وال اوری: سرمایه گذاری در سلامت کارگران به مقابله با عمل جمع شدن و حمایت از بهبود اقتصادی

محتوای مقاله در ادامهاین نوع از خلاقیت و نوآوری در ما سیستم مراقبت های بهداشتی نشان داده شده است به طور موثر ک

توسط MASTERNEWSS در 2 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

این نوع از خلاقیت و نوآوری در ما سیستم مراقبت های بهداشتی نشان داده شده است به طور موثر کاهش زمان انتظار در دیگر نقاط کانادا و بین المللی است. ما می توانیم و باید با اتخاذ آنها را در اینجا در B. C.

به منظور افزایش تعداد اعمال جراحی و آزمایشات تشخیصی دولت نیاز به پر کردن جای خالی علوم بهداشت حرفه ای (جای خالی وجود داشت که قبل از COVID-19) و افزایش نیروی انسانی برای رسیدگی به این حجم کار سنگین است که موانع استخدام و حفظ و نگهداری.

X-ray و آزمایشگاه فن و توانبخشی حرفه ای مانند فیزیوتراپیست ها هستند فقط تعداد کمی از بسیاری از مهم حرفه ای در سیستم مراقبت های بهداشتی ما است که باید جدی کمبود پرسنل.

یک بیمارستان درمانی بخش, برای مثال, می توانید تنها مدیریت تقاضا با استفاده از 1800 به 2000 ساعت اضافه کاری در هر ماه. این است که پایدار نیست.

قوی سیستم مراقبت های بهداشتی نیاز به طور مداوم هزینه های آموزش و استخدام و تفکر نوآورانه برای جذب مردم به این بخش است. دولت آغاز شده است و این کار, باز, جدید آموزشی کرسی های انتقادی زمینه — و در حال حاضر زمان برای دو چندان کردن این تلاش از آنجا که ما می دانیم در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری است که آن را به ارزش آن است.

شغل در بهداشت و درمان-مراقبت از مشاغل کلیدی به ما بهبود اقتصادی. سرمایه گذاری در بخش مراقبت های بهداشتی و خدمات اجتماعی نیروی کار باعث می شود جامد از نظر اقتصادی. این شغل خوب است که حمایت از خانواده ها و جوامع است. و مهمتر از همه آنها در خدمت یک نیاز فوری ما در استان است.

ساخت این مهم سرمایه گذاری و بهبود سیستم خواهد بود اساسی به B. C. موفقیت کار را از طریق عمل جراحی انباشت حفظ قوی سیستم مراقبت های بهداشتی و ساختمان بیشتر انعطاف پذیر و فراگیر اقتصاد است.

وال اوری است که رئیس جمهور از علوم سلامت Association of B. C. اتحادیه به نمایندگی از بیش از 18,000 حرفه ای مشغول به کار در مراقبت های بهداشتی و اجتماعی جامعه خدمات در سراسر بریتیش کلمبیا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن