پنسیلوانیا صاحبان کسب و کار نگرانی در مورد توانایی برای جستن به عقب از covid-19 مستند

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 20 اردیبهشت 1399

33 دقیقه پیش

باب Sodini کوچک شرکت حسابداری در هریسون (آرکانزاس) بود و در آن شلوغ ترین ماه سال — تشکیل پرونده مالیاتی فصل — زمانی که رژیم صهیونیستی. تام گرگ تحمیل ایالت مستند برای خنثی کردن گسترش covid-19.

با درهای بسته به Sodini & Co.'s در Freeport, جاده, شرکت چهار کارکنان آمد تا با یک راه دور برنامه ریزی و به سرعت آشنا اتصال به مشتریان از طریق زوم اسکایپ و Facetime ویدئو کنفرانس. این شرکت اجازه داده شد برای ادامه فعالیت به عنوان یک زندگی پایدار و کسب و کار, اما Sodini نمی خواهید به خطر گسترش covid-19 در میان کارکنان و مشتریان است.

او هنوز آماده نیست و برای بازگشت به دفتر محل کار و در عین حال — حتی اگر او و دیگر کسب و کار در سراسر بسیاری از غربی پنسیلوانیا که اجازه به انجام این کار با شروع هفته آینده.

Sodini گفت: او قصد دارد برای ادامه به کار از راه دور حداقل تا پایان ماه مه.

"ما ممکن است برخی از تماس با مشتری توسط قرار ملاقات و در واقع دیدار با مشتری یک," او گفت:. "اما ما هنوز هم می تواند یک چهره به چهره و گفتگو با مشتریان ما بدون اینکه در واقع در همان اتاق که ممکن است یک تغییر به جلو رفتن برای بسیاری از ما است."

به عنوان بخشی از Alle Kiski قوی اتاق بازرگانی Sodini گفت: او را بیشتر نگران در مورد کسب و کار ساخته شده در اطراف چهره به چهره و تعامل کسانی که شده اند پرداخت می شود در هفته و یا از دست داده اند بسیار درآمد آنها در معرض خطر بسته شدن برای خوب است. اتاق هنوز رتبهدهی نشده است گرفته شده رسمی بررسی به ارزیابی چقدر خاموش کردن ممکن است فلج اقتصاد محلی.

"بسیاری از کسب و کارهای کوچک و رستوران ها مستقل آنها در حال رفتن به طور قابل توجهی صدمه دیده است," او گفت:. "و چه کسی می داند که آیا آنها در حال رفتن به قادر به بیرون آمدن از این است."

'کیسه مخلوط واکنش به بازگشایی پنسیلوانیا

در بعد از ظهر جمعه رژیم صهیونیستی است. تام ولف شامل Allegheny و Westmoreland استان ها در این لیست به تازگی پرده برداری از اماکن در حال حرکت به طرح خود را زرد فاز, که بدان معنی است که بسیاری از کسب و کار خواهد بود قادر به بازگشایی تا زمانی که آنها رعایت برخی قوانین بهداشت.

برخی از جشن اعلام اما ابراز بیم و هراس بیش از آنچه که می آید بعدی.

"این یک کیسه مخلوط چرا که بسیاری از کسب و کار تعطیل شده اند به طور کامل و به آنها صدمه زدن به" Sodini گفت. "اقتصاد به شدت رنج می برد و در حال رفتن به در ادامه به رنج می برند تا حد زیادی به خصوص در اینجا در پنسیلوانیا است."

مد اسم حیوان دست اموز بوتیک کودکان در گرینزبورگ خود را جشن گرفت افتتاح یک هفته قبل از covid-19 مجبور به آن نزدیک است. صاحب Alisha ادواردز گفت: انجام این کار شد "ویرانگر است."

او فکر نمی کند که دولت اجازه باز کردن معنی خواهد بود که سریع به حالت عادی بازگشت.

"من فکر می کنم دولت قادر به انجام چنین کار ضعیف به ما دادن اطلاعات مناسب و بنابراین به پاره کردن گروه کمک کردن و می گویند: "ما در حال بازگشت و عامل به طور معمول در روز جمعه است که فقط توهم برای ما" ادواردز گفت. "منظورم این است که من می توانم حقوق و دستمزد."

وجود دارد بسیاری از چیزهایی که در نظر بگیرید از جمله ایمنی کارکنان خود و مشتریان و غیر منتظره جدید, مسئولیت شخصی مانند مدرسه در منزل او پنج فرزند.

او بحث در مورد گزینه های خود را با کارکنان خود را. بوتیک مارس بازگشایی با ساعت محدود.

"همه ما واقعا می توانید انجام دهید این است که اقامت مثبت" ادواردز گفت.

را به مشتریان نشان می دهد ؟

مریم Wilmes صاحب پنه لوپه را هدیه و بیشتر در گرینزبورگ گفت: او خوشحالم که این فرصت را برای بازگشایی هر چند او گمان آن را برخی از زمان قبل از کسب و کار بر میدارد.

"من فکر می کنم مردم به تدریج دوباره" Wilmes گفت. "من فکر نمی کنم آن را به مانند یک سوئیچ نور رفتن و ما به طور ناگهانی انجام جلد از کسب و کار است."

ورزشگاه, سالن های سرپوشیده تفریحی و سرگرمی, مکانهای هنوز هم باقی می ماند بسته به طور نامحدود و کافه ها و رستوران ها هنوز محدود به تحویل و بایگانی اطلاعات. Telework تشویق هر زمان ممکن است.

دور دوم فدرال حفاظت از پرداخت وام کمک کرده است تا برخی از کسب و کارهای محلی را گذاشته پشت کردن کارگران و معکوس پرداخت و ساعت کاهش با توجه به Sodini که کمک چندین مشتریان دریافت.

برای بسیاری از کسانی که وام را تنها کمک به آنها را از طریق پایان ماه ژوئن.

"اما پس از آن چه اتفاقی می افتد اگر کسب و کار ما نمی آید ؟ و اگر وجود دارد یک دوم دور (از covid-19)?" Sodini گفت. "وجود دارد رفتن به ادامه این عدم اطمینان تا زمانی که ما یک دسته در مسائل مربوط به سلامت."

چرا که دولت محدودیت های برخی از کسب و کار که با دریافت وام شروع پرداخت از کارگران خود را اما هنوز هم نمی تواند هنوز باز است.

"این آسان نیست به سطح شیب دار بالا کسب و کار" Sodini گفت. "اگر شما یک کارخانه تولید مقدار زیادی از کار است که باید انجام شود به منظور قادر به شروع به تولید محصول می باشد."

Wilmes گفت: او عصبی در مورد پتانسیل تجدید حیات coronavirus بیماری به خصوص در طول فصل خرید تعطیلات.

"من امیدوار هستم چیزی اتفاق نمی افتد که در آن ما می خواهم به دوباره," او گفت:.

ناتاشا Lindstrom یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با ناتاشا در 412-380-8514, nlindstrom@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: Coronavirus | محلی | None | منطقه ای | داستان بالا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب