می خواهید برای بهبود خود را در پخت و پز ؟ مناسب انواع نمک و استفاده از آنها را به خوبی

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 8 تیر 1399

حدود یک دقیقه پیش

نمک است که اغلب تفاوت بین خوب ظرف و ظرف بزرگ. به فصل با آن حق و آن را مفید به درک انواع نمک و بهترین راه برای استفاده از آنها.

که در آن نمک می آیند ؟

همه نمک می آید از دریا در برخی از فرم که آیا آن را گرفته از آب و یا کشیده از زمین که در آن دریاها بلند بود پیش. تفاوت بین انواع ما برای استفاده از مواد غذایی دروغ در خود منبع و پردازش.

درست "نمک دریا" است از برداشت کم عمق باتلاق برکه و یا دیگر مناطق کم ارتفاع. آن را از می آید یا آفتاب و باد تبخیر آب و پشت سر گذاشتن نمک و یا از جمعآوری نمک کردن سطح آب هنوز هم.

دیگر پخت و پز نمک آمده از راه حل های استخراج از معادن. پس از آب حل می شود رسوبات نمک های محلول آب نمک تبخیر است و خالص. نمک در پشت سمت چپ و سپس خشک شده و تصفیه شده پایان دادن به تقریبا به طور کامل کلرید سدیم.

برداشت و پردازش تعیین شکل و اندازه و طعم و پخت و پز نمک. در اینجا یک راهنمای به متداول ترین نوع است:

نمک حلال

نمک حلال در اصل ساخته شده برای استفاده در kashering که شامل نمک و گوشت به رسم خون خود را با توجه به یهودی در رژیم غذایی و قوانین و سنت. آن دانه درشت بهترین کار در این روند و همچنین در اشکال دیگر از پخت و پز و پخت. در حال حاضر آن است که عملا نمک از حرفه ای ترین آشپزخانه و آشپزی.

الماس کریستال نمک حلال: من رفتن به نمک برای تقریبا همه چیز. الماس کریستال و خارج از غرفه در میان برندهای حلال به دلیل آن کریستال ها به اندازه کافی بزرگ انتخاب کنید تا به راحتی برای آبپاش اما هنوز هم حل به آسانی. مهمتر از همه این سلیقه ها کمتر شور نسبت به سایر برندها از نمک حلال. این نام تجاری شما باید استفاده کنید برای هر اندازه گیری مقدار نمک حلال در دستور توسط من و همکارم بن Mims — و این نام تجاری استفاده می شود تقریبا تمام حرفه ای آشپز ما می دانیم.

مورتون را نمک حلال: این آبی-جعبه نام تجاری ممکن است آسان تر برای پیدا کردن, اما من آن را توصیه نمی به دلیل بزرگتر کریستال طعم بسیار شورتر و حل نیست به راحتی گاهی اوقات ساخت مواد غذایی طعم شور ناخوشایند در راه است. اگر شما آن را و می خواهید برای خلاص شدن از آن بدون اتلاف آن استفاده از آن را به نمک آب جوش برای ماکارونی. اگر آن چیزی است که شما می توانید در فروشگاه و یا ترجیح می دهید با استفاده از ¾ قاشق چای خوری برای هر قاشق چای خوری نمک کوشر به نام برای ما (و بیشتر) دستور العمل های.

نمک خوب

این sandlike دانه های نمک خوب حل بیشتر به راحتی.

نمک یددار: من تکان دادن سفید ریز شن و ماسه و نمک که از مورتون آبی سیلندر. شما احتمالا بیش از حد بود. آنها به فروش یک جدول منظم-نمک گزینه و یک با ید اضافه شده است برای جلوگیری از کمبود آن می تواند بر عملکرد تیروئید و دلیل آن است که یک anti-caking agent (یعنی آن را نمی انبوه در نمک شاکر.). مگر اینکه شما نیاز اضافی ید شما می توانید جست و خیز این نمک را به طعم فلزی. اگر شما استفاده از آن 1 قاشق چای خوری معادل 2 قاشق چای خوری الماس کریستال نمک حلال.

نمک دریا خوب: اگر شما ترجیح می دهند بیشتر مواد معدنی طعم نمک دریایی, شما می توانید با استفاده از نمک دریا خوب برای پخت و پز و پخت. آن را به سرعت حل و خوب است برای آخرین لحظه آبپاش هنگامی که شما می خواهید برای اضافه کردن شوري اما نه بافت.

نمک دانه

نمک برداشت از دریا می آیند به عنوان تکه و یا در دیگر درشت بافت است که ایده آل برای پایان دادن ظروف با اضافی آمار از عطر و طعم و کمی از بحران. بزرگ کریستال نیاز به زمین می شود قبل از استفاده از; من ترجیح می دهم تکه های.

نمک دریا پرک: ظریف بحران و طعم ملایم بسیار snowflake-مانند نمک هستند ایده آل برای آبپاش در ظروف پس از پخت و پز. باشگاه فوتبال مالدون و تیپتری است به آسانی در دسترس و گزینه های نام تجاری از Jacobsen نمک شرکت. آسان برای پیدا کردن به عنوان به خوبی.

چگونه نمک

هنگامی که شما نگردند شربت خانه خود را با نمک شما نیاز به استفاده از آن را به درستی. صرف نظر از آنچه شما در دست شما می خواهید به دنبال این مراحل را برای چاشنی غذا.

1. دریافت به دانستن نمک. حتی اگر من با استفاده از توصیه می شود گزینه (الماس کریستال حلال) می دانیم که نمک می تواند متفاوت باشد در آن شوري. هر آنچه که شما با استفاده از طعم کمی با خود برای اولین بار. اگر شما اتفاق می افتد به مارک های مختلف طعم و مزه آنها را یکی پس از دیگری (با مقدار زیادی از آب در میان) به درک تفاوت های خود را.

2. نگه داشتن مزه. هر فرهنگ و طبخ نمک مواد غذایی متفاوت است. برخی از رفتن سنگین از شروع برخی از نم نم در سراسر فرایند و برخی از فصل تنها در پایان است. بسیاری از ترکیبی از هر سه اما هر کدام از روش شما به دنبال نگه داشتن مزه مواد غذایی خود را به عنوان شما طبخ. شروع شده توسط nibbling مواد تشکیل دهنده است که می تواند طعم خام و طعم در هر مرحله زمانی که آن را بی خطر به سعی کنید مواد غذایی (جلوگیری از خام مرغ و مانند آن). به یاد داشته باشید که شما همیشه می توانید اضافه کردن نمک بیشتر اما شما نمی توانید آن را به نم نم, طعم, نم نم.

3. تلاش برای تعادل. نمک کار نمی کند به تنهایی به طعم و مزه مواد غذایی بزرگ است. نقش خود را به منظور افزایش طعم دهنده های طبیعی از هر آنچه که شما در حال پخت و پز و به همه چیز با هم. هنگامی که شما در حال مزه کردن نمک بپرسید که آیا شما هم می خواهید بیشتر اومامی غنا اسیدیته گرما و طراوت. اگر شما می خواهید برای اضافه کردن بیشتر اومامی (یک خط تیره از سس سویا) چربی (مانند دیگر پت از کره) اسید (یک سرنگ آب لیمو) و گرما (خرج کردن از شیلی) و یا طراوت (یک تعداد انگشت شماری از گیاهان) انجام است که پس از آن طعم و فصل را با نمک. شما می توانید این کار را در طول فرایند پخت و پز و مطمئن شوید که برای انجام آن فقط قبل از خدمت. و یک ظرف کوچک از دریای نمک دانه به تصویب در اطراف میز هرگز لطمه می زند یا نه.

--

شور, دلپذیری, کره بادام زمینی کوکی ها

زمان: 35 دقیقه

بازده: باعث می شود حدود 4 و نیم دوجین کوکی ها

1 قاشق غذا خوری شور کره در دمای اتاق

¾ فنجان بسته بندی شکر قهوه ای تیره

1 فنجان طبیعی, دلپذیری, کره بادام زمینی

1 قاشق چای خوری عصاره وانیل خالص

1 تخم مرغ بزرگ دمای اتاق

نمک دریا درشت مانند کوشر, باشگاه فوتبال مالدون و تیپتری یا فلور د sel برای آبپاش

½ فنجان بادام زمینی بو داده شور خرد شده

1. حرارت فر را به 350 درجه می باشد. خط دو ورق کوکی با کاغذ ،

2. سر و صدا و میکس کره به قهوه ای شکر را با یک قاشق چوبی در یک کاسه تا کره است و دیگر قابل مشاهده و شکر شبیه شن و ماسه مرطوب. اضافه کردن کره بادام زمینی, وانیل و تخم مرغ و مخلوط کنید تا به خوبی ترکیب شده است. بلند کردن قاشق از خمیر. اگر خمیر میگذرد در globs, یخچال و یا یخ آن را تا زمانی که سفت است. سرد خمیر را پخت به بلندتر کوکی ها بیش از حد.

3. رها کردن گرد قاشق چای خوری از خمیر را بر روی ورق آماده فاصله 1 ½ اینچ از هم جدا. نم نم تاپ با نمک و سپس با بادام زمینی.

4. پخت یک ورق در یک زمان تا زمانی که قهوه ای تیره در اطراف لبه ها و خشک در بالا 9 تا 11 دقیقه. سرد به طور کامل در ورق در قفسه.

تغییرات:

وگان کره بادام زمینی کوکی ها: مخلوط 1 قاشق غذا خوری زمین دانه کتان را با 1 قاشق غذا خوری آب سرد است. اجازه ایستادن تا ضخیم در مورد 5 دقیقه. جایگزین روغن نارگیل برای کره و کتان مخلوط تخم مرغ است. ادامه همانطور که در بالا.

PB&J ساندویچ کوکی ها: گسترش یک لایه نازک به ضخامت جم در نیمی از کوکی ها و ساندویچ با دیگران است.

کره بادام زمینی و شور کارامل بستنی ساندویچ: ساندویچ کوچک قاشق شور بستنی کارامل بین کوکی ها و یخ تا شرکت.

را پیش رو:

خمیر را می توان در یخچال تا دو روز. این کوکی پخته شده را می توان ذخیره شده در ظروف محفوظ از هوا در دمای اتاق به مدت یک هفته و در فریزر تا یک ماه.

تربچه با کنجد نمک

1 دسته تربچه (10 تا 12 اونس)

3 قاشق غذا خوری روغن نارگیل

1 قاشق غذا خوری تست دانه کنجد سفید یا سیاه و سفید و یا ترکیبی

½ قاشق چای خوری نمک دریا درشت مانند فلور د sel

1. شستن تربچه به خوبی و مالش خشک با حوله کاغذی. دور از هر گونه زرد و یا پژمردگی برگ, اما نگه داشتن ساقه های دست نخورده. اگر تربچه بزرگتر از 1 اینچ در قطر نصف یا یک چهارم درازا.

2. ذوب روغن نارگیل یا با حرارت دادن در یک قابلمه کوچک با حرارت کم یا microwaving در یک کاسه کوچک در 5-دوم افزایش است.

3. خط یک بشقاب بزرگ یا rimmed ورق پخت با کاغذ یا کاغذ مومی. شیب پایین نیمی از یک تربچه به نفت لرزش بیش از حد پس از آن بپاشید روغن با پوشش نیمه با برخی از دانه های کنجد و کوچک نمک. قرار داده و در آماده پلاک. تکرار با باقی مانده تربچه, روغن کنجد و نمک.

4. یخچال تا کشف نفت سخت حداقل 5 دقیقه. در خدمت سرد است.

را پیش رو:

تربچه را می توان در یخچال در ظروف محفوظ از هوا تا 2 روز.

دسته بندی: مواد غذایی و نوشیدنی | سبک زندگی

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن