ترس از برای همیشه لطفا برای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت

آنچه اغلب می آید بعدی این است که یک سفر تخیلی را از طریق قانون اساسی مکانیسم برای انتخابات ریاست جمهوری. ریاست

توسط MASTERNEWSS در 19 تیر 1399

آنچه اغلب می آید بعدی این است که یک سفر تخیلی را از طریق قانون اساسی مکانیسم برای انتخابات ریاست جمهوری. ریاست جمهوری عملا هیچ تاثیر بر روند انتخابات پس از مغلوب ساختن پیشی جستن است چند گزینه به طور یک جانبه به دخالت طرف خود را. در ایالت های مهم مانند میشیگان و پنسیلوانیا دموکراتیک فرمانداران و وزرای امور خارجه را تایید نتایج انتخابات و آن را سخت برای مغلوب ساختن پیشی جستن-فکر جمهوریخواهان برای تضعیف کند. کالج امهرست قانون پروفسور لارنس داگلاس نوشت که یک کتاب کامل در امکان که تهمت نمی خواهد ترک پیشنهاد بورسی در ماه گذشته که قانونگذاران جمهوری خواه در این کشورها می تواند هنوز هم سعی کنید به ارسال رقیب "خبره" "نتایج" به کنگره است. داگلاس همچنین رد این ایده است که دیوان عالی کشور می تواند به سادگی به گام و حل و فصل اختلافات لا 2000 با گفتن آن گور تمایل به تن پس از آن حاکم است که در واقع به پایان رسید بحران است. در حالی که گور را امتیازی کمک خنثی ملی تنش نبود در واقع لازم است به عنوان یک ماده از قانون یا عمل.

در مواجهه با این چشم انداز دلهره آور سوال طبیعی است که آنچه می تواند انجام شود برای جلوگیری از آن. در اینجا نویسندگان سقوط کوتاه است. "ما تا به حال بهتر است شروع به فکر کردن در حال حاضر در مورد چگونه ما را به مسئولیت رسیدگی به چنین انتخاباتی بحران" بوت نوشت: اوایل این هفته در آخرین خط از ستون خود آشکارا ترک مهم ترین سوال مطرح شده توسط ستون خود پاسخ داده نشده. پست's برایان Klass مه نوشت که آمریکایی ها "نیاز به آماده شدن برای امکان تهمت رد نتایج انتخابات." پس از ساخت نقاط خوب در مورد باطل از مغلوب ساختن پیشی جستن را ادعا می کند و خطرات ناشی از delegitimizing روند انتخابات او ارائه هیچ راهنمایی فراتر از اصرار مقامات جمهوری خواه به تماس رئیس جمهور دروغ در مورد انتخابات. این طرح مشکوک در بهترین: مغلوب ساختن پیشی جستن دوران است که در اصل یک غول هشدار برابر با تکیه بر وجدان از مقامات جمهوری خواه برای نجات جمهوری.

در انصاف و مبارزه با اقدامات سخت به تصور کنید که طیف وسیعی از حالات برای نوامبر گسترده ای است. بهترین حالت طرف این طیف نشان می دهد که بایدن برنده خواهد شد توسط یک سالم حاشیه در کالج انتخاباتی و مغلوب ساختن پیشی جستن در سمت چپ grousing در مورد پست الکترونیکی-در رای گیری. او صرف فترت به tweeting در مورد "تقلب در انتخابات" در حالی که بقیه کشور به سادگی حرکت می کند. تیره تر امکانات عبارتند از باریک نتیجه یا با تاخیر پست الکترونیکی-در شمارش آرا است که به مغلوب ساختن پیشی جستن بیشتر لفظی—و شاید حقوقی—اتاق به سوال نتایج. "پتانسیل برای هرج و مرج در معرض ضعف یک انتخاباتی سنت است که بستگی به حسن نیت از دو نامزد درگیر" آتلانتیک پیتر نیکلاس نوشت: در ماه گذشته. "اگر کسی نمی خواهد همکاری, سیستم توقیف است."

بسیاری از این قطعات در قرعه کشی پس از مغلوب ساختن پیشی جستن و خو به پشتیبانی از پیش بینی های خود را که کاملا عادلانه است. شاید رایج ترین شواهد مستقیم برای مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است امتناع از ترک دفتر خود را عادت به شوخی در مورد ماندن وجود دارد دیگر از او مجاز است. اما محوری از مغلوب ساختن پیشی جستن جوک است که او اجرا می شود برای بیش از دو دوره به خاطر او خیلی محبوب نیست که او حاضر به ترک قدرت در دسترس نباشد. شاید روشن ترین هشدار از Trumpworld آمد از مایکل کوهن مغلوب ساختن پیشی جستن سابق حقوقی دلال در حالی که شهادت در برابر کنگره در ماه فوریه 2019. "با توجه به تجربه من برای آقای مغلوب ساختن پیشی جستن و من از ترس است که اگر او از دست می دهد در سال 2020 است که وجود دارد هرگز یک انتقال مسالمتآمیز قدرت" او گفت: قانونگذاران.

شایان ذکر است که کافی وجود دارد نشانه هایی که مغلوب ساختن پیشی جستن است تجسم یک زندگی فراتر از کاخ سفید است. نیویورک تایمز در گزارش ماه گذشته که مغلوب ساختن پیشی جستن را وخیم سیاسی straits—و ناتوانی خود را به تغییر مسیر—آیا تا به حال تاثیر عمیقی بر تفکر خود را. در کاخ سفید به رویداد در ماه ژوئن او mused در مورد گرفتن یک RV پس از خروج از دفتر. "من ممکن است مجبور به خرید یکی از آن چیزهایی درایو در اطراف شهر" گفت: مخاطبان است. "شاید من درایو بازگشت به نیویورک با ما برای اولین بار در یک تریلر است." او همچنین اذعان کرد در یک فاکس نیوز مصاحبه ای که او می تواند از دست دادن در ماه نوامبر هنگامی که درباره بایدن نظرات در مورد استفاده از ارتش برای حذف او از کاخ سفید است. "اگر من برنده نیست من نمی برنده" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "منظورم این است که شما می دانید که رفتن و انجام کارهای دیگر. من فکر می کنم این امر می تواند بسیار غم انگیز ترین چیزی که برای کشور ما است."

وجود دارد دیگر نشانه ای از نسبت ظاهر ، تحت قانون فدرال هر دولت است که نیاز به برنامه ریزی برای انتقال قدرت به یک جانشین بالقوه پیش از انتخابات ریاست جمهوری بدون در نظر گرفتن این احتمال که آنها را برنده شوید. وجود دارد به خوبی شناخته شده نشانه هایی از این روند—که نامزدها شروع به دریافت طبقه بندی شده هوش جلسات به عنوان مثال—اما بیشتر از کار بی سر و صدا انجام شده توسط کارمندان و سیاسی منصوب در سراسر وسیع مجریه. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت آغاز شد که فرآیند رسمی است و هیچ گزارش و یا نشانه ای تا کنون که آن را کج رفته است. بایدن رسمی پذیرش نامزدی حزب دموکرات در ماه آینده به احتمال زیاد خواهد شد سرعت بخشیدن به آن را حتی بیشتر.

من نیاز به بازشماری مغلوب ساختن پیشی جستن استبدادی تاکتیک و مانور در حالی که در دفتر. اما آن را نیز شایان ذکر است که او عادت حاضر به دنبال از طریق تهدید او می سازد. او infamously افتخار در مبارزات انتخاباتی در سال 2016 است که او را به زندان هیلاری کلینتون اگر او برنده تنها برای عموم به پایین در مدت کوتاهی پس از پیروزی. او آمد نزدیک به تلاش برای آتش سابق مشاور ویژه رابرت مولر اما هرگز موفق به دنبال از طریق. مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری است که در اصل یک فروشگاه از تهدید به خالی: به موکول کردن کنگره برای تایید خود را نامزد را تعطیل توییتر برای واقعیت-چک کردن او به فروپاشی اقتصاد ترکیه برای حمله به کردها برای آزادی پیکارجویان داعش به فرانسه و آلمان برای خروج ایالات متحده از افغانستان ، پست's JM Rieger شمارش حداقل 32 نمونه از ریاست جمهوری تهدید که رفت جایی که از ماه ژوئن سال گذشته است. (به یاد داشته باشید زمانی که او قرار بود به شکایت Saturday Night Live?)

این اولین بار نیست که آمریکایی ها احساس کرده اند این اضطراب است. در 2000s برخی از لیبرال ها گاهی اوقات شناور امکان که جورج دبلیو بوش را به نحوی لغو یا تعلیق 2008 انتخابات ریاست جمهوری. استفان Gillers یک دانشگاه نیویورک و استاد حقوق و نوشت: "یک خبر کوتاه از آینده" برای این کشور در ماه ژوئیه سال 2006 است که در آن بوش به تعویق انداختن انتخابات ریاست جمهوری بعدی برای محافظت از آمریکایی ها از تروریسم است. هیلاری کلینتون که انتظار می رود تا سال 2008 نامزد عنوان مشاور نظرسنجی در مورد او پاسخ; سپس-دادستان آلبرتو گونزالس باعث ریاکارانه استدلال که قانون اساسی معنا نیست که هر چهار سال یک بار زمانی که آن را می گوید "هر چهار سال یک بار." در هفته های قبل از انتخابات سال 2008 مختلف شایعات منتشر شده آنلاین است که بوش اعلام حکومت نظامی برای جلوگیری از باراک اوباما پیروزی. او نه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن