Vaughn پالمر: سرخوردگی رشد می کند اما هیچ خطر-گزینه های رایگان برای مراقبت دراز مدت بازديد

محتوای مقالهویکتوریا — با وجود نصب خواستار B. C. به محدودیت در خانواده بازدیدکننده داشته است در دراز مدت مراقب

توسط MASTERNEWSS در 24 خرداد 1399

محتوای مقاله

ویکتوریا — با وجود نصب خواستار B. C. به محدودیت در خانواده بازدیدکننده داشته است در دراز مدت مراقبت از امکانات سلامت استان افسر دکتر بانی هنری می گوید زمان آن است که هنوز هم رسیده.

"مقامات بهداشت و مراقبت از خانه خود در تلاش هستند تا این کار به سرعت به عنوان امکان پذیر است" او به خبرنگاران گفت: این هفته که در مورد خواسته آرامش بخش قوانین در برابر غیر ضروری بازدیدکننده داشته است. "این چیزی است که ما انجام می دهند provincewide."

اما او خودداری کردند در تماس برای استان به تعیین مهلت برای بلند کردن اجسام سه ماهه محدودیت به عنوان برنامه ریزی شده است به اتفاق می افتد شروع هفته آینده در انتاریو است.

"من نمی توانم به شما یک تاریخ خاص" گفت: دکتر هنری. "اما این چیزی است که ما شده اند به طور فعال مشغول به کار برای برخی از زمان و در هر خانه نیاز به ترتیبات را برای آن انجام می شود با خیال راحت در محیط زیست خود را و که بخشی از این پیچیدگی است."

وزیر بهداشت آدریان دیکس تکرار نیاز به احتیاط با استناد به شیوع اخیر در لنگلی تسلیم دراز مدت مراقبت از تاسیسات که در آن COVID-19 تا هزینه زندگی دو نفر از ده نفر. مدارک و شواهد از "آسیب پذیری مردم در مراقبت" را به عنوان او آن را قرار می دهد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن