Vaughn پالمر: Dix رول محتاط هزینه طرح به بازی سوس گوجه فرنگی با عمل جراحی انبار

محتوای مقالهویکتوریا — بهداشت وزیر آدریان دیکس اعلام کرد یک برنامه ریزی پنج شنبه برای روشن شدن پرونده های عمل

توسط MASTERNEWSS در 19 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

ویکتوریا — بهداشت وزیر آدریان دیکس اعلام کرد یک برنامه ریزی پنج شنبه برای روشن شدن پرونده های عمل جراحی ساخته شده است تا آنجا که دولت شروع به لغو در اواسط ماه مارس.

او ثابت هزینه در 250 میلیون دلار در سال پیش بینی شده است که اگر همه به خوبی می رود هزاران نفر از جراحی می تواند پاک شود تا در عرض 17 تا 24 ماه.

بنابراین تا دو سال و نیم میلیارد دلار برای روشن دو ماه عقب افتاده است.نه چه یک تماس عجله کار وجود دیکس خواستار آن را "شدیدا طرح بلند پروازانه."

اما به عنوان وزیر بهداشت توضیح داد که آن را آسان تر برای اسکراب تمام کسانی که عمل جراحی بیش از آن خواهد شد به راه اندازی مجدد آنها را در حالی که مصون سازی در برابر هر گونه تجدید حیات از COVID-19 شیوع بیماری که باعث لغو شد.

برخی از 14,000 برنامه ریزی روش — ران تعویض برداشتن آب مروارید عمل جراحی دندان — لغو شد آشکار.بیشتر 16,000 که اضافه شده به برنامه در زمان عادی بودند هرگز رزرو شده است.

علاوه بر موارد فوق 30,000 وجود دارد رها کردن در فولاد ارجاع به پزشکان متوقف شده دیدن بیماران و مردم را از رفتن به اتاق اورژانس. شکل دیگری 24,000 موارد بر اساس معمول با سرعت از ارجاع.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن