"ما شکست خورده او را": Saskatchewan مقامات بهداشت با عرض پوزش بیش B. C. مرد غرق شدن مرگ

محتوای مقاله در ادامهسازمان بهداشت می گوید که بعد از چپ پلیس, یک افسر امنیتی مشورت با یک پرستار تریاژ و تصمیم

توسط MASTERNEWSS در 3 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

سازمان بهداشت می گوید که بعد از چپ پلیس, یک افسر امنیتی مشورت با یک پرستار تریاژ و تصمیم گرفته شده برای چهار افسران برای حذف Uko. نبود او ثبت شده و یا دیده می شود تریاژ میز.

ویدیو نشان داد او خواستار کمک در راه است.

"صادق حقیقت این است که ما صرف زمان بیش از حد در تلاش برای به دست آوردن هویت خود و نه به اندازه کافی زمان با تمرکز بر مراقبت از خود نیاز دارد" خاکستر گفت.

Uko مرگ است به موضوع پزشکی قانونی استنطاق برگزار می شود در تاریخ بعد.

به عنوان یک نتیجه از بررسی های سازمان بهداشت گفت آن را اجرا کرده است تعدادی از تغییرات از جمله بهبود ثبت نام و تریاژ روند بهتر هماهنگ کننده روان-سلامت پشتیبانی در بخش اورژانس و تغییر روند برای از بین بردن کسی که از یک مرکز.

"به عنوان یک سازمان ما شکست خورده Samwel," خاکستر گفت.

Nyee گفت: او نمیخواهد برادرزاده اش مرگ به بیهوده باشد.

"احساس وجود دارد از رفتن به جلو و آن را خوب خواهد بود و بهتر است برای شخص دیگری برای نجات شخص دیگری زندگی" Nyee گفت. "من نمی گویم کلمه راضی اما ما به نوعی درک است که در آن احساس آنها در حال تلاش برای انجام بهترین آنها می توانند برای کمک به این وضعیت است."

خاکستر گفت: هدف از بررسی اجازه می دهد تا کارکنان به صحبت می کنند آشکارا در مورد آنچه ممكن است اشتباهاتی رخ داده است به عنوان راهی برای بهبود سیستم.

"شده اند وجود دارد هیچ بحث در مورد حذف از کارکنان. هیچ چیز وجود دارد که از مهم حادثه گزارش که نشان داد که هر عمدی اقدامات نامربوط به تلاش برای مراقبت از Samwel بنابراین در حال حاضر وجود دارد هیچ چیز" خاکستر گفت.

— با فایل های از بیل Graveland در کلگری



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب