می خواهید روشن شروع برای هر روز ؟ پخت این آسان, ماست, لیمو, قرص

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 11 خرداد 1399

37 دقیقه پیش

چه چیزی باعث این لیمو قرص ایستاده است و علاوه بر این از شکوفه پرتقال آب. آب مقطر از گل نارنجی آن را کپسوله بی پروا بوی شکوفه دهی درختان مرکبات. آن را که معطر شما گرفتن برخی از آفتاب جنوب کالیفرنیا صبح که خوشحال بوی است که شما حمل و نقل به روستایی باغ و فضاهای باز. در اینجا آب پخته شده را به خمیر و خیس به کیک و برای اعتبار اضافی شما می توانید تقویت آن با اختیاری براق مرکبات لعاب.

را بیشتر از لیمو من ترکیب مزه که حاوی روغن های ضروری است که برگزاری عطر گل میوه با شکر. من اصلا عاشق گاز گرفتن به wispy رشته مزه در یک کیک به پایان رسید, بنابراین من در خرد کردن مزه به شکر را در یک پردازنده مواد غذایی و سپس با استفاده از ماشین به سرعت مخلوط بقیه خمیر. (اگر شما لازم نیست که یک پردازنده مواد غذایی و یا نمی خواهید به شستن شما می توانید مالش مزه به شکر خود را با نوک انگشتان مخلوط کنید و خمیر را با دست.)

همه زبانه دار آب میوه از میوه استفاده می شود بیش از حد. یک چلپ چلوپ مخلوط خمیر آن tartness تکرار ماست و بقیه simmers به شربت ساده برای خیساندن کیک پخته. من می خواهم به قلم مو آن را تنها در پایین و دو طرف به حفظ کاراملی ضخامت پوسته بالا. آب ارائه آفتاب روشنایی ساخت این قرص نان را برای صبحانه به عنوان آن را برای دسر.

شکوفه پرتقال, ماست, لیمو, قرص

زمان: 1 ساعت و 30 دقیقه

بازده: یکی 8 و نیم - 4 ½ اینچ قرص

آب پرتقال شکوفه می دهد با این کیک دوست داشتنی با عطر گل ها و منحصر به فرد عطر مرکبات که بسیار سبک تر از طعم و مزه شما از روغن نارنجی که غالب شدن آن است. اگر شما نمی توانید شکوفه آب با استفاده از عصاره وانیل خالص به جای.

1 1/3 فنجان آرد همه منظوره

2 قاشق چای خوری بکینگ پودر

½teaspoon نمک حلال

1 ¼ فنجان شکر دانه ریز تقسیم

2 لیمو

1/3 فنجان روغن نباتی

2 تخم مرغ بزرگ در دمای اتاق

1 فنجان پر چرب ماست یونانی ساده

1 قاشق چای خوری آب پرتقال شکوفه

حرارت فر را به 350 درجه می باشد. به آرامی کت 8 ½ - 4 ½ اینچ قرص نان تابه نچسب با اسپری پخت و پز. خط پایین با کاغذ و اسپری دوباره.

ماهوت پاک کن زدن آرد و بکینگ پودر و نمک را در یک کاسه متوسط. محل 1 فنجان شکر را در کاسه یک پردازنده مواد غذایی. استفاده از یک Microplane اهنی به حذف مزه از لیمو اجازه آن را سقوط به طور مستقیم بر قند. آب لیمو را در یک کاسه و رزرو; شما باید حداقل 6 قاشق غذا خوری.

پالس شکر تا آن را به طور مساوی زرد است و بافت مرطوب شن و ماسه. اضافه کردن روغن و پالس تا زمانی که به خوبی مخلوط شده است. اضافه کردن تخم مرغ و پالس فقط تا گنجانیده شده است. اضافه کردن ماست 1 قاشق غذا خوری محفوظ آب لیمو و ½ قاشق چای خوری آب پرتقال شکوفه. پالس فقط تا آخرین خط سفید ماست از بین می رود. نم نم آرد به طور مساوی بر مواد مرطوب و پالس فقط تا صاف. بریزید و خمیر را در تابه آماده شده و صاف بالا.

پخت تا یک سیخ چوبی قرار داده شده در مرکز می آید تمیز حدود 55 دقیقه است. خنک در ظرف در دندانه دار کردن سیم برای 15 دقیقه.

در ضمن ترکیب باقی مانده ¼ فنجان شکر را با ¼ فنجان محفوظ است آب لیمو را در یک ماهی تابه کوچک. مجموعه ای بیش از متوسط حرارت و آن را به جوش برای حل کردن شکر و سپس بجوشانید تا مایع روشن است حدود 1 دقیقه. حذف تابه را از روی حرارت و هم بزنید باقی مانده ½ قاشق چای خوری آب پرتقال شکوفه به شربت.

Unmold گرم کیک و برس پایین و دو طرف به طور مساوی با لیمو شربت. سرد به طور کامل بر روی سیم دندانه دار کردن.

تغییرات:

لعاب لیمو قرص: هم بزنید 4 قاشق چای خوری آب لیمو تازه و ½ قاشق چای خوری آب پرتقال شکوفه به 1 فنجان پودر شکر را بسیار ضخیم لعاب. به طور مساوی بر روی کیک سرد اجازه لعاب به طور طبیعی چکه کردن طرف.

لیمو روغن زیتون کیک: جایگزین روغن زیتون فوق العاده برای روغن های گیاهی.

ماست مرکبات کیک: جایگزین سایر مرکبات مانند پرتقال ماندارین clementines گریپ فروت یا لیمو و یا ترکیبی برای لیمو.

شما می توانید خرید و شکوفه پرتقال آب ترجیحا Mymouné نام تجاری آنلاین و یا در خاورمیانه و یا فروشگاه های تخصص.

شما همچنین می توانید خمیر را با دست: جای شکر در یک کاسه بزرگ مزه لیمو و مالش در مزه است. ماهوت پاک کن زدن در روغن و سپس در تخم مرغ و سپس ماست و آب لیمو و آب پرتقال شکوفه. در حالی که دستگاه های همزن به آرامی بپاشید در مخلوط آرد تا زمانی که خمیر شبیه کلوچه خمیر. اضافه کردن نیمی از باقی مانده آرد بریزید و با یک کاردک فقط تا گنجانیده شده و تکرار با باقیمانده مواد خشک.

این کیک را می توان پیچیده محکم در بسته بندی های پلاستیکی و نگهداری در دمای اتاق به مدت 1 هفته.

دسته بندی: مواد غذایی و نوشیدنی | سبک زندگی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب