کاخ سفید ممکن است حل آن coronavirus نیروی کار در این ماه

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 17 اردیبهشت 1399

9 دقیقه پیش

واشنگتن — اگر چه این بیماری همه گیر کوروناویروس به مراتب بیش از کاخ سفید قصد دارد برای باد کردن این نیروی کار است که هدایت دولت فدرال پاسخ و دست کردن مسئولیت به فردی سازمان حرکت با هدف فاصله گرفتن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از بالقوه منفور بهداشت عمومی در تصمیم گیری های او به عنوان تغییر تمرکز خود را به اقتصاد و او گشتند.

معاون رئیس جمهور مایک پنس گفت: بالا مشخصات نیروی کار است که با صدور اجتماعی فاصله دستورالعمل ها و به طور مستقیم توصیه به رئیس جمهور از ژانویه می تواند قرار دادن تا در هفته های آینده و تغییر آن کار را به سازمان مدیریت اضطراری فدرال و سازمان های دیگر.

"من فکر می کنم ما در حال شروع به نگاه در روز یادبود پنجره اوایل ماه ژوئن پنجره به عنوان زمانی که ما می تواند شروع به انتقال به داشتن نمایندگی شروع به مدیریت — شروع به مدیریت ملی ما پاسخ سنتی به شیوه" پنس به خبرنگاران گفت:.

وظیفه نیروی ملاقات کمتر اغلب در روزهای اخیر به عنوان برگ برنده, پس از کاهش شدید در تصویب اعتبار متوقف شده است برگزاری شبانه تلویزیونی جلسات با پنس مقامات بهداشت عمومی و دیگر اعضای گروه وظیفه با نمودار دولت البته در coronavirus بحران است.

Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی و حیاتی عضو نیروی کار به نظر می رسد گرفتار کردن گارد این تصمیم در ابتدا انکار گزارش تنها به پنس تایید آنها را در یک زمان کوتاه بعد.

Fauci و دکتر دبورا Birx که سران کاخ سفید در واکنش تیم باید گاهی اوقات به آرامی اصلاح مغلوب ساختن پیشی جستن غلط توصیه های پزشکی از جمله خطرناک خود را که پیشنهاد تزریق خانگی ضد عفونی کننده می تواند درمان covid-19 و آنها منصرف و او را از بلند کردن اجسام stay-at-home دستورالعمل عید پاک. نظرسنجی ها نشان می دهد آنها به مراتب بیشتر قابل اعتماد تر از رئیس جمهور.

مغلوب ساختن پیشی جستن در سمت چپ منطقه واشنگتن سهشنبه برای اولین بار از ماه مارس برای بازدید از یک کارخانه در شهر فینیکس که تولید ماسک محافظ. او ملبس به عینک برای کارخانه تور اما نمی پوشیدن ماسک در طول سفر خود به دولت که این هفته گزارش خود را مرگبارترین بعد از همه گیر با 33 مرگ و میر در روز دوشنبه.

خواسته در مورد برنامه های نزدیک به کاخ سفید وظیفه نیروی مغلوب ساختن پیشی جستن وعده داده شده "چیزی در فرم های مختلف اما پیشنهاد کار خود را کامل بود. او به نظر می رسد بی تاب را به حرکت به یک اقتصادی پیام گفت: "در حال حاضر در مرحله بعدی ما را نبرد."

"ما آنچه را که درست بود و در حال حاضر ما در حال بازگشایی کشور ما," او گفت:.

این طرح برای از بین بردن این گروه جلب نگرانی از برخی مقامات بهداشت عمومی که استدلال می کنند که عدم روشن شدن قدرت مرکزی مانع است ملت در پاسخ به یک بیماری که در حال حاضر به کشته شدن بیش از 71,000 آمریکایی است.

"این مفهوم است که ما ممکن است اعلام پیروزی قبل از موعد مقرر است خطرناک از ديدگاه بهداشت عمومی" دکتر گفت: Chris Beyrer مدیر جانز هاپکینز برنامه های آموزشی در زمینه اپیدمیولوژی و پیشگیری از علم است.

"بیش از حد زود بلند کردن اجسام از محدودیت های که در آن جامعه انتقال است که هنوز هم در جریان است می تواند منجر به به طور کلی طولانی از آمریکا اپیدمی و به از دست دادن بیشتر در آمریکا زندگی می کند — و مشاغل," او گفت:.

جرمی Konyndyk که منجر به ابولا در خارج از کشور پاسخ برای دولت اوباما اشاره کرد که عفونت ها افزایش خارج از نیویورک در حالی که آزمایش تجهیزات و نیازهای برآورده نشده باقی می ماند. بزرگترین رشد در موارد است که در میان کسانی که قادر به حفظ فاصله در زندانها و در دراز مدت مراقبت از امکانات و پرخطر کار سایت.

Konyndyk تشبیه کاخ سفید اشتیاق برای به تصویر کشیدن یک پایان بحران به رئیس جمهور جورج دبلیو بوش را بدنام هواپیما حامل ظاهر زیر یک "ماموریت انجام شد" بنر در مارس سال 2003 هنگامی که جنگ در عراق سال از اتمام یک اشتباه است که خالی از سکنه خود را در انتخابات ریاست جمهوری.

"ماموریت رها شده است و بیشتر شبیه آن" Konyndyk گفت: از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. "من زبانم بند آمده وجود پیشرفت آنها می تواند استناد است که توجیه هر چیزی به غیر از دو برابر کردن. آتش هنوز سوزش که در آن هنوز هم پیدا کردن اکسیژن و ما در مورد آن را به یک دسته بیشتر از اکسیژن است."

رابرت Hecht که می آموزد جهانی سیاست های بهداشتی و اپیدمیولوژی در دانشگاه ییل گفت: وظیفه نیروی وابسته به کاخ سفید باید در جای خود نگه داشته به انتقال ریاست جمهوری رهبری در یک "قبر بحران است." انحلال آن را تضعیف توانایی Fauci, Birx و دیگر مقامات بهداشت عمومی به چین قضاوت خود را با تصمیم گیری های اقتصادی او گفت:.

"شاید این است که چرا رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور) می خواهید به انحلال آن را به پایین تر مشخصات و نفوذ صادقانه و هشدار پیام های Fauci و Birx پس از مغلوب ساختن پیشی جستن می تواند تزریق خود را 'زمان مبارک آهنگ" بدون هر گونه صدای مخالف" او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن در پی در هفته های اخیر به تغییر مسئولیت فرمانداران و شهرداران برای شروع لغو مستند سفارشات که در زمین اقتصاد آمریکا به توقف و تضعیف او گشتند پیشنهاد.

با مغلوب ساختن پیشی جستن به طور فزاینده ای خواستار متحده به بازگشایی فرمانداران و شهرداران را آغاز کرده اند به موضوع متضاد گریخته از دستورالعمل با برخی از کشورهای قفل شده برای هفته پیش رو و دیگران شروع به باز کردن سواحل کسب و کار و پارک ها.

به رئیس جمهور داده شده مخلوط سیگنال حمله میشیگان رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer یک دموکرات برای امتناع سهولت او دولت را به ماندن در خانه و سپس انفجار گرجستان رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ یک جمهوری خواه پس از او برای اولین بار به لغو محدودیت.

تهمت نیز بارها و بارها نشان داد که با وجود اطلاعات به خلاف بدترین بیماری همه گیر را تصویب کرده است — و این که او سزاوار اعتبار است.

"مردم شروع به احساس خوب در حال حاضر" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در مصاحبه روز شنبه با نیویورک پست که در آن او همچنین اعلام کرد "یکی از چیزهایی که این بیماری همه گیر به ما آموخته است که من درست بود."

رای گیری رنگ های مختلف تصویر. با 63 درصد به 29 درصد آمریکایی ها بیشتر نگران لغو محدودیت های بیش از حد به سرعت و نه به سرعت به اندازه کافی با توجه به Monmouth University نظرسنجی سه شنبه منتشر شد.

آن را نیز نشان داد رئیس جمهور تصویب امتیاز فرو بردن به 43% و 51% انتقاد از عملکرد شغلی. این نشان داد که 55 درصد از آمریکایی ها فکر می کنم برگ برنده بوده است "تا حد زیادی متناقض" در اخبار جلسات.

قانونگذاران در کاپیتول هیل مشتاق به تماس Fauci و دیگر اعضای کارگروه به شهادت تحت سوگند درباره دولت پاسخ. کاخ سفید در ابتدا گفت Fauci بیش از حد شلوغ بود برای شرکت در یک جلسه در حزب دموکرات به رهبری اما مغلوب ساختن پیشی جستن ارائه یکی دیگر از دلایل شنبه.

"خانه است و یک دسته از تهمت متنفرم," او گفت:.

او افزود: "آنها رک و پوست کنده می خواهید وضعیت ما به ناموفق که به معنی مرگ است. که به معنی مرگ است. و وضعیت ما در حال رفتن به بسیار موفق است."

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او برنامه ریزی شده به اجازه می دهد Fauci به شهادت قبل از جمهوریخواهان کنترل مجلس سنا کمیته.

رئيس جمهور در سفر به Honeywell International, ماسک, تولید خط مونتاژ در ققنوس تا به حال تمام نشانه های یک مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین تجمع است. او riffed مورد 2016 برنده شدن در دولت ستایش یک سناتور در حال اجرا برای انتخاب مجدد و چند نفر برخی decked در مغلوب ساختن پیشی جستن 2020 دنده trooped به مرحله به ارائه effusive ستایش او.

شاید بیشتر ناسازگار توجه بود آشنا تجمع soundtrack وافغان از سخنرانان — پل مک کارتنی "زندگی کن و بگذار بمیرد."

دسته بندی: Coronavirus | اخبار | خبرها



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب