خواهد 2020 در نهایت کشتن امریکا, جنگ, طلسم,?

چگونه بسیاری از جنگ می تواند ایالات متحده رسیدگی در هر زمان ؟ سوال شد مربوط به هفته گذشته به عنوان برگ برنده د

توسط MASTERNEWSS در 20 خرداد 1399

چگونه بسیاری از جنگ می تواند ایالات متحده رسیدگی در هر زمان ؟ سوال شد مربوط به هفته گذشته به عنوان برگ برنده دولت به همراه رئیس جمهور رزمندهترین حامیان در کنگره با عجله به تعریف نا آرامی های مدنی موجب شده توسط پلیس به قتل جورج فلوید به عنوان یک نظامی مشکل نیاز به یک راه حل نظامی. رئیس جمهور تهمت قرار داده و ستاد مشترک رئیس کل علامت Milley—در مغلوب ساختن پیشی جستن کلمات "یک جنگنده جنگجو و بسیاری از پیروزی ها و بدون ضرر و زیان"—"اتهام" از دولت و تلاش برای برقراری نظم در شهرهای آمریکا. به عنوان است که اغلب مورد با مغلوب ساختن پیشی جستن هیچ کس کاملا می دانست آنچه که "مسئول" مدلول اگر هر چیزی.

سناتور تام پنبه جمهوری خواه از آرکانزاس و تهمت وفادار بود آماده برای ترجمه ریاست جمهوری هیاهو به عمل بتن می باشد. پنبه در ضبط تماس برای استقرار تا پنج منظم ارتش ایالات متحده بخش وجود دارد تنها شش مستقر در قاره آمریکا—به انجام "هر آنچه در آن طول می کشد برای بازگرداندن نظم است. هیچ سه ماهه برای insurrectionist دولت برای تظاهر کنندگان و غارتگران است."

در زمینه "no quarter" یک عبارت redolent با معنی. این به معنی استفاده از حداکثر نیروی خود و در نظر گرفتن هیچ زندانی. این نشان می دهد که قوانین جنگ فراموش نمی شود. می آید precariously نزدیک به فراخوانی برای مرگ—همه بسیار شدید ، در عین پنبه بود به هیچ وجه به تنهایی در اشتیاق خود را به استفاده از جنگ به عنوان یک ابزار به دور از هر گونه مشکلات بزرگ یا کوچک در کشور در راه است.

در واقع اعضای سیاسی آمریکا کلاس که سناتور پنبه تعلق دارد (و به آن تهمت می ماند یک خارجی) مدت طولانی است که شیفته با جنگ هر دو واقعی و استعاری است. بیش از نیم قرن یا بیشتر نیروهای آمریکایی در مبارزه کرده اند عمده جنگ در ویتنام و عراق (دو بار) و افغانستان است. پراکنده در میان این درگیری ها شده اند یک ده و یا کمتر درگیری به طور معمول طبقه بندی شده تحت anodyne عنوان "مسلح مداخلات." بیش از تقریبا همان دوره رئیس جمهور ایالات متحده را آغاز سیاست های آهنگ جنگ است که هدف فقر سرطان و مواد مخدر و جرم و جنایت و تروریسم است. در طول این مدت کشش رسمی طلبی اپیلاسیون و پایانی اما هرگز ناپدید یکسره شده است فرهنگ جنگ در درگیری بیش از این برنامه گفته کمین در پشت عمده موسسات مانند دادگاه ها, دانشگاه ها, رسانه ها و مراکز قدرت در واشنگتن و در حال حاضر البته ما گفت: به درگیر در یک جنگ علیه Covid-19. برای گوش دادن به افزایش تدابیر سیاستمداران و صاحب نظران در ایالات متحده است که همیشه "در جنگ" در برابر چیزی جایی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن