آزمایشات انسانی تایید شده برای B. C. شرکت دارو برای درمان COVID-19

محتوای مقالهونکوور مواد مخدر مبتنی بر repurposing شرکت خواهد انجام آزمایشات انسانی در بيماران مبتلا به درد حاد

توسط MASTERNEWSS در 19 خرداد 1399

محتوای مقاله

ونکوور مواد مخدر مبتنی بر repurposing شرکت خواهد انجام آزمایشات انسانی در بيماران مبتلا به درد حاد ریه آسیب در ایالات متحده و کانادا است.

کریس مورو مدیر عامل شرکت Algernon Pharmaceuticals Inc., گفت: سازمان غذا و داروی آمریکا مورد تایید این شرکت نرم افزار در ژوئن 3 برای یک انسان مطالعه آن repurposed مواد مخدر Ifenprodil به عنوان درمانی بالقوه برای درمان بیماران مبتلا به COVID-19.

مورو گفت: یک پزشک-led محاکمه انسان از مواد مخدر بود در مورد شروع در کره جنوبی, اما برنامه ریزی محاکمه در کانادا و آمریکا و احتمالا استرالیا خواهد بود بزرگتر و رهبری Algernon و شرکت تحقیقات بیمارستان.

Ifenprodil یک داروی عمومی توسعه یافته در اوایل 1970s و تایید شده برای استفاده انسان در ژاپن و کره جنوبی برای درمان بیماری های عصبی مانند سرگیجه. Algernon ثبت شده است روش استفاده از ثبت اختراع در مواد مخدر و در حال حاضر دارای حقوق انحصاری.

مورو گفت که در اوایل ماه مارس این شرکت چینی مطالعه Ifenprodil در موش های آلوده به ویروس H5N1 در دنیا — کشنده آنفولانزا — که حاکی از بهبود بقای و ریه کاهش می یابد آسیب به خصوص با سايتوکين طوفان که منجر به کاهش عملکرد ریه در میان COVID-19 بیماران آلوده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن