آنچه 600 دلار می توانید

من امیدوار هستم که دولت کاری برای کمک به, اما من نمی شود شگفت زده اگر آنها نمی. بدون $600 بیمار آوردن تنها در

توسط MASTERNEWSS در 3 مرداد 1399

من امیدوار هستم که دولت کاری برای کمک به, اما من نمی شود شگفت زده اگر آنها نمی. بدون $600 بیمار آوردن تنها در حدود 200 دلار در هفته است. من اجاره بها و قبوض پرداخت. من می خواهم به بازگشت به مدرسه اما آن را ارزان نیست.

کریس, 33, نیویورک

من در کار خرده فروشی و قبل از همه گیر برداشت هفتگی تغییر در یک نوار برای ایجاد پول اضافی. در واقعا شب خوب وجود دارد و من استفاده می شود قادر به ایجاد 400 دلار بود که نادر است.

همه چیز در حال بازگشایی در نیویورک, اما من احساس می کنم واقعا خنده دار در مورد آن. آن را بیش از حد به زودی. هنگامی که آن را برای اولین بار آغاز شده میله های زندان شد این مطلق حزب مناطق. مردم به نظر می رسید مانند آنها می خواستند همه چیز را فراموش مانند: بیایید فقط نوشیدنی در نوار.

من رفت و برگشت به نوار جایی که من در محل کار به ببینید که چگونه همه چیز بودند و آن را احساس می شود. من واقعا ناراحت کننده است. از آنجایی که من به اندازه کافی با بیکاری من تصمیم به انتخاب شیفت به بالا. خطر به نظر نمی رسد ارزش آن.

آن را عجیب و غریب, اگر چه. من بیشتر پول در حال حاضر از من همیشه و به این دلیل از 600 دلار در هفته است. من قادر به نجات دهد, اما آن را احساس می کند مانند پس انداز اضطراری. مغازه ها در حال بسته شدن در سراسر شهر نیویورک است. اگر کار من بسته کردن در دو ماه این پول را در حال رفتن به حمل من که برای مدت طولانی در شرایط اجاره و مواد غذایی. آن را اجرا خواهد کرد و سریع است.

من واقعا مطمئن نیستم که آنچه که من قصد دارم به انجام زمانی که من دیدن من هفتگی سپرده رفتن از 900 دلار به 250 دلار است که آنچه که من را در مغازه. در ابتدا من احساس گناه در مورد نه رفتن به کار در نوار اما در حال حاضر من واقعا نمی. آن را امن نیست. ما گاییدن دولت پول برای کمک به مردم در خانه بمانند.

توماس 35 نیویورک



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن