Vaughn پالمر: سازمان دیده بان برای این تاریخ های کلیدی به عنوان COVID-19 نابسامانی B. C. بودجه

محتوای مقاله در ادامه"ما نیاز به نگاهی به آن مهلت" جیمز اذعان دوشنبه. "شاید وجود دارد برنامه های پرداخت که پرد

توسط MASTERNEWSS در 13 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"ما نیاز به نگاهی به آن مهلت" جیمز اذعان دوشنبه. "شاید وجود دارد برنامه های پرداخت که پرداخت ساخته شده است بیش از چند ماه."

Oct 5. تاریخ برای افتتاح پنج هفته سقوط نشسته قوه مقننه است. اما آن را نمی ممکن است اتفاق می افتد در این سال به دلیل نگرانی در مورد موج دوم شیوع COVID-19 همزمان با سقوط فصل آنفولانزا. یکی از دلایل جدید دموکرات ها امید برای قرار دادن تا قانونی سال در ماه جولای.

در اواخر نوامبر است. جیمز به انتشار دومین گزارش سه ماهه پوشش شش ماه اول سال مالی. پس از آن او باید خوب خواندن به اندازه کسری تقریبا قطعا شماره در میلیاردها دلار است. همچنین باید بدانید که در آن سال اقتصادی انقباض است به احتمال زیاد به سقوط در عرض هفت تا 12 درصد اسلاید رو به پایین پیشنهاد شده توسط B. C. شورای کسب و کار.

اوایل دسامبر. جیمز را نگه دارید سالانه daylong مشاوره با پیش بینی های اقتصادی شورای اسلامی از نمایندگان از بانک ها و کارشناسان دیگر.

جلسه باید با ارائه یک تخمین اولیه در چگونه یک ریکاوری استان می تواند به جلو نگاه به سال آینده پس از annus آنوس از سال 2020 است.

Feb. 16, 2021 به احتمال زیاد تاریخ برای استان به جدول بعدی بودجه استانی هر چند من حدس می زنم ما باید اجازه می دهد برای امکان وجود دارد که برنامه می تواند پرتاب کردن بیشتر وقایع غیر منتظره.

vpalmer@postmedia.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن