دکتر بیل MacEwan و پل سالیوان: رنج عمیق در قلب ما شهر زیبا به نظر می رسد نادیده گرفتن همه تلاش ها برای از بین بردن آن

محتوای مقاله در ادامهدر حالی که DTES است کانون های سلامت روان و اعتیاد به بحران است یک مشکل فراگیر است که به ط

توسط MASTERNEWSS در 24 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

در حالی که DTES است کانون های سلامت روان و اعتیاد به بحران است یک مشکل فراگیر است که به طور چشمگیری تحت تاثیر قرار تمام نقاط مترو ونکوور و همچنین بقیه کانادا از شهرستانها به ذخایر. برای اطمینان از موثر و پایدار تغییر چند دولت اعتصاب نیروی مورد نیاز با قدرت به بررسی عناصر اجازه می دهد که این بحران را به ادامه را لازم حقوقی, سیاست و ارائه خدمات تغییرات که منجر به تغییر واقعی.

شهر ونکوور است که خیلی از سهام در یک نتیجه موفقیت آمیز می تواند اولین گام. ما متوجه است که این شهر تنها می تواند انجام این کار بسیار است اما یکی از ابزار های مهم این شهرستان است که در استفاده از زمین و منطقه بندی. اگر ونکوور است که مایل به ارائه زمین به استانی و فدرال دولت در واقع اختصاص داده شده برای درمان ما بر این باورند که سطوح دیگر دولت خواهد بود به احتمال زیاد برای آمدن به میز.

ساختمان جامعه جامعه یک داوطلب سازمان با تمرکز بر توسعه راه حل های موثر برای ونکوور مرکز شهر Eastside. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا ببینید buildingcommunitysociety.org

دکتر بیل MacEwan است رئیس سابق روانپزشکی در, St. Paul بیمارستان و بالینی استاد گروه روانپزشکی در UBC;Paul Sullivan یک مشاور ارتباطات و سردبیر سابق جهان و ایمیل و سردبیر روزنامه ونکوور سان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن