ویروس موج قابل مشاهده در سراسر تگزاس: 'سونامی است که در اینجا'

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 21 تیر 1399

AUSTIN تگزاس — تماس های فوری برای بیمارستان. خودرو صف برای ساعت ها در درایو از طریق مراکز تست. میله سوار کردن فروشگاه های مواد غذایی و اعمال ماسک.

تگزاس امروز شبیه دولت در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر کوروناویروس. به جز در حال حاضر شیوع این بیماری به مراتب بدتر است.

سوابق COVID-19-مربوط به مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان مجموعه, تقریبا روزانه و تگزاس دولت که سوار بر یکی از سریعترین reopenings است که در حال عقب نشینی است. کالیفرنیا ، گرگ ابوت که در روز جمعه تمدید یک ایالت فاجعه سفارش اول صادر شده در ماه مارس است که در حال حاضر گفتن به بریس برای آنچه پیش رو است.

"همه چیز بدتر خواهد شد," ابوت گفت: Lubbock ایستگاه تلویزیونی KLBK. "بدترین و در عین حال آمده است که ما راه خود را از طریق این افزایش عظیم در مردم تست مثبت است."

روز جمعه تگزاس پیشی گرفته 10,000 بيماران بستری برای اولین بار دربندی یک هفته از گریم نشانگر آن نیز شاهد این دولت بیش از 10 ، 000 مورد جدید در یک روز. و از آن شده است مرگبارترین هفته از این بیماری همه گیر در تگزاس با 95 جدید مرگ و میر روز جمعه گزارش داد.

"چند ماه پیش هشدار داده بودم از پتانسیل سونامی اگر ما این را به طور جدی تر گفت:" Hidalgo County قاضی ریچارد کورتز بالا رسمی در یکی از بزرگترین شهرستانهای استان در تگزاس و مکزیک مرز. پس از شنبه حداقل 31 نفر در آنجا فوت کرده اند با توجه به COVID-19 — بیش از در هوستون یا سن آنتونیو.

"سونامی است که در اینجا," او گفت:.

له از بیماران در مرز بيمارستان یکی نگران کننده چشم جدید در تگزاس است. در روستایی شهرستان استار که دارای یک بیمارستان و هیچ مراقبت ويژه شهرستان قاضی الوی ورا در روز جمعه گفت که پزشکان را به دو فن و بهداشت محلی مدیر خواستار شد در سراسر کشور به دنبال مکان برای ارسال خود را به شدید ترین ویروس بیماران. "وجود ندارد هر بیمارستان در تگزاس که آنها را به طوری که او نگاه شاید ارسال آنها را به نیویورک است. این بد" ورا گفت.

او گفت: این شهرستان نیز به دنبال یک یخچال تریلر به فروشگاه مرده چون محلی کفن در حال حاضر هفت یا هشت بدن در انتظار پردازش می شود — بیش از آن می تواند در یک زمان.

افزایش بحران منجر اعضای تگزاس هیئت نمایندگان کنگره به درخواست بهداشت و خدمات انسانی وزیر Alez آذر برای یک بیمارستان صحرایی در ریو گراند دره به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. جمهوری خواه سنسور. John Cornyn و تد کروز از تگزاس نیز امضا کرد این نامه نوشتن وجود دارد "هیچ نشانه ای که مورد شمارش سطح به زودی."

"ما ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی باقی می ماند به طور کامل غرق" در این نامه می گوید.

در اوایل هفته از این بیماری همه گیر سرریز پزشکی پناهگاه شدند به سرعت راه اندازی در دالاس و هوستون, اما آنها بسته شده در مارس تا کنون که بدون مسکن یک بیمار است. ابوت اعلام کرد در پایان آن ماه که تگزاس را آغاز بازگشایی تنها پس از چند هفته اقامت در خانه سفارشات. شهرداران در تگزاس بزرگ شهرستانها و کارشناسان بهداشت winced در سرعت و گفت آن را بیش از حد به زودی.

میله بازگشایی در اما شدند و دستور توقیف دوباره یک ماه بعد به عنوان تگزاس موارد شروع به بالا رفتن دوباره. ابوت روز جمعه از مردم خواست تا دوباره به پوشیدن ماسک و هشدار داد از دیگری خاموش اگر گسترش نیست متوقف شده است.

"گام بعدی را باید مستند" ابوت گفت. "آخرین چیزی که من می خواهم به انجام آخرین چیزی که هر کسی در تگزاس می خواهد به انجام است یکی دیگر از مستند."

تجدید حیات از صف های طولانی برای ویروس آزمون در تگزاس نیز همراه با تاخیر در گرفتن نتیجه. ورونیکا Seever مالک مشترک از برگ محوطه سازی عرضه در آستین گفت که او و خانواده اش خود را دریافت کرد COVID-19 نتایج آزمون شنبه پس از 14 روز صبر کنید.

Seever رفت و با شوهرش و 16 سال برای آزمایش در اورژانس درمانگاه در شرق Austin پس از دو تن از کارکنان خود را آزمایش مثبت است. او گفت: هر سه نفر از آنها تا به حال به دست هشت روز از کار خود را در طول 14 روز خود انزوا دوره با هیچ نتیجه ای در چشم.

"این یک نا امیدی بزرگ برای ما" Seever گفت. "ما در حال تلاش به مسئولیت اجتماعی و مطمئن شوید که ما نه در مکان و یا در محل کار, پخش كردن, اما زمانی که آن را طول می کشد طولانی که برای دریافت یک آزمون از مردم در حال کار از دست رفته است که لزوما نیاز به کار از دست رفته."

دسته بندی: اخبار | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن