییز گذشته گفت: Nassar اعمال شد "نفرت انگیز و غیر قابل تصور" است و دانشگاه پاسخ مناسب همان توضیحات.

در فوریه سابق ژیمناستیک, مربی Kathie Klages بود به جرم دروغ گفتن به پلیس. او را تکذیب کرد دو نوجوان به او گفت در مورد Nassar سوء در سال 1997. او نبوده است محکوم شد.

Nassar سابق, رئیس, William Strampel خدمت زمان در زندان غفلت به اطمینان حاصل شود Nassar دنبال برخی از قوانین در طول امتحانات از زنان پس از شکایت علیه او. Strampel نیز به اعدام محکوم شد با استفاده از شغل خود به عنوان یک دانشکده پزشکی دین به جنسی آزار و اذیت دانش آموزان دختر.

دسته بندی: ورزشی | آمریکا/جهان ورزش



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن