Westmoreland زندانی فایل فدرال دعوی در دادگاه بیش از یک زندان در ضرب و شتم

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 13 تیر 1399

22 دقیقه پیش

A 33-year-old Westmoreland County, زندان, زندانی می خواهد بیش از $225,000 مدنی خسارت وکلای هزینه ها و هزینه های در برابر شش شهرستان نگهبانان زندان و ادعا خود را حقوق مدنی نقض شده زمانی که او به شدت مورد ضرب و شتم به عنوان او وارد Hempfield قفل مارس 30.

جیمز Mapp, 33, راسول, N. M, ثبت سه-تعداد آسیب مدنی طرح دعوی در دادگاه در ایالات متحده دادگاه منطقه در پیتسبورگ شنبه برابر سابق اصلاحات افسر جرمی B. لین, 38, از Ligonier شهرستان و پنج دیگر نام سپاه پاسداران در فهرست 10-صفحه: شکایت به عنوان "John Doe."

"آقای Mapp بود به طرز وحشیانه ای مورد ضرب و شتم توسط آقای لین و محافظت نشده با خود و در عین حال ناشناس co-متهمان به عنوان او در حال پردازش به Westmoreland County زندان است. حمله صورت گرفت در حالی که آقای Mapp بود دست به دستبند و بی دفاع" گفت: او وکیل جان اف Mizner ایری.

"خوشبختانه آقای Mapp او حمله دیده می شد توسط این مانور فرمانده پلیس جورج Valmassoni که مداخله از طرف آقای Mapp به توقف خشونت و بلافاصله پس از گزارش حمله" Mizner گفت.

لین اخراج شد مارس 18 کمتر از یک ماه پس از رسیدگی به این حمله توسط کارکنان در زندان است. اتهامات رسمی ظلم و ستم و ساده حمله بودند در برابر لین مارس 19 شهرستان کارآگاه ری Dupilka.

مقامات زندان گفت یک دوم گارد متوقف شد پس از این حادثه بود اما او نه با عنوان جرم جنایی متهم شده است.

طرح دعوی در دادگاه ادعا می کند Mapp شده است مبتلا به بیماری های روانی تمام زندگی او بود و مبتلا به اختلال دو قطبی زمانی که او 17 ساله.

Mapp دستگیر شد مارس 30 توسط مانور پلیس به اتهام شکستن به خانه سابق, دوست دختر, ناظر خیابان با توجه به طرح دعوی در دادگاه. این دومین بار است که در هفته پلیس نامیده می شدند به خانه است.

طرح دعوی در دادگاه ادعا Mapp شد سازگار در طول بازداشت خود و در خود تفهیم اتهام قبل از Rostraver منطقه قاضی چارلز Christner که دستور داد او را زندانی 50.000 دلار اوراق قرضه.

زمانی که او وارد زندان کارکنان با نزدیک شدن دست به دستبند, Mapp با ماسک محافظ او نیاز به پوشیدن در طول بیماری همه گیر کوروناویروس با توجه به طرح دعوی در دادگاه. Mapp مقاومت با توجه به اسناد دادگاه.

"او دیوانه دولت Mapp احساس کردند که ماسک به نمایندگی از covid-19 coronavirus و اعتقاد بر این نماد بیماری" طرح دعوی در دادگاه متحده است.

چند تن دیگر از زندان کارکنان از جمله لین وارد اتاق رزرو که در آن Mapp دستور داده شد به زانو زدن بر روی یک نیمکت بنابراین افسران می تواند حذف او دستبند و خویشتن داری کمربند برای بازگشت به مانور پلیس.

"Mapp پاسخ داد که او نمی زانو زدن برای هر انسان فقط برای خدا" و دعوی متحده نقاشی از شکایت کیفری ظ توسط Dupilka.

Mapp عهده گرفت به طبقه توسط چندین اصلاحات افسران جایی که او به شدت مورد ضرب و شتم توسط لین و ناشناس دوم گارد طرح دعوی در دادگاه ادعا.

"آقای Mapp هنوز به طور کامل مهار و نمی تواند مقاومت در برابر و یا دفاع از خود را در هر راه. آقای Mapp شروع به جیغ و التماس برای پلیس به او کمک" طرح دعوی در دادگاه متحده است.

"در یک نقطه مانور رئیس پلیس رفت و بیش به متهم لین و برداشت خود را شانه مشاوره او را به توقف قابل توجه Mapp" طرح دعوی در دادگاه ادعا.

Mapp منتقل شد و توسط آمبولانس به Excela سلامت Westmoreland بیمارستان در گرینزبورگ برای درمان.

طرح دعوی در دادگاه گفت که Mapp که همچنان در زندان در انتظار محاکمه در سرقت و مرتبط با شمارش هنوز دچار درد در پشت گردن و قفسه سینه مناطق نیز که محدود فعالیت های خود را. او همچنین هنوز تجربه "سوزن سوزن شدن" را در دست راست خود بود و پر کردن دندان زدم در طول حمله دعوی متحده است.

طرح دعوی در دادگاه ادعا می کند که این حمله نقض 8 و 14 اصلاحات تحت قانون اساسی ایالات متحده منع بی رحمانه و غیر معمول مجازات در دست دولت و راست راست با توجه به روند نقض شد.

"حمله به آقای Mapp انجام شد و نه برای هر مشروع penological یا دیگر هدف مشروع" طرح دعوی در دادگاه متحده است.

سرپرست جان والتون کاهش یافته است اظهار نظر در مورد طرح دعوی در دادگاه در روز شنبه.

Mapp دستگیر شد دو بار در عرض 24 ساعت با توجه به سوابق دادگاه. پلیس گفت که او در بر داشت مارس 30 در داخل یک خانه در مانور و چپ آب در حال اجرا در طبقه دوم وان حمام باعث آسیب به یک طبقه و اتاق ناهار خوری.

یک روز پیش Mapp کشف شد داخل خالی اقامت و ماموران دریافتند او اسپری نقاشی یک دیوار در طبقه دوم اتاق خواب. او گفت: پلیس در این حادثه برای اولین بار او در نظر گرفته شده برای بازگشت به, New Mexico.

هیچ تفهیم اتهام شد در زمینه اولیه مورد پلیس پس از مشورت صاحب خانه.

لین نمی تواند نظر رسیده است. مقدماتی شنوایی قرار است ماه ژوئیه 31.

پل پيرس یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید با پل در 724-850-2860, ppeirce@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | Westmoreland



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن