Westmoreland دبیرستان نوت بوک: سافتبال تیم هنوز مصرف آن 1 بازی در یک زمان

توسط: لایحه Beckner جونیور روز شنبه, مه 30 سال 2020 | 5:03 PM کریستوفر هورنر | Tribune-Review

توسط MASTERNEWSS در 10 خرداد 1399

توسط:
روز شنبه, مه 30 سال 2020 | 5:03 PM


بیس بال در حال رفتن برای دو-بازی در خانه-و-خانه سری در روزهای متوالی برای بخش بازی های فصل آینده است.

فکر می کنم از پن-Trafford میزبانی Norwin روز دوشنبه پس از آن سفر به بازی شوالیه در روز سه شنبه.

اما تصور کنید اگر این نگاه جدید نیز به آن اضافه شد و سافتبال.

اعطا بیس بال زمین-تعداد قوانین و سافتبال نمی کند بنابراین دومی به احتمال زیاد نمی بینم هر گونه تغییرات برنامه. اما فکر رو یک رقیب در back-to-back روز جذاب است با این وجود.

Hempfield مربی باب Kalp می گوید: به هیچ وجه.

"شما لازم نیست به زور back-to-back, بازی از بازی," او گفت:. "چه اتفاقی می افتد اگر روز دوم می بارید ؟ من فرض آنها را در دستور بازی بعدی در دسترس در روز است. فقط بیشتر به پلیس."

این WPIAL تغییر بیس بال است که به منظور ارائه برخی از انصاف در تبادل بنابراین یک تیم نمی تواند پرتاب آن آس دو بار در برابر همان بخش حریف.

اگر یک پارچ پرتاب بیش از 25 رزین در هر PIAA قوانین او مجاز نیست به زمین روز بعد. در این بخش سری باید به نفع تیم با چرخش عمق و نیروی تیم با خاموش شدن شروع به دریافت خلاق است.

سافتبال ادامه خواهد داد به بازی بخش بازی ها به طور معمول با هر تیمی بازی هر یک از دیگر هنگامی که قبل از چرخش از طریق مخالفان برای بار دوم.

تیم برنده را دوباره ملاقات هفته در یک زمان.

"من از طرفداران دو دور از بخش بازی" Kalp گفت. "زمان وجود دارد برای یک تیم به تمرین و بهبود بخشد. همچنین حرکت برنده خواهد بود بیشتر از یک عامل بازی دوباره روز بعد."

آن شده اند که جالب است برای دیدن Hempfield بازی Norwin بیش از دو روز مستقیم. و یا چگونه در مورد Mt. دلپذیر و Yough سافتبال تربیع برای خانه-و-خانه مجموعه ؟

Yough سافتبال بانوان مربی هلندی هاروی گفت: بازی در بخش بازی ها در روزهای متوالی را یک سویه در تیم های مدرسه با محدود اسلحه.

"اما این امر نیروی مربیان به منظور توسعه و فشار بیش از یک پارچ," هاروی گفت. "ما مثل همه کوچکتر مدارس از طریق جهش که در آن ما چند کوزه و یا ما فقط یک. ما یک کلاس ورودی سه سال گذشته ما اول کلاس فاقد هر گونه تبادل."

هاروی ذکر شده در این فصل است که لغو شد به دلیل coronavirus محدودیت های اجتماعی و فاصله به عنوان یک نمونه از بی قراری تبادل کارکنان.

"شما در (الیزابت رو به جلو) را از دست No. 1 پارچ برای سال و تیم ها مثل ما و Mt. لذت رفتن به همه کوزه," او گفت:. "من نمی دانم اگر شما را دیده اند هر تیم در (کلاس) 4A در این سال با غالب تبادل همانطور که در گذشته است."

یکی دیگر برای Giansante

Norwin lineman آنتونی Giansante است تا شش بخش من فوتبال را ارائه می دهد پس از موسسه نظامی ویرجینیا رسیده به او تاریخ و زمان آخرین هفته است.

6-پا-4, 290 پوند افزایش ارشد دارای یک FBS پیشنهاد از کنتاکی غربی و دیگر FCS ارائه می دهد از قلب مقدس برایانت کلمبیا و دارتموث.

Prady مرتکب

پن-Trafford تاریخ و سافتبال بازیکن Allie Prady اعلام تعهد خود به بخش دوم فرمانت دولت است.

فصل گذشته او شروع هر بازی برای PIAA کلاس 5A قهرمان رزمندگان. Outfielder batted .338 با شش دونفره, 12 RBIs و 14 اجرا می شود به ثمر رساند.

Prady به احتمال زیاد می توانست آغاز شده در پایه اول تا به حال شده است وجود دارد یک 2020 فصل است.

نوت بوک ابله

ژانت گلف مربی پل Shifko استعفا داد و پس از 15 فصل است. ... این PIAA در حال رفتن به 30 نقطه رحمت قانون برای بسکتبال به جای 40 نقطه حاشیه. تیم در حال حاضر باید جلوتر 30 در نیمه دوم به ماشه یک اجرا ساعت.

لایحه Beckner جونیور یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس لایحه از طریق ایمیل در bbeckner@tribweb.com و یا از طریق توییتر .

برچسب ها: Hempfield, ژانت, Mt. لذت بخش, پن-Trafford, Yough



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب